body tequila?

• Tak for den omfattende info :9xo

Det med ormen ville jeg heller ikk tro på alligevel....det lisom med absinthe...Der er der jo os mange der påstår at der er svampe i osv hvilket ikke er sandt medmindre man selv tilsætter det.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by D-Zs
    Man kan også lave den lidt anderledes ved at man hælder Tequila'en i navlen på den liggende tøs så du suger det ud af hendes navle, slikker en lille stribe af salt imellem hendes bryster og så videre til munden og fange citronen

Den stil kører vi 8)

Virker bedst når offeret kun er iført bikini :T

Originally posted by Slacker

Fesent. Alt eller intet - helst intet ;)

Ja, men får jeg jo ikke lov til til en fest vel :))

Men ville da slet slet ikke genere mig.. Men måske citronens placering skulle skifte destination så? :)) 8) :razz: :cheers:

Originally posted by Han$en

Ja, men får jeg jo ikke lov til til en fest vel :))

Men ville da slet slet ikke genere mig.. Men måske citronens placering skulle skifte destination så? :)) 8) :razz: :cheers:

Munden er ok imo. Pointen er jo netop at det ikke er direkte seksuelt, men bare frækt.. Sådan ser jeg det ihvertfald.
    Kan da sagtens ske til fester, er da set mere end en gang ;)

• Hvis man kommer sammen med et eller andet psykopatisk kvinde-menneske som mig, så sker det ikke til fest :))

Men for seksuelt? Well, er jo egentlig op til folk selv at styre hvor langt man synes det kan gå, meeeen, kan da godt være den lige var god nok min lille idé der :))

Originally posted by Han$en
    Hvis man kommer sammen med et eller andet psykopatisk kvinde-menneske som mig, så sker det ikke til fest :))

Men for seksuelt? Well, er jo egentlig op til folk selv at styre hvor langt man synes det kan gå, meeeen, kan da godt være den lige var god nok min lille idé der :))

Haha nu sagde du det selv :))

Anyways så kan det da være meget sjovt med noget seksuelt. Men som sådan er det for mig bare en drikkeleg for voksne ;)
    Vil da gætte på det er det pigerne også synes når de smider trøjen.. Alkoholen har jo en effekt der gør den slags ved nogle folk ;)
    Men jeg ville ikke indlede direkte seksuelle ting midt i en fest. Lettere erotiske ting er fint nok. Et eller andet sted der går min grænse for hvad jeg hellere foretager mig privat ;)

Originally posted by Slacker

Haha nu sagde du det selv :))

Anyways så kan det da være meget sjovt med noget seksuelt. Men som sådan er det for mig bare en drikkeleg for voksne ;)
    Vil da gætte på det er det pigerne også synes når de smider trøjen.. Alkoholen har jo en effekt der gør den slags ved nogle folk ;)
    Men jeg ville ikke indlede direkte seksuelle ting midt i en fest. Lettere erotiske ting er fint nok. Et eller andet sted der går min grænse for hvad jeg hellere foretager mig privat ;)

Hov hov, nu skal du ikke spørge efter ørevarmere :)) :cheers:

Men nej, du har sq helt ret.

Men men.. Alkohol har desværre ikke samme effekt på hende som på mig, øv :D

Men en varm sommeraften holder med en lille bikini der fylder det samme som et frimærke på en kuvert 8)

Og nu ikke mere snak om det, ellers går jeg bare i seng nu :)) :$

Originally posted by JuiCe

Tak for den omfattende info :9xo

Det med ormen ville jeg heller ikk tro på alligevel....det lisom med absinthe...Der er der jo os mange der påstår at der er svampe i osv hvilket ikke er sandt medmindre man selv tilsætter det.

Både og. Der er ikke meget skrald på det Absinthe du køber herhjemme eller i Tyskland, hvis det er det du tænker på.

• Nej Herning er ikke fantastisk på det punkt. Og nej, regnede egentlig heller ikke med at Daisy var din stil :)). Alternativerne er bare ikke så mange IMO...

Originally posted by Butcher

Nej Herning er ikke fantastisk på det punkt. Og nej, regnede egentlig heller ikke med at Daisy var din stil :)). Alternativerne er bare ikke så mange IMO...

Narj, Herning er ikke en spændende by at gå i byen i, efter min mening.

Dog har vi da et par OK bare og cafeer.

Btw, det var på New Jersey vi sniffede skidtet. Stiv kan man blive af det :boxed: Specielt mindre smart, når hele familien kommer på besøg den efterfølgende dag, for at fejre man fik sin hue.