Clearwire, Ustabilt i CS?

  • Hej!


    Jeg spiller lidt CS en gang imellem, og har for nyligt arvet min lillebrors computer. I samme instans har jeg fået Clearwire som internetudbyder.


    Det kører rent ud sagt af lort til! Det kører ok med en ping fra 35-5o, men hver 2-3 min springer den op til 800. Det er næsten helt systematisk. Der er også dage hvor det sker sjældnere og dage hvor det sker oftere.


    Er der andre der har lignende problemer med Clearwire, eller kan det være computeren der er noget galt med?


    Håber der er nogen som kan hjælpe en frustreret CS'er...


    Tasger

  • en tråd er nok!


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • ja det kan vi jo ;)


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • clearwire er trådløst ikke sandt.....har i et stykke tid haft en teori om at det ikke er egnet til gaming...det plejer den slags jo ikke at være....det er typiske symptomer på at ikke alle pakker når drem og tilbage...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg havde samme problem sidste jeg gamede på en trådløs linje. Så snart jeg brugte kabel forsvandt alt lag. Har du ikke mulighed for at trække et kabel?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • clearwire er vidst trådløst helt fra en stor antenne af et sted i området..dvs uden for kontrol...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Clearwire er bare generalt ustabilt... har haft mange problemer med mit... det har dog virket nogenlunde på det sidste.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • der er ikke meget at gøre andet end at skifte udbyder.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Trådløs er gennerelt ikke godt til gaming. Jeg har faktisk selv haft trådløs fra sonofon og den var sgu fin at spille over havde ping 10-20 konstant. Men det var så også en 6mbit linie så det er nok lidt noget andet. Var heller ikke bare en lille box som var modtager.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by tomsentest
    Alle gamere ved at man ikke kan spille online FPS med trådløst internet.


    Præsis :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Præsis :)


    Jeg har om nogen gamet meget på trådløst. De gange mit trådløst ikke har virket optimalt har det minimum 90% af gangene været hos udbyderen fejlen har været.


    Jeg køber nu på kabel og min bror på trådløst. Ja i princippet er kabel bedre, men min lillebror købre ganske fint. (Han har ca. KUN problemer med stofanet. - og ingen ting med vores Gaming Router)

  • Jeg ved ikke helt hvor vidt du er inde i CS, men først sørg for dine rates er gode (rate 25000, cl_rate 9999, cl_cmdrate 101, cl_updaterate 101). Og sørg for du ikke har spyware eller andet kørende i baggrunde, så lidt som muligt, luk messenger, mirc, osv.


    Generalt er trådløst internet ikke særlig godt til spil, og specielt til CS, og SSC er heller ikke altid med på legen. (http://www.gaming.dk/200/ - guide til trådløs internet @ cs)

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Trådløs er gennerelt ikke godt til gaming. Jeg har faktisk selv haft trådløs fra sonofon og den var sgu fin at spille over havde ping 10-20 konstant. Men det var så også en 6mbit linie så det er nok lidt noget andet. Var heller ikke bare en lille box som var modtager.


    Eftersom at CS - hvis det er du spil du mener - ikke kræver meget mere end 256 hver vej, så er det ikke derfor ;)

  • Quote

    Originally posted by amador
    Jeg ved ikke helt hvor vidt du er inde i CS, men først sørg for dine rates er gode (rate 25000, cl_rate 9999, cl_cmdrate 101, cl_updaterate 101). Og sørg for du ikke har spyware eller andet kørende i baggrunde, så lidt som muligt, luk messenger, mirc, osv.


    Generalt er trådløst internet ikke særlig godt til spil, og specielt til CS, og SSC er heller ikke altid med på legen. (http://www.gaming.dk/200/ - guide til trådløs internet @ cs)


    Jeg er RIGTIG langt inde..


    En funkere pc - hurtigt internet - ordenlig config - skills - generelle indstillingere er meget vigtigere end hvorfra du får internettet. (Min oplevelse)


    Dog er jeg meget glad for kabel internet. :D

  • enig ..der er mindre "støj" på linierne generelt...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.