Cykelløb (pics :)

• nice nok går selv meget op i cykling gode billedeer;)

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

• Det er virkelig nogle flotte billeder. Utrolig skarpe til trods for at de fiser forbi med en milliardmillion kmt. :9xo

rigtig flot closeup af Sastre - han ser lidt moody ud, rigtig godt fanget :clap:

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Originally posted by Burger
    Det har du jo klaret ganske godt, man kan nærmest fornemme den fart de har haft på, på trods af de regnvåde gader.

Nåede dog aldrig selv derhen, en kombination af det halvdårlige vejr, 5 timers rengøring inden, og at jeg var hundepasser var nok til at holde mig hjemme, selvom jeg jo ikke har ret langt til Torvet :crazyeyes:

Kiggede ellers efter dig da jeg var dernede :) Der var jo en del andre fra kulturrellen :))

Det er virkelig nogle flotte billeder. Utrolig skarpe til trods for at de fiser forbi med en milliardmillion kmt.

rigtig flot closeup af Sastre - han ser lidt moody ud, rigtig godt fanget

Han fik også en defekt i første runde og kunne ikke rigtig cykle stærkt derefter så rent teknisk udgik han fordi han blev overhalet med en runde. Han kørte dog ca. 20 æeresrunder og klappede folk i hånden hele banen rundt :)

Til alle tak for de flotte kommentarer. Syntes selv det gik rimeligt første gang jeg fotograferer noget i den stil. Skal da også lige siges at det og fange dem når de kommer susende også stadig få bevægelse er noget være bøvl :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Kiggede ellers efter dig da jeg var dernede :) Der var jo en del andre fra kulturrellen :))

Ja det er dem der knokler til sådanne arrangementer - men jeg vil jo gerne have løn for det, og så er det ik så sjovt at kalde mig ind. Det er kun nogen gange jeg gør det frivilligt *G*

Jeg turde dog heller ikke komme, da jeg regnede med du ville dukke op med dit kamera :))

Originally posted by _WHAT_
    Han fik også en defekt i første runde og kunne ikke rigtig cykle stærkt derefter så rent teknisk udgik han fordi han blev overhalet med en runde. Han kørte dog ca. 20 æeresrunder og klappede folk i hånden hele banen rundt :)

Til alle tak for de flotte kommentarer. Syntes selv det gik rimeligt første gang jeg fotograferer noget i den stil. Skal da også lige siges at det og fange dem når de kommer susende også stadig få bevægelse er noget være bøvl :)

Castre udtalte også efter løbet, at han havde brugt hænderne mere end benene :))

Han skulle også bevidst have valgt et lidt langsommere tempo da han jo snart skal køre Spanien rundt.

• postdanmark rundt komemr hertil imorgen..de skal faktisk cykle opad ena f de stejleste veje lige her hvor jeg bor.....så kan kigge ned fra mit vindue hvis jeg ikke var på arbejde.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• nej touren har ikk været i danmark men de prøver at få det til at lade sig gøre næste år starter den jo i england;)

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

• Elsker dem også. Hvordan har du taget dem? Med lav lukkehastighed og manuel fokus?
    Og hvordan har du lavet det panorama med alle cyklerne? Når jeg prøver at gøre det med bevægende elementer, kommer der altid skygger ind. (genspejling)

• Tour d france kommer ikke til Danmark man forsøgte og det skulle faktisk også have været her. Det er så desværre blevet droppet fordi det ville være for bøvlet at fløtte hele det show der er omkring det fra DK til Frankrig. Da det blev sagt det skulle være i Danmark var showet omkring det ikke så stort og meget nemmere at flytte.

De er lavet med rimelig lukketid hvis man tænker på hvor tæt de er på. Nogen af dem er ned til 1/80 del sekund. Ingen er lavet med manuel fokus det kan ikke lade sig gøre til sådan noget :) Jeg har sat servo fokus til hvor AF så forsøger at holder personen i fokus når jeg følger dem.

Skal dog vist lige op i en model større med kameraet før det bliver helt godt :)

Det sidste billede er ikke et panorama det er et enkelt billede taget med en vidvinkel :) Det er sjovt legetøj og kan tage nogle fantastiske billeder :)
    Det er en EF-S 10-22 og billdet er skudt på 10mm hvilket svarer til 16mm ved 35mm kamera.

• Wow!

Nu er jeg ikke den store fotokritiker, men jeg ville ikke kunne skelne dine billeder fra regulære pressefotos, som vel er taget med noget lidt dyrere udstyr end du har.

Så thumbs up for det! Selvom det ikke er særlig konstruktiv kritik, kan du godt lige få et klap på skulderen :)

:9xo

• Ja jeg ville sgu godt nakke deres kameraer men er vist bare et spørgsmål om tid før jeg finder de mange penge der skal til :)

Nej, og nu har Tour de France jo også været overstået i snart to uger.

Det _WHAT_ har taget billeder af, er et gadeløb der var i Herning i fredags, hvor de kørte 35 omgange á små 2 km.

Haha okay gutter, det var bare siden der var CSC'er med og Michael Rasmussen var med, at jeg troede det :crazyeyes:

• Må man spørge om lukketid, blænde og iso?

Jeg har selv forsøgt mig ved Post Danmark Rundt men med ringe resultater.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)