Jeg har fået job som mentor for Bill Gates.

Tweakernes Profession?
-
-
Gadefejer, med IT som hobby
-
Har premiere-uge som Account Manager hos Sharp
-
Jeg er kommende HA'er på ASB.
-
Originally posted by Mikkel
Jeg er kommende HA'er på ASB.
Mikkel dog er du blevet HA'er - OMFG ! :hb: -
Originally posted by HuleFanden
Mikkel dog er du blevet HA'er - OMFG ! :hb:Yes sir! :hb:
Ej - Jeg er nok HA'er på en lidt mere hæderlig måde, dvs. handelsakademiker.
-
Har indtil den 1/8 siddet som maskin konstruktør ved Danfoss.
Starter den 17/8 på ingeniørhøjskolen i Århus. -
Originally posted by Carlsen
Har indtil den 1/8 siddet som maskin konstruktør ved Danfoss.
Starter den 17/8 på ingeniørhøjskolen i Århus.Har en HHX eksamen, som jeg har fortrudt meget.
Vil have en håndværker uddannelse, som jeg også skulle have taget istedet for en HHX
-
Lige nu laver jeg noget tilfældigt arbejde jeg får smidt i hovedet af et vikarbureau, men håber på at finde et fast (indendørs) truckfører job her det næste års tid indtil jeg skal læse videre...
-
Originally posted by Try-this
Lige nu laver jeg noget tilfældigt arbejde jeg får smidt i hovedet af et vikarbureau, men håber på at finde et fast (indendørs) truckfører job her det næste års tid indtil jeg skal læse videre...Hehe hvilket bureau?
Er lige blevet ansat på Adecco's hovedkontor inde på frederiksberg
-
Jeg står for alt kalibrering af værktøj og løfte udstyr vi har på Vestas i Ringkøbing
-
Er i lære som Elektriker ved De Cheon elinstallation i Randers. http://www.de-choen.dk/
-
Lige startet på HTX (1. t) i Aalborg, mens jeg arbejder som Salgsasistent i Labtech Data Aalborg
-
It-Supporter @ Midt Data A/S
-
Starter på mit speciale til civil ingeniør indenfor byggeri og anlæg, konstruktion.
-
Originally posted by Artisan
It-Supporter @ Midt Data A/SFår tweakere så ikke rabat hvis vi skriver brugernavn i bestillingen?? 50% tak
Well, er flyttemand på det hvide markede, og hver lørdag kører jeg for *** ****** sort og levere møbler til folk
-
Pædagogstuderende og vikar i en fritids og ungdomsklub for 10-20 årige.
-
Originally posted by HuleFanden
JadaFlere af jer tror jo jeg er en pige?
(Husker i ikke den gamle billedtråd? :D)
Jow, for fanden da. Herregriner. Du røg i jorden, fik stokkeprygl osv.Jeg er stadig kontor/salgsassisten ved DSB.
-
fandme ikke om jeg ikke laver en dyt
Ingen arbejde ingen udd. lever af ingenting i 2 lejligheder i 2 byer
Lidt mindre tragisk lyder det som sådan:
Flytter lørdag til aalborg, hvor jeg starter på uni. som freshmen her til sept.
Er kommet til at bo i sønder tranders på uni området... så det er jo bare helt kanon
... hehe...
Men skal så ind og have et introduktionsår, og så vil jeg ind og lege med elektronik når nu intro-året er overstået -
Originally posted by Maverick
Jow, for fanden da. Herregriner. Du røg i jorden, fik stokkeprygl osv.Jeg er stadig kontor/salgsassisten ved DSB.
Det var Burger der gik til vaflerne