Sagen er den jeg går på ferie fra imorn
Men aner ikke hvad jeg skal give mig til?
Gode forslag modtages gerne
EDIT: Hvis nogen ønsker at besøge mig, er i altid velkommen. Der er kølige pilsnere i køleskabet
Sagen er den jeg går på ferie fra imorn
Men aner ikke hvad jeg skal give mig til?
Gode forslag modtages gerne
EDIT: Hvis nogen ønsker at besøge mig, er i altid velkommen. Der er kølige pilsnere i køleskabet
Få arrangeret nogle ture med vennerne.
Eller måske få et sommerjob af en slags.
Hvad med at lave noget der passer til dine fritidsinteresser?
QuoteOriginally posted by Mikkel
Hvad med at lave noget der passer til dine fritidsinteresser?
Gider ikke swingerklub konstant
ROAD TRIP - find nogle venner og smut rundt i Europa i dytten.
Eller gør lige som mig... ferie fra lørdag... arbejde søndag -.-
Du kan købe en masse Cartedor is
Elleeer... Hmm.
Gør ligesom mig, brug sommerferienpå at træne. Få en herlig kulør, prøve og komme i god form, fjerne julefedtet
Ja, RoadTrip ville også være min ide..
Det er altid hygge, og man oplever somregel mange festlige ting..
Ellers.. Ja, så er swingerklubben sgu nok den eneste vej frem
I ferien skal jeg til:
I BonBon-land
Aalborg Zoo
Odense Zoo
Givskud Zoo
Randers Regnskov
Faaråp sommerland
Råbjerg Mile/Knude
Skagen
Jesperhus Blomsterpark
Vildtfarm Nord
Kattegatcenteret
&
På tur i Sverige
Måske noget af det der kunne bruges?
Hvis man ikke kan finde på noget at lave i sin ferie, så fortjener man den ikke
Sov længe, nyd livet og slap af Det gør jeg ihvertfald når jeg har ferie
Ku være jeg sku komme til Aalborg og genere dig?
Gør som mig::
Sove længe til kl 9-10 stykker, stene foran pc'en for derefter at spise morgenmad og tage på arbejde kl 15:)
Og når du så kommer hjem, bespiser din mor dig, hvorefter du så går i seng kl 24-01... og sådan fortsætter det de næste 7 uger.. håber jeg:))
Jeg har dedikeret min sommerferie til at arbejde. Det starter jeg så med fra klokken 6:45 til og med klokken 16, og så er vi ellers ved at sætte huset i stand :S. Jeg dur sgu ikke til at sove længe, hvis man står op klokken 10 føles dagen også meget kortere imo.
QuoteOriginally posted by rasmusvn
Jeg har dedikeret min sommerferie til at arbejde. Det starter jeg så med fra klokken 6:45 til og med klokken 16, og så er vi ellers ved at sætte huset i stand :S. Jeg dur sgu ikke til at sove længe, hvis man står op klokken 10 føles dagen også meget kortere imo.
Klokken 10?!
14-15 så kan vi snakke om en kort dag... hvis jeg stor op kl 10 har jeg en lang dag.. x|
ej 8:30 så har man en lang dag eller det kommer jo an på hva tid man går i seng står op kl 14:00 og går i seng kl 03:00 =lang dag
QuoteOriginally posted by SaLtUm
ej 8:30 så har man en lang dag eller det kommer jo an på hva tid man går i seng står op kl 14:00 og går i seng kl 03:00 =lang dag
Så har du kun været oppe i 13 timer? det er da ikke lang tid. Svare til at du stod op kl 7 og gik i seng kl 20.
Kan sq ikk stå op kl 14.. kl 10 plejer at være max, kan ikk sove for lyset
me2 kan sQ oss kun sove til max 10
Tja ligger i samme problem som dig. Men desværre er jeg begyndt at gå for sent i seng og stå for sent op, stod op kl. 14 i dag .. Så føles dagen sgu kort.
Wow...
Jeg synes selv jeg sover længe..
Men ville aldrig kunne sove hverken til kl 10 eller 14!!
7-7:30 er længe for mig..
Skal bare have mine 4-6 timers søvn, så er jeg glad..
Nå, men vi vidste heller ikke rigtigt hvad vi skulle i vores ferie..
Det endte så med at vi allerede har være i Odense Zoo, København Zoo samt Ripley's Believe it or Not..
Og i morgen tidlig kl 5:30 tøffer vi mod færgen i Frederikshavn..
Og nubber og en uges ferie i Sverige..
nogla er a mennekser andre er b mennesker....jeg arbejder 12:00-19:30 eller 14:00-21:30 og elsker den arbejdstid...jeg kan ikke sove før omkring kl 3 tidligst alligevel, og i weekenden sover jeg gerne til kl 14-15 ...specielt efter en bytur.
I hele min vennekreds er jeg faktisk den eneste B person.. Dog har jeg gjort en fra A til B person
Hvis jeg går i seng kl 3 kan jeg sagtens sove til 15-16 stykker.. men ja, så er dagen ligesom ødelagt..
I ferien skal jeg ikke så meget.. Ned til tyskland, ellers ikke noget særligt