Hvor faen blev min tråd a.

• slet dit indl?g, luk tr?den her og s? skriv en pm til en moderator....m?ske har de en forklaring....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Syntes det kunne v?re rart med en forklaring i ?ben forum, for er den blevet lukket a en moderater der siger det er flaming eller s?dan noget, s? har jeg da kun og sige at jeg ser det som en advarsel mod at handle med Flowinglil, Jeg ved der er nogle stykker der er kraftigt utilfredse med handel de har lavet med ham..

Godt emne at diskutere.. hvor langt g?r ytrigsfriheden, hvis det er forbudt at advare mod andre brugere der snyder, og hvis det er forbudt at advare i salg/k?bstr?de s? m? jeg indr?mme at jeg syntes vi er d?rlig stillet mht at advare imod folk der tager r?ven p? andre.

• siger ikke jeg er uenig med dig, men admins har flere gange udtrykt at de ikke gider have den slags herinde, da de mener det udelukkende bliver til flaming...og det m? vi s? respektere, uanset om vi kan lide det eller ej.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    siger ikke jeg er uenig med dig, men admins har flere gange udtrykt at de ikke gider have den slags herinde, da de mener det udelukkende bliver til flaming...

... og personlig hetz !

Originally posted by Fragman
    siger ikke jeg er uenig med dig, men admins har flere gange udtrykt at de ikke gider have den slags herinde, da de mener det udelukkende bliver til flaming...og det m? vi s? respektere, uanset om vi kan lide det eller ej.

Netop, og eftersom tr?den var p? vej i den retning, g?r jeg ud fra, at det er derfor den blev fjernet.

Det er ikke mig der har gjort det, men det var vist kun Martin der var online p? det tidspunkt, udover mig, og det var s? nok ham der fik FlowingLil's rapport.

Du kan kontakte Martin via PM eller email, for at f? uddybet hvorfor din tr?d forsvandt.