QuoteOriginally posted by SpX-DK
Hmm.. har lige fået min E6600 hjem fra shg.dk
købt som tray.
den siger SL9S8 Malay.. er det en skod step, eller til at leve med?
Er den eneste.
Hmm.. har lige fået min E6600 hjem fra shg.dk
købt som tray.
den siger SL9S8 Malay.. er det en skod step, eller til at leve med?
Er den eneste.
Så må jeg vel se mig tilfreds..
Så må jeg vel se mig tilfreds..
Kan du næsten blive nødt til
I ren og skær sjov burde man klage til shg og spørge om man ikke kan få en anden step, og se hvad de svarer.
alle hedder det med Malay.. du har bare været uheldig... prøv at tjek om der ikke er noget andet der begrænser dig
Nå ja hehe.. Har såmænd ikke fået mit mobo endnu.. møgfirma, anyhoot, ville bare høre om der fandtes flere steps.. Men det gør der jo ikke.
Glæder mig til at se hvordan mine 2g OCZ PC5400 Gold GX XTC Oc'er
nej desværre.. det er hip som hap hvor god en man får.. det går dog lidt efer week
L626A081 står der til sidst..
week 26.. det er vel ok... week 27-28 skulle være gode generelt men der er altid nogle der er vildt ringe
Glæder mig som en dreng til i morgen.. mangler sgu noget spænding på den her 3500+ tæskebræt jeg har nu..
tror jeg chiller den sygt, og skam Oc'er den til den kan stave til AMD bagfra
Sgu sejt hvis "DMA" var printet op i kølehovedet..
QuoteOriginally posted by Slacker
Du er velkommen til at komme og føle efter på min NB
Er ved at lege med en setting der hedder noget med memory enhance eller sådan. Kan sættes til default, fast eller Turbo. Ved du hvad det er?
Hehe, jeg tror skam på dig. Det er jo netop fordi jeg generelt finder dig troværdig at jeg synes det er underligt
Jeg vil tro at de settings justerer på nogle interne timings på chipsettet, men har du prøvet at ændre på den og så se om der er forskel i memtest86/sisandra/everest?
Hmm, hva' boys, imorgen tror jeg sq den mach skal på..
Lars, dont worry, jeg skal nok komme efter, halfter lige bagud med nogle 100 mhz, så må jeg jo se om jeg kan nogle feje tricks som kan vende bordet
QuoteOriginally posted by M.Beier
Hmm, hva' boys, imorgen tror jeg sq den mach skal på..
Lars, dont worry, jeg skal nok komme efter, halfter lige bagud med nogle 100 mhz, så må jeg jo se om jeg kan nogle feje tricks som kan vende bordet
Du skal såmænd også nok overhale mig, jeg har sat min "gode ven" på at skaffe en kentsfield til mig i stedet, de her B0'ere er lidt halv-slappe overclockere, men ok at lege med.
Skal også lige have fat i Befro, det er over 3 uger siden jeg bestilte noget sealstring til Mach'en, og jeg har intet hørt fra dem siden. Jeg har bare haft så travlt på arbejde at jeg ikke har haft tid til at ringe til dem i dag, eller i går...
Befro fuckede up med det mach noget, call 'em
Nah, der er ikke mere end 4000-4100mhz i min CPU på mach'en tror jeg..
Kentsfield springer jeg over, det er en varm satan, og kunne fint leve med singlecore hvis det skulle være, quadcore er for overkill... Medmindre C&C3 kommer til at nyde godt af det
- Studiet er jo gået ind herfra... Må tilstå at der bliver set lidt mere til andre ting nu når uni er in (søde piger, mere behøves vidst ikke at skrives.. :D)
QuoteOriginally posted by LarsK
Hehe, jeg tror skam på dig. Det er jo netop fordi jeg generelt finder dig troværdig at jeg synes det er underligt
Jeg vil tro at de settings justerer på nogle interne timings på chipsettet, men har du prøvet at ændre på den og så se om der er forskel i memtest86/sisandra/everest?
Synes ikke lige det gjorde noget særligt i pi. Førsteprioritet pt er at clocke, og derefter rode med at stramme ting ind. Er vist den nemmeste måde at gøre det på med dette setup.
Edit: okay seriøst. Den prfol på NB kan simpelthen lave sådan nogle brændstriber på min finger. Og få den til at gøre ondt bagefter også.. Ufatteligt at der kan være så stor forskel. Men ok, der er jo da en heatpipe på det asus..
men slacker fyr også lige rammene med op.. e kan jo nok når de får lidt volt
QuoteOriginally posted by hot_fifty
men slacker fyr også lige rammene med op.. e kan jo nok når de får lidt volt
Gigabyt er ikke vild med D9 desværre. Men skal da gøre mit når jeg får fundet noget max for nogle ting her. Men vil helst have resten maxet.
Hey
Har lige prøvet at presse mit system noget mere med den nye 1401 bios men uden held, dog har jeg lige prøvet at sætte min Vcore et hak ned fra de 1,45 og tester lige nu i orthos på 25min, og ved den sidst nyeste bios fik jeg fejl efter 1-2min
Ja så glæden over fik lige en fejl
Så jeg skruer op igen
mange stopper deromkring med at være stabile...du kan hente 100mhz mere hvis du giver det masser af vcore måske....men spørg dig selv om de 100 mhz er det værd....