Som alt alokohol samger tequilla ikke så godt rent, men det er ikke så slemt... Jeg syntes personligt snaps og gammel dansk smager dårligere...

body tequila?
-
-
Originally posted by JuiCe
Hahaha
EDIT: Nogen der ka forklare hvordan tequila smager? Har endnu ikk haft lejligheden til at få noget indenbords endnu...
Det smager af fy føj. Jeg drikker det ikke efter min 18års fødselsdag....det er snart 2 år siden...
-
Originally posted by Butcher
Det smager af fy føj. Jeg drikker det ikke efter min 18års fødselsdag....det er snart 2 år siden...
En uheldig oplevelse med det eller hva?
-
Originally posted by Kenny
En uheldig oplevelse med det eller hva?
Det tør siges. Ganske forfærdelig drik...
-
Er det salten eller tequilaen man skal sniffe? Skal jo lige være sikker inden i aften
-
he sidst jeg fik tequila var det som en headbanger. der skete bare det at i stedet for at ramme den hjelm jeg havde fået på hovedet fik jeg i stedet en knockuot da han ramte mig på kæben i stedet for med bakken.
btw til dem der ikke ved hvad en tequila headbanger er. så prøv at få det næste gang i byen. bare spørg efter det bartenderen ved det sikkert
-
Originally posted by Søndergård
Er det salten eller tequilaen man skal sniffe? Skal jo lige være sikker inden i aftenTequila'en. Tror jeg er glad for jeg aldrig kom med i byen den aften hvor Macimuz prøvede det
-
Originally posted by Søndergård
Er det salten eller tequilaen man skal sniffe? Skal jo lige være sikker inden i aftenDet kommer jo an på om du vælger Macimuz's version eller den jeg forslår
-
Er "Sierra Tequila" så ikk den bedste man kan få her i DK?
Eller mindst muligt "slave" til fornuftige penge?
*Den flaske med rød sombrero hat på toppen*
-
Originally posted by JuiCe
Er "Sierra Tequila" så ikk den bedste man kan få her i DK?Eller mindst muligt "slave" til fornuftige penge?
*Den flaske med rød sombrero hat på toppen*
Det er den man drikker, jo...eller det gør man så alligevel ikke...
-
NEJ NEJ NEJ! Man sniffer da salten (fra hvor man nu end ønsker), drikker Tequila'en og maser citronen ud i øjet på sig selv!. Thats the way!
-
Originally posted by Shak
NEJ NEJ NEJ! Man sniffer da salten (fra hvor man nu end ønsker), drikker Tequila'en og maser citronen ud i øjet på sig selv!. Thats the way!Kan du ikke lide dig selv? *G*
-
Originally posted by Burger
Kan du ikke lide dig selv? *G*
Heh skulle man ikke tro
lyder somom han har go erfaring
-
Kan du ikke lide dig selv? *G*
Er da ikke særlig selvdestruktivt
Det gir lisom et ekstra "buzz"
Ej, jeg var ude ved en, der havde set det et eller andet sted, og som aftenen skred frem, og vi blev mer og mer fulde, skulle vi da også lige prøve
-
Originally posted by Shak
Er da ikke særlig selvdestruktivt
Det gir lisom et ekstra "buzz"
Ej, jeg var ude ved en, der havde set det et eller andet sted, og som aftenen skred frem, og vi blev mer og mer fulde, skulle vi da også lige prøve
Det giver ihvertfald meget mening ift. at det er en bodytequila...dækker ligesom lidt bredere
-
Sierre tequila er sgu slavetequila! Tag i en vinhandel og køb en ordentlig gylden tequila.
Hvis du vil have noget ordentligt, skal du lidt op i pris, men så smager det altså også bare aaaalt for nice. Jeg elsker tequila, og Sierras er også fin, når man drikker sig stiv i LA Bar's 10-kroners tequilabar. Citron og salt er et must, da det giver en helt anden smagsoplevelse.
Skjold Burne har så vidt jeg huske nogle rigtigt gode tequilaer.
Og så vil jeg lige aflive en myte. Man kan i forskellige lande få tequilaflasker med en lille larve/orm i. Den skulle eftersigende indeholde mescalin, som man skulle blive ganske skæv af. Men det er løgn og latin.
Tequila er en mezcal, hvilket alt spiritus, der er lavet på agaveplanten er. Ormen er et marketingstrick. Den er opdrættet til formålet og indeholder kun alkohol og protein.
Og så er tequila bestemt ikke lavet på kaktus nej. Agaveplanten gror i samme omgivelser, men udover det, så er de altså ikke i familie.
-
Tequila'en. Tror jeg er glad for jeg aldrig kom med i byen den aften hvor Macimuz prøvede det
Må man være fræk og spørge hvorhenne I går i byen ? Det kunne jeg være at der fandtes nogle "uheldige" online-billeder, man skulle tjekke udsry for ot
-
Originally posted by BukkeMand
Må man være fræk og spørge hvorhenne I går i byen ? Det kunne jeg være at der fandtes nogle "uheldige" online-billeder, man skulle tjekke udsry for ot
Eftersom de bor i Herning er det nok højst sandsynligt Crazy Daisy...ihvertfald et godt gæt...
-
Eftersom de bor i Herning er det nok højst sandsynligt Crazy Daisy...ihvertfald et godt gæt...
Så vidt jeg ved er der ingen af dem der går meget i byen, men hvis man føler sig ung er det daisy eller Peppers. ER man knap så ung, Murphy's, fox and hounds eller måske spy club. Tror dog spy er lige smart / lounge-agtigt nok til nogen af de to
-
Eftersom de bor i Herning er det nok højst sandsynligt Crazy Daisy...ihvertfald et godt gæt...Skal jo ikke falde over skoletaskerne
Der er rent faktisk ikke videre interessante steder i Herning at gå i byen, så hvis jeg endelig kommer nogen steder er det 60'erne og der er somregel altid så mange mennesker, at det er umuligt at komme frem eller tilbage, så det er primært private fester de få gange i løbet af et år, hvor jeg får noget at drikke.
Og mener faktisk det var i Jyllandsgade de sniffede tequila, men hvad det sted hed for 4 år siden kan jeg ikke huske - måske New Jersey - men det skifter jo nærmest navn hver uge.