Hvad tror du der skete d. 11/9/01 ?


  • Uh jeg har glædet mig. Først, tag og se Screew loose change ( link her i tråden )


    #1 - Var det netop ikke det kennedy eller hvem det var, ikke godkendte alligevel ? Og var det ikke et fjernstyret fly de havde planlagt at sende? Eller så noget.


    #2 - Alt guld og sølv er blevet fundet. Hvis det ikke var, ville verden jo gå i krak. Det var utrolig meget i guld og sølv der var obevaret deri.


    Det eneste loose change byggger sine påstande og spekulationer på er noget han har hørt, læst i "American Free Press" ( Hvorfor er andre aviser ikke gode nok ? ) eller læst på wikipedia ( virkelig objektivt nogle gange.. feel the irony ). Udover det er mange af de artikler der bliver fremhævet jo fra 2001 eller 2002, der herskede jo mildest talt kaos, og der var "fem milliarder" forskellige versioner af hvad der ikke skete og hvad der var sket. Mange af de facts i loose change er jo også direkte forkerte, og er en del gange bare nogle spekulationer han sidder og grubler med.
    Kan kun grine af den der "simulation" han laver af Pentagon angrebet, hvor han klipper et fly ind på et billede af den front af Pentagon som blev ramt. Underligt nok har han jo overhovedet heller ikke snakket med nogle øjenvidner ? Han har bare vist et klip af en person som siger det lignede et missil eller i den dur, men hvor mange flere var der så ikke lige der faktisk så at et big-a** Boeing fly crashe Pentagon ? Hvorfor snakker han aldrig med nogle eksperter ?
    Dedikeret til de liv der gik tabt på 9/11 min bare. Han pisser sku på deres grav. Gad vide om ikke bare $$ ruller ind på Dylan Averys konto for t-shirt salg osv.
    Det er okay at have mistillid til sin regering, men paranoia er aldrig godt..


    #Angelus - Er det også loose change eller hvad ?

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Det er okay at have mistillid til sin regering, men paranoia er aldrig godt..


    Men du må vel indrømme det er sjovt med alle disse tilfælde og besyndeligheder - Fx. Bush's bror som stod for adgang i WTC, og siden folk havde hørt og set flashes fra eksplosioner, skulle de have haft adgang til WTC for at plante bomber og komme til den "$160 billion guld kælder", og det nævnes oss at der havde været en øvelse eller noget nogle uger inden 9/11. og jeg kunne blive ved...


    Lidt læsestof om guldet: http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/gold.html

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    #Angelus - Er det også loose change eller hvad ?


    ja, jeg har bare del 1 og 2... du kan jo se med de ting de siger, at det er tydeligt at se det ikke er misiler der f.eks. rammer pentagon

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Men du må vel indrømme det er sjovt med alle disse tilfælde og besyndeligheder - Fx. Bush's bror som stod for adgang i WTC, og siden folk havde hørt og set flashes fra eksplosioner, skulle de have haft adgang til WTC for at plante bomber og komme til den "$160 billion guld kælder", og det nævnes oss at der havde været en øvelse eller noget nogle uger inden 9/11. og jeg kunne blive ved...


    Lidt læsestof om guldet: http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/gold.html


    Næh det er ganske normalt når så noget der sker, at diverse konspirationsteoretikere straks farer op og fyrer i flamme hver gang de øjner en chance for at lave en konspirationsteori på selv den mindste ting.
    Det med bomber i WTC er så langt ude, der havde gået bombehunde rundt i WTC en del uger før angrebet pga. tlf-trusler mener jeg, ja at de så lige bliver trukket ud en uge ( eller hvordan det nu var ) inden 9/11 er så bare endnu end ting konspirationsfolkene straks suger til sig og spinder historier på.
    Hvis man skulle bringe de to tårne ned vha. sprængstof, hvor meget mon det så ikke krævede ? Hvor lang tid ville de ikke tage, og hvilken ekspertise kræver det ikke. Udover selvfølgelig de skal undgå at blive opdaget af den konstante strøm af mennesker der havde sin daglige- og natlige gang i WTC. Sjovt nok bliver der i 'Loose Change' ikke spurgt nogle eksperter om det er realistisk at bringe de to tårne ned med sprængstof ( "bomber" hva vi skal kalde det ) "Jamen vinduer,skrammel, støv, mursten og mennesker flyver jo nærmest ud fra bygningerne da de styrter ned, det er da så tydeligt at det er bomber". Nej. Forestil dig lige den enorme mængde luft der bliver presset sammen etage for etage da det styrter til jorden, det er altså ikke bare noget der kun lige kan få et stykke papir til at blafre lidt.
    Du må gerne blive ved :)


    Quote

    Originally posted by Angelus
    ja, jeg har bare del 1 og 2... du kan jo se med de ting de siger, at det er tydeligt at se det ikke er misiler der f.eks. rammer pentagon


    Ja det er faktisk ret tydeligt at det ikke er missiler.

  • Hvis man har set forskellige ting i tv omkring bygninger, der bliver revet ned via sprængstof, så kan man vel godt konkludere, at dette ikke skete med sprængstof.


    Som det lige er blevet nævnt kræver det en ufattelig stor viden at skulle udføre sådan et job. Især, hvis skidtet skal falde sammen på stedet og ikke vælte.


    Samtidig ser man normalt en kæde af eksplosioner på bygningen, der skal rives ned. Det så man ikke ligefrem her.


    Sådan et fly fyldt med flere tusinde liter brændstof er noget af en effektiv bombe. Man så jo den utrolig varme, som det udviklede. Altså, man må da kunne sige sig selv, at det var bygningen der gav efter.

  • Quote

    Originally posted by Marquis



    Ja det er faktisk ret tydeligt at det ikke er missiler.


    meget... og der er så meget som man kan se at de har snydt med...


    Kan ikke lige huske om det er i del 1 eller 2 at de snakker om at de havde ryttede Tvillinge torene i nogle bestemte etager, hvor ingen måtte være der og de dage det skete var der en masse mennesker der oppe, sikkert for at smide sprængstof ind eller noget, og HVIS det skulle ske det med flyet, så kan det ses at den rammer siden af bygningen og ikke inde i midten, og at alt brændstoffet ryger ud, der ved kan der over ingen omstendigheder brænde og smelte det jern, som HVIS det skulle ske ville kunne holde det oppe, da det ikke vil begynde at smelte før omkring 1000 grader, og brædstof ikke kommer over 800 MAX.. Hmm... underligt.. og man kan se i vinduerne alle de små eksplotioner....


    (beklager jeg staver af lort)


    del 1 er oppe på min hjemmeside om små 15min


    http://www.saibot.dk/911-1

  • der skete bang!

    CPU - Inten I5 2500K= - =CPU Cooling - XSPC water cooling
    MB - Gigabyte P67A-UD4-B3= - =RAM - Kingston PC3-10700 4 GB
    GFX - POW GTX 580= - =TV-Tuner - ASUS My CinemaDual
    HD - WD 500 GB - Kabinet= - =CM Silencio 550 - Corsair 850W= - =DVD - Samsung Lightskribe (Sort)
    -=Samsung 226 BW= - = Logitech G5 snakeskind =-

  • Det blev nævnt, at jern logisk nok ikke kan bære nær så godt, når det er varmt. Bare se, hvordan de nye skinner fra Bane Danmark blev skøre i vores sommevarme, hvilket var noget mindre varme.


    Ved ikke hvad det er for nogle små eksplosioner man skal kunne se i vinduerne. Har i hvertfald ikke set nogle.


  • Igen, det med sprængstof er så langt ude. Læs mit forrige indlæg.


    Det er da ligegyldigt at det rammer midten eller hjørnet ? Så vidt jeg husker, styrter det tårn der bliver ramt i hjørnet, jo også først ned. Big surprise, prøv at fjerne et af hjørnerne på et højhus og se om det bliver stående ;) De Boeing fly kan jo have åndssvagt meget brændstof med, nægter at tro på der var så meget der ramte udover ? Der er jo ikke nogen beviser for det. Kan ikke huske hvordan det er, men efter en vis temperatur, mister jern 50% af bæreevnen, og længere nede ( altså ved lavere temperaturer ) mister den selvfølgelig også noget. Det med vinduerne, igen, læs min forrige post.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Det blev nævnt, at jern logisk nok ikke kan bære nær så godt, når det er varmt. Bare se, hvordan de nye skinner fra Bane Danmark blev skøre i vores sommevarme, hvilket var noget mindre varme.


    Ved ikke hvad det er for nogle små eksplosioner man skal kunne se i vinduerne. Har i hvertfald ikke set nogle.


    det kan være de er i del et, som snart er oppe på min hjemmeside... de viser de tydeligt dem

  • må prøve at se den engang iaften.


    Vil dog hellere foretrække at se de originale klip man så i tv.


    Hvad mere er, så stoler jeg mere på den dokumentar, jeg så på Discovery engang for længere tid siden. Præcis om bygningens konstruktion.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    må prøve at se den engang iaften.


    Vil dog hellere foretrække at se de originale klip man så i tv.


    Hvad mere er, så stoler jeg mere på den dokumentar, jeg så på Discovery engang for længere tid siden. Præcis om bygningens konstruktion.


    Fornuftigt! :)) Hvis du vælger at se 'Loose Change', så gør dig selv den tjeneste også at se 'Screw Loose Change'. Det kan godt ske begge "dokumentarer" er "farvede", men altså, det er altid godt at få nogle beviser og argumenter imod nogle påstande.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hvad mere er, så stoler jeg mere på den dokumentar, jeg så på Discovery engang for længere tid siden. Præcis om bygningens konstruktion.


    Ditto! :9xo

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    må prøve at se den engang iaften.


    Vil dog hellere foretrække at se de originale klip man så i tv.


    Hvad mere er, så stoler jeg mere på den dokumentar, jeg så på Discovery engang for længere tid siden. Præcis om bygningens konstruktion.


    så vidt jeg har set så sammenlignede de i en anden film jeg så i tv godt omkring dette.
    og i det man ser i tv ligner det en kæde reaktion, som der netopsker når man river bygninger ned.. jeg er bare overrasket over den ikke Falder til en af sider når man tænker på den flyver lige ind i.


    men jeg ved sku ikke hva man skulle tro på andet end jeg tror det hele er et setup, om hvem der er bag det ved jeg ikke.. men tror 100% på det er et setup af en eller anden art..

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Igen, det med sprængstof er så langt ude. Læs mit forrige indlæg.


    Det er da ligegyldigt at det rammer midten eller hjørnet ? Så vidt jeg husker, styrter det tårn der bliver ramt i hjørnet, jo også først ned. Big surprise, prøv at fjerne et af hjørnerne på et højhus og se om det bliver stående ;) De Boeing fly kan jo have åndssvagt meget brændstof med, nægter at tro på der var så meget der ramte udover ? Der er jo ikke nogen beviser for det. Kan ikke huske hvordan det er, men efter en vis temperatur, mister jern 50% af bæreevnen, og længere nede ( altså ved lavere temperaturer ) mister den selvfølgelig også noget. Det med vinduerne, igen, læs min forrige post.


    Ved ca 700C mister jern godt og vel 50% af bære evnen, og ved 9-11 snakker vi altså om op mod 1300C da der som du netop nævner kan være latterligt meget brændstof på sådan en 747'er.


    Alt det med springstof, planlagt aktion osv. hopper jeg altså ikke på.


    Der er rigtige mange ting der modbeviser sådanne ting ;)

  • Jeg har set Loose Change, men har ikke set Screw Loose Change.


    Jeg har lidt svært ved at tro på en amatør-dokumentar, men samtidigt kan jeg godt se at der skete skumle sager den dag.


    Jeg vælger så at tro på det jeg selv så på tv den dag, i øvrigt en meget mærkelig dag for mig da jeg fik mit kørepap noget der ligner 5 timer inden de psykopater påbegyndte deres ugerning.


    Men ligesom mordet på JFK, så er det nok aldrig noget vi kommer helt til bunds i det her.


    Et eller andet sted er det nok en sammesværgelse af mennesker der keder sig alt for meget, og derfor finder på en masse konspirationsteorier :P


    Quote

    Originally posted by Martin


    Da du åbenbart ikke kan forstå det er du nu blevet Newbie med 1 post.


    Sorry for OT, men det var dagens griner Martin :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    så vidt jeg har set så sammenlignede de i en anden film jeg så i tv godt omkring dette.
    og i det man ser i tv ligner det en kæde reaktion, som der netopsker når man river bygninger ned.. jeg er bare overrasket over den ikke Falder til en af sider når man tænker på den flyver lige ind i.


    men jeg ved sku ikke hva man skulle tro på andet end jeg tror det hele er et setup, om hvem der er bag det ved jeg ikke.. men tror 100% på det er et setup af en eller anden art..


    Hele bygningen havde et stålskelet i midten, så at sige. Det mister, som nævnt, meget af sin bæreevne under den ekstreme varme. Vi ved alle, hvordan varme nemt forplanter sig i et materiale som jern.


    Må dog indrømme, da jeg dengang så det i tv, blev overrasket over de rent faktisk styrtede sammen. Men når en konstruktions skelet bliver udsat for sådan en ekstrem opvarmning, så er det måske ikke så mærkeligt igen.

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hele bygningen havde et stålskelet i midten, så at sige. Det mister, som nævnt, meget af sin bæreevne under den ekstreme varme. Vi ved alle, hvordan varme nemt forplanter sig i et materiale som jern.


    Må dog indrømme, da jeg dengang så det i tv, blev overrasket over de rent faktisk styrtede sammen. Men når en konstruktions skelet bliver udsat for sådan en ekstrem opvarmning, så er det måske ikke så mærkeligt igen.


    igen.. det kan da ikke være SAMME varme på hvert skelet ben.. og der var jo også mere vægt i den ene side først??.. altså der er mange små ting jeg vil sige der går at den skulle i hvert lidt sidelæns...


    ligesom klodsmajor man spiller :O