Wow brugt er det muligt?

  • Hejsa alle i glade mennersker


    jeg vil lige høre om det er menneskelig mulig at få fat i wow (World of warcraft) brugt til billige penge? for jeg gider ikke give flere 1000,- fordi folk der sælger har så og så mange mennesker i spillet.... jeg har aldrig prøvet det før så jeg skal bare have det og starte helt forfra ikke noget med alle de level 60 figurer der... nogen der ved om det er muligt at købe det brugt uden det koster en formue?

  • Hvis det strider mod reglerne så er det dælme mange der ikke overholder det :)


    ville du være en del lettere hvis man kunne bytte sig til det hehe jeg vidste jo ikke at man ikke må sælge sin account

  • Quote

    Originally posted by Dummiz
    Hvis det strider mod reglerne så er det dælme mange der ikke overholder det :)


    ville du være en del lettere hvis man kunne bytte sig til det hehe jeg vidste jo ikke at man ikke må sælge sin account


    Ja det ved jeg da godt.. jeg har da også selv solgt min acc. men bare så du ved det.. det står et eller andet sted når du installere det... :D

  • Quote

    Originally posted by Dummiz
    Hvis det strider mod reglerne så er det dælme mange der ikke overholder det :)


    ville du være en del lettere hvis man kunne bytte sig til det hehe jeg vidste jo ikke at man ikke må sælge sin account


    du EJER ikke din account, det er der hele pointen er...du lejer den bare....derfor har du ikke råderet til at købe eller sælge og derfor er det nemt for dem at lukke den hvis du ikke overholder deres regler.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Suk, hvad med at folk rent faktisk undersøgte sagen før de begyndte at snakke om ting de ikke ved noget om?


    Man må GERNE sælge sin WoW-konto, sålænge alt med spillet, dvs. manual, cover, cder, kontoinformation osv., videregives til den nye ejer.


    Se afsnit "3. Ownership" her: http://wow-europe.com/en/legal/eula.html

  • Quote

    Originally posted by fookhar
    Suk, hvad med at folk rent faktisk undersøgte sagen før de begyndte at snakke om ting de ikke ved noget om?


    Man må GERNE sælge sin WoW-konto, sålænge alt med spillet, dvs. manual, cover, cder, kontoinformation osv., videregives til den nye ejer.


    Se afsnit "3. Ownership" her: http://wow-europe.com/en/legal/eula.html


    Haha Dejligt at du kunne forklare det. :D Det er skam helt lovligt at sælge sit spil, du må bare ikke sælge items og guld osv fra selve spillet da det ikke er din ejendom, spillet (cd'en, kasse, manual osv osv) derimod har du købt og betalt for.


    Edit-ontopic: Køb dog bare et nyt spil ja, der får du også en mdr. gratis spilletid.

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Ellers kan du jo bare købe spillet i buttikken. Hvis du ikke gider at levele kan du købe en char på ebay f.eks. (eller af mig, har en 60 orc warrior :D ) også overføre den fra mit account til dit account. Det tager godt nok mellem 3-5 dage og overføre ifølge blizzard :/


    Læs topic, han vil ikke have en lvl 60...

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Ellers kan du jo bare købe spillet i buttikken. Hvis du ikke gider at levele kan du købe en char på ebay f.eks. (eller af mig, har en 60 orc warrior :D ) også overføre den fra mit account til dit account. Det tager godt nok mellem 3-5 dage og overføre ifølge blizzard :/


    Det kan du ikke! Account til account transfer virker kun mellem 2 account der står i samme navn!

  • Quote

    Originally posted by DKTiger


    Det kan du ikke! Account til account transfer virker kun mellem 2 account der står i samme navn!



    Nå, det må jeg have misset. Men i princippet kan man vel bare skifte navn på det ene account?




    Quote

    Læs topic, han vil ikke have en lvl 60...



    OMFG Undskyld!!

  • Quote

    Originally posted by fookhar
    Suk, hvad med at folk rent faktisk undersøgte sagen før de begyndte at snakke om ting de ikke ved noget om?


    Man må GERNE sælge sin WoW-konto, sålænge alt med spillet, dvs. manual, cover, cder, kontoinformation osv., videregives til den nye ejer.


    Se afsnit "3. Ownership" her: http://wow-europe.com/en/legal/eula.html


    snakker ikke om spillet men om selve accounten.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by DXC



    Nå, det må jeg have misset. Men i princippet kan man vel bare skifte navn på det ene account?


    Quote


    Can I transfer characters from one account to another?
    Yes, you can transfer characters not just between realms but also between accounts where you are the original registered owner of both accounts.


    Hvordan havde du tænkt du at skifte navn på din account?