Hvad tror du der skete d. 11/9/01 ?

  • Quote

    Originally posted by shack
    Hvor ser du din dokumentation for at det virkelig er fakta? Det er måske derfor de ikke kunne få et ordentlig selskab til at udgive filmen?
    Det der er ligesom at sige, alt er sandt i Fahrenheit 9/11 og alt er sandt i den film om mågnelandingen... Naivt



    Ved du helt bestemt hvad der var af brændfarligt materiale inde i den bygning, der har kunne fremkalde eksplosioner? gas osv? (husk man bruger det til næsten alt i USA).l



    Præcis.. De isolere jo nærmest bygninger med gas-rør osv.. :boxed:

  • Okay, fandt lige et lækkert link...
    http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons
    Giv lige jer tid til at læse det, han kommer med nogle rigtige god argumentationer, og tegneserien er jo sjov:)


    Herunder hans afslutnings-argument som vi også har snakket om:
    For anyone interested in a point-by-point debunking of some of the most popular conspiracy theories out there (like the fact that steel melts at 1525° C, and although jet fuel burns only at 825° C, it doesn't have to burn hot enough to melt to cause the buildings to collapse, since steel loses 50% of its strength at 648 ° C), check out the following links:

  • Quote

    Originally posted by shack
    Okay, fandt lige et lækkert link...
    http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons
    Giv lige jer tid til at læse det, han kommer med nogle rigtige god argumentationer, og tegneserien er jo sjov:)


    Herunder hans afslutnings-argument som vi også har snakket om:
    For anyone interested in a point-by-point debunking of some of the most popular conspiracy theories out there (like the fact that steel melts at 1525° C, and although jet fuel burns only at 825° C, it doesn't have to burn hot enough to melt to cause the buildings to collapse, since steel loses 50% of its strength at 648 ° C), check out the following links:


    Jeg var tæt på med de 700C..


    Men ja, han er inde på det rigtige og logiske.

  • Quote

    Originally posted by Midlertidig


    Jeg var tæt på med de 700C..


    Men ja, han er inde på det rigtige og logiske.


    Du får da godtn ok fyret nogle posts af, næsten 37 om dagen... ;) ...



    Det med at jern mister 50% af holdbareheden osv, ville egentlig godt se nogle fakta fra kilder man kan stole på =)


  • Du kan jo starte på google ;)


    Evt. kan du kontakte en smed :)


    Jeg har en bror-mand der er uddannet smed, så jeg kan sige det med sikkerhed ;)


  • Som jeg har været lidt inde på tidligere, så kan du bare tage udgangs punkt i de nye skinner Bane-Danmark lagde her i vinters. Formoder du har set det i tv ;)


    De blev mega skøre i vores sommervarme, hvilket er langt under den temperatur, som WTC blev udsat for, da de fly fløj ind i tårene og spredte massevis af brændstof.


  • Jeg vil godt se kilder man kan stole på omkring alle de "fakta" der bliver fremlagt i Loose Change. Han giver ik et eneste "reliable source".

  • det med pentagon har jeg også spekuleret over.. flyet er jo lige knap 16 meter??? plænen er pletfri?? hmm jeg vil sige det er skummelt og stadig derfor holder jeg på det er planlagt, men af hvem? det må guderne vide.. penge kan gøre mange ting..

  • Nogen der kan forklare hvordan flyet kunne ramme pentagon og derefter efterlade et så lille hul, og så få fly dele? Flyet er ikke fanget på video ved pentagon.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    det med pentagon har jeg også spekuleret over.. flyet er jo lige knap 16 meter??? plænen er pletfri?? hmm jeg vil sige det er skummelt og stadig derfor holder jeg på det er planlagt, men af hvem? det må guderne vide.. penge kan gøre mange ting..


    Tjah ?



    Quote

    Orignially posted by RAC
    Nogen der kan forklare hvordan flyet kunne ramme pentagon og derefter efterlade et så lille hul, og så få fly dele? Flyet er ikke fanget på video ved pentagon.


    De to yderste ( mener jeg ) "ringe" i Pentagon, er utrolig forstærket. Det er den eneste grund jeg kan komme på, til at hullet er så "lille". Men synes nu også hullet er pænt stort.
    Nej, for de overvågningskameraer på den tankstation var jo bare ganske almindelige overvågningskameraer. Dvs virkelig dårlig fps.


  • Dog er der et udgangshul på den anden side?


    Det overvågnings kameras bånd bliver næsten også frigivet, dog kun få billeder der viser at noget lavet bevægede sig langs jorden.


    Det er ligeså svært at bevise det og modbevise det, alle vil have pålidelige kilder, men ingen part har nogen?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Det overvågnings kameras bånd bliver næsten også frigivet, dog kun få billeder der viser at noget lavet bevægede sig langs jorden.


    Det er ligeså svært at bevise det og modbevise det, alle vil have pålidelige kilder, men ingen part har nogen?


    Ja, men altså jeg vælger at tro på det bånd ikke er manipuleret. Du skal stadig tænke på det er lav fps. Og jeps du har helt ret i, at det er svært at bevise / modbevise noget på baggrund af det bånd. Så er det jo bare godt der er noget der hedder øjenvidner. ;)

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Ja, men altså jeg vælger at tro på det bånd ikke er manipuleret. Du skal stadig tænke på det er lav fps. Og jeps du har helt ret i, at det er svært at bevise / modbevise noget på baggrund af det bånd. Så er det jo bare godt der er noget der hedder øjenvidner. ;)


    Øjenvidner som forklarede at det var en helicopter, jetfly, kommercielle fly osv.? :D UFO???


    Kan huske at jeg var på bornholm da det skete altså 9/11.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Den med Pentagon syntes jeg er meget mærkelig.. Der er ingen måde et fly på 100tons, 16 meter bredt med 850km/t flyver ind i en mur, og efterlader et hul på 5 meter.. og der så sammentid ingen fly motorer/vinger osv er der. Kan heller ikke forstå hvorfor FBI beslaglage alle de video bånd der optog hændelsen, og gjorde det stratbart at snakke om det...



    btw, den scene hvor man se osama bin laden tage skylden for det, hvor de siger han er venstre håndet, men skriver en note med højre hånd, og han har guldring på, selvom man ikke må det for islamisk lov eller sådan noget... Nogle der ved noget om det?

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Øjenvidner som forklarede at det var en helicopter, jetfly, kommercielle fly osv.? :D UFO???


    Kan huske at jeg var på bornholm da det skete altså 9/11.


    Jeg kunne godt tænke mig at kende tallene på hvor mange der "så" det missil og hvad ellers af underlige ting folk har set, vejet op imod dem der faktisk så et boeing fly.
    Jeg var på vej hjem fra en pc forhandler med vores nye computer da vi hørte det i radioen. Derefter skulle jeg til fodbold, der snakkede vi også lidt om det. Underligt at tænke på hvor mange der mistede deres liv, kære venner og familiemedlemmer osv. alt imens vi tumlede rundt intetanende i en fodboldkamp :rolleyes: Men det hører jo med til "barndommens"-uvidenhed og uskyld

  • Lysblinkene i vinduerne kan lige så godt være alle mulige andre ting. Blinkene kom lige inden tårne(t/ne) faldt, og kunne sagtens have været noget elektricitet eller lignende som kortsluttede/eksploderede/whatever, fordi presset blev større, og større ovenfra.


    Derudover er det fuldstændig vanvittigt blindt at tro på de videoer. Det kunne jo fx sagtens være computerredigeret og i har ingen anelse om de ting der påståes rent faktisk er fakta eller kan bakkes op af fakta.


    Quote

    Originally posted by Angelus
    Kan ikke lige huske om det er i del 1 eller 2 at de snakker om at de havde ryttede Tvillinge torene i nogle bestemte etager, hvor ingen måtte være der og de dage det skete var der en masse mennesker der oppe, sikkert for at smide sprængstof ind eller noget, og HVIS det skulle ske det med flyet, så kan det ses at den rammer siden af bygningen og ikke inde i midten, og at alt brændstoffet ryger ud, der ved kan der over ingen omstendigheder brænde og smelte det jern, som HVIS det skulle ske ville kunne holde det oppe, da det ikke vil begynde at smelte før omkring 1000 grader, og brædstof ikke kommer over 800 MAX.. Hmm... underligt.. og man kan se i vinduerne alle de små eksplotioner....


    Hvordan fanden kan ALT brændstoffet ryge udenfor bygninge, og hvorfor brændte flyet så, så ekstremt bagefter?


    Jeg var forresten i London d. 11. september, ret skræmmende, undergrundsbane osv. blev lukket, skraldespande spærret af, etc.

  • Jeg var selv lige kommet hjem fra en ferie lidt ude for NY dagen for inden, altså den 10.


    Det er MEGET skræmmende alligevel.



    Men ang. de blink osv, det kan sq have været 1000 ting.


    El, gasrør (de kan jo ikk sætte en lampe op der ovre uden der skal gas til) osv.


    Der skal sq fældene beviser til før jeg tror på andet end at det var en terror handling.



    Husk på at Bin Laden havde advaret USA 5 år fprinden, hvor CIA bare havde ignoreret advarslen, og sagt "Ja du, og hvilken hær?" ;)

  • Uden 11. september ingen krig mod Irak og Afghanistan. Og uden de to krige ingen (nogenlunde) sikker amerikansk olieforsyning til den recessionstruede (verdens)økonomi. Var terrorangrebene i New York og Washington ikke sket, havde heller ikke USAs skelsættende angrebsdoktrin set dagens lys. Ej heller de øgede bevillinger til militærindustrien og udbygningen af Big Brother-samfundet, blandt andet i form af oprettelsen af et sikkerhedsministerium med 170.000 ansatte og et årsbudget på 38 milliarder dollars. I stedet ville tiltagene - stik imod tidens fredsvinde - have mødt indædt modstand i Vesten. Sammen med en række ulogiske omstændigheder omkring 11/9-terrorangrebet for snart fire år siden afføder det spørgsmålet: Var terrorangrebet en inkorporeret del af en skjult amerikansk strategi?

  • Quote

    Originally posted by 119
    Uden 11. september ingen krig mod Irak og Afghanistan. Og uden de to krige ingen (nogenlunde) sikker amerikansk olieforsyning til den recessionstruede (verdens)økonomi. Var terrorangrebene i New York og Washington ikke sket, havde heller ikke USAs skelsættende angrebsdoktrin set dagens lys. Ej heller de øgede bevillinger til militærindustrien og udbygningen af Big Brother-samfundet, blandt andet i form af oprettelsen af et sikkerhedsministerium med 170.000 ansatte og et årsbudget på 38 milliarder dollars. I stedet ville tiltagene - stik imod tidens fredsvinde - have mødt indædt modstand i Vesten. Sammen med en række ulogiske omstændigheder omkring 11/9-terrorangrebet for snart fire år siden afføder det spørgsmålet: Var terrorangrebet en inkorporeret del af en skjult amerikansk strategi?


    Hvor har du kopieret det fra? :ph34r: