QuoteDisplay MoreOriginally posted by Burger
Det er vel ikke værre end den "kloge mand" min svoger var til engang, med nogle skulderproblemer.
Han fik poser omkring fødderne nede i skoene, og derefter fik han tæsk med en mega sugekop, så han havde store runde mærker på skulderen og ryggen bagefter.
urbananen: Nu er der heller ikke så meget hokus pokus ved zoneterapi.
kungfuis78: Akupunktur har jeg nu set hjælpe ved folk der ikke engang troede på det ville hjælpe.
Ja, min mor har lige fået det, og hun er holdt op med at ryge. Men jeg er da ved den tro, at man skal være indstillet på at holde op. Hun får da været deprimeret, fået "svedture" ligesom hun ville få det, hvis hun ikke havde fået akupunktur. Du må forstå, at det ikke er ligesom medicin, der kurerer dig. Det er nærmere som en bagtanke du kan støtte dig ved, når du skal igennem f.eks. en måned uden smøger.
Det er ikke bevist videnskabligt, at det virker, ergo er det (i mine øjne) ikke bevist at det overhovedet har nogen virkning. Jeg respekterer da at du tror på, at det har en virkning, Burger, men du kan bare ikke bevise for mig eller nogle andre, at det har det.