mirakelper.dk <- han kurerer ALT!!!

• Ja, min mor har lige fået det, og hun er holdt op med at ryge. Men jeg er da ved den tro, at man skal være indstillet på at holde op. Hun får da været deprimeret, fået "svedture" ligesom hun ville få det, hvis hun ikke havde fået akupunktur. Du må forstå, at det ikke er ligesom medicin, der kurerer dig. Det er nærmere som en bagtanke du kan støtte dig ved, når du skal igennem f.eks. en måned uden smøger.

Det er ikke bevist videnskabligt, at det virker, ergo er det (i mine øjne) ikke bevist at det overhovedet har nogen virkning. Jeg respekterer da at du tror på, at det har en virkning, Burger, men du kan bare ikke bevise for mig eller nogle andre, at det har det. :cheers:

Originally posted by kungfuis78
    Ja, min mor har lige fået det, og hun er holdt op med at ryge. Men jeg er da ved den tro, at man skal være indstillet på at holde op. Hun får da været deprimeret, fået "svedture" ligesom hun ville få det, hvis hun ikke havde fået akupunktur. Du må forstå, at det ikke er ligesom medicin, der kurerer dig. Det er nærmere som en bagtanke du kan støtte dig ved, når du skal igennem f.eks. en måned uden smøger.

Det er ikke bevist videnskabligt, at det virker, ergo er det (i mine øjne) ikke bevist at det overhovedet har nogen virkning. Jeg respekterer da at du tror på, at det har en virkning, Burger, men du kan bare ikke bevise for mig eller nogle andre, at det har det. :cheers:

Jeg skal heller ikke bevise noget som helst for dig eller andre herinde. Derudover så behøver du slet ikke fortælle mig hvad jeg må forstå eller ej, det har jeg helt selv styr på, og har aldrig nogensinde udtalt mig om, at jeg mener det fungerer som medicin, så lad nu være med at fortolke noget som jeg slet ikke har skrevet ;)

Det eneste jeg har udtalt mig om er, at jeg har set det virke hos folk der ikke har troet på det. Bl.a. har min far haft stor glæde af det efter en blodprop i lillehjernen, og han har aldrig nogensinde troet på at det ville virke.

Originally posted by kungfuis78

giver dig fuldstændig ret, det er sku det samme med akupunktur....

Skulle så bestemt mene at netop akupunktur er påvist at have effekt..

- BTW, kan i huske den Operation X hvor de bustede sådan nogle fake-behandling halløj'er ?? - Det med de lavede fake urin til den test hos mesteren som så fortalte om den farlige virus der var i urinen..?

• Prøvede lige at google "mirakelper" og fandt følgende gludkorn:

Per har selv været Adam i et tidligere liv. Han levede i Paradis med Eva, som nu også er hans sambo. Fønix sørgede for mad til Adam og Eva, og han fortæller, at noget af Paradis stadig findes på New Zealand.

Jeg blev født hos Gud, og jeg forsøgte at tage magten fra ham, men ingen er stærkere end Gud, og jeg blev forvist til jorden, hvor jeg lærte menneskene om natur, dyr og lågen til himmelen.

Jeg var ikke Jesus, men jeg var søn af Jomfru Maria. Jeg var Jesus bror, Jakob.

Bibelen er kun delvist sand. Det overordnede er rigtigt nok, men faktisk er kun 19% af den korrekt. Resten er opdigtet.

Jeg er måske den eneste i verden, der kan det, jeg kan. MirakelPer er 100%.

Alle fra http://www.medietimen.dk/index.php?article=2549

Jeg kan godt lide måde han trækker de mest hovedrystende facts ud af r**en uden den mindste form for begrundelse. Men.. som sagt "MirakelPer er 100%", det må være godt nok :crazyeyes:

Edit:

Heldigvis får han ikke støtte fra staten :razz:
    http://www.folketinget.dk/Saml…F19_Aktstk139_bilag24.htm
    (5/4 nede på siden)

Originally posted by HaZe

Min mening. Hvis nogen ved med 100% der er noget med gud så PLEASE forklar mig hvordan man kan tro det..

Hjernevasking kan gøre mange ting. For det er det, det er.
    Derudover er der jo også mange folk der oplever ting som er temmelig ekstraordinærer.

Originally posted by Burger
    urbananen: Nu er der heller ikke så meget hokus pokus ved zoneterapi.

Jeg vil nu mene at det er ret utroligt.. Fra at ha taget gigt-piller i 3 år, som er meget hårde for kroppen, til at fuldstændig stoppe med dem, bare pga. zoneterapi..
    En dame der sidder og trykker lidt under foden en gang hver anden uge, kan gøre mere end gigt-pillerne..
    -Han har været skovarbejder i 42 år, og har ingen form for mén efter det.
    -Han er bestemt ikke en person der bare tror på alt, så tror ikke det er derfor at det virker.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by urbananen

Jeg vil nu mene at det er ret utroligt.. Fra at ha taget gigt-piller i 3 år, som er meget hårde for kroppen, til at fuldstændig stoppe med dem, bare pga. zoneterapi..
    En dame der sidder og trykker lidt under foden en gang hver anden uge, kan gøre mere end gigt-pillerne..
    -Han har været skovarbejder i 42 år, og har ingen form for mén efter det.
    -Han er bestemt ikke en person der bare tror på alt, så tror ikke det er derfor at det virker.

Lige meget hvordan man vender og drejer det, så virker zoneterapi - eller det må det gøre når lægen kan henvise til en zoneterapist.