windseeker once again
-
-
Bah, ville gerne have set screenshot istedet.
-
-
Øh, hvem siger jeg ikke tror på det? Ville bare hellere have set screenshot.
-
Legendary i offhand o_O
-
-
Det er da noget underligt noget...
-
Det er stadigt unique, så helt så fedt er det vel ikke... Proccen på våbenet er også stadigt det bedste, og max damagen er stadigt lavere en krol-blade. Fortæl mig hvis jeg tager fejl, men det er jo kun et blærerøvs våben og det at det er i offhand betyder jo ikke en skid (udover 50% mere dmg for rogues, men damagen på våbenet er jo latterlig i forvejen)
-
Originally posted by Zjapper
Det er stadigt unique, så helt så fedt er det vel ikke... Proccen på våbenet er også stadigt det bedste, og max damagen er stadigt lavere en krol-blade. Fortæl mig hvis jeg tager fejl, men det er jo kun et blærerøvs våben og det at det er i offhand betyder jo ikke en skid (udover 50% mere dmg for rogues, men damagen på våbenet er jo latterlig i forvejen)eh jo.. smid den i offhand, og en misplaced servoarm i main hand.. imba damage !!!! syge heroic strikes (eller sinister) og stadig proc fra offhand
-
Originally posted by CarStone
eh jo.. smid den i offhand, og en misplaced servoarm i main hand.. imba damage !!!! syge heroic strikes (eller sinister) og stadig proc fra offhand
Kunne ikke være mere enig... Det gimper ikke dmg lige så meget for eks rogues eller dps warriors...
-
Originally posted by købkøb
Kunne ikke være mere enig... Det gimper ikke dmg lige så meget for eks rogues eller dps warriors...
Godt ord igen. Tænkte mig ikke lige om
-
tjaa, våbnet er jo skod i forhold til så mange andre våben, kun en forbedring. Bare synd den er unik, ville være fedt at dual wield med sådan to.
Legendary er overrated
-
Zjapper
jeg kan ikke finde linket men er er lavet en dps overall på det og det max'er ved 94.3 dps som 1 hand med proc og flurry
som fury warrior ved ca 30 % crit vil kunne holde sin flurry kørene heletiden
du har massere af speed og dps og da bloodthist og execute ikke kommer and på våbenetvil da sige det er nok det beste våben ingame
du kan tanke med det
du kan dps med det
du slower alt omkring dig med det
du har et nice look (dog en dårlig ting alle noobs skriver heletiden til dig)
hvilket guild ønsker ikke all bosses bliver slowed 25 % -
Det stinker hvis der er en der har det i AB/WSG , man ser lyn over alt , fucker det totalt op + står man og kæmper 5-6 mand og en modstander har WS så lagger man mondo pga bøsse proc og lorte koder af blizzard.
Våbnet har lav max dam ja , snakkede med en fra vores server om netop det den anden dag , han har lavet 1.2-1.3k HS med det . Skulle vist være fordi damagen i proccen også bliver lagt oven i våbnets dam , tror nu bare han skulle blære sig fordi jeg har servoarm og laver max hs for ca 1300
-
Originally posted by gille
Det stinker hvis der er en der har det i AB/WSG , man ser lyn over alt , fucker det totalt op + st?r man og k?mper 5-6 mand og en modstander har WS s? lagger man mondo pga b?sse proc og lorte koder af blizzard.V?bnet har lav max dam ja , snakkede med en fra vores server om netop det den anden dag , han har lavet 1.2-1.3k HS med det . Skulle vist v?re fordi damagen i proccen ogs? bliver lagt oven i v?bnets dam , tror nu bare han skulle bl?re sig fordi jeg har servoarm og laver max hs for ca 1300
Tror du skal se dig om efter en bedre PC.
-
gille er bare en tard.. lev med det:P
-
hehe, ja det m? han jo v?re
-
tror jeg skal p? argargarDK jagt i stv snart
-
Originally posted by gille
tror jeg skal p? argargarDK jagt i stv snartS? venter jeg i Ironforge
-
ha gille.. han er over STv nu:P good luck!!!
og min alt warrior kan da sagtens smadre dig med det crap gear du render rundt med!!