• Sagen er den jeg går på ferie fra imorn

Men aner ikke hvad jeg skal give mig til? :boxed:

Gode forslag modtages gerne

EDIT: Hvis nogen ønsker at besøge mig, er i altid velkommen. Der er kølige pilsnere i køleskabet :))

• Du kan købe en masse Cartedor is :D

Elleeer... Hmm.

Gør ligesom mig, brug sommerferienpå at træne. Få en herlig kulør, prøve og komme i god form, fjerne julefedtet :D

• Ja, RoadTrip ville også være min ide..
    Det er altid hygge, og man oplever somregel mange festlige ting..

Ellers.. Ja, så er swingerklubben sgu nok den eneste vej frem :))

I ferien skal jeg til:
    I BonBon-land :crazyeyes:
    Aalborg Zoo
    Odense Zoo
    Givskud Zoo
    Randers Regnskov
    Faaråp sommerland
    Råbjerg Mile/Knude
    Skagen
    Jesperhus Blomsterpark
    Vildtfarm Nord
    Kattegatcenteret
    &
    På tur i Sverige

Måske noget af det der kunne bruges?

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Gør som mig::
    Sove længe til kl 9-10 stykker, stene foran pc'en for derefter at spise morgenmad og tage på arbejde kl 15:)

Og når du så kommer hjem, bespiser din mor dig, hvorefter du så går i seng kl 24-01... og sådan fortsætter det de næste 7 uger.. håber jeg:))

• Jeg har dedikeret min sommerferie til at arbejde. Det starter jeg så med fra klokken 6:45 til og med klokken 16, og så er vi ellers ved at sætte huset i stand :S. Jeg dur sgu ikke til at sove længe, hvis man står op klokken 10 føles dagen også meget kortere imo.

Originally posted by rasmusvn
    Jeg har dedikeret min sommerferie til at arbejde. Det starter jeg så med fra klokken 6:45 til og med klokken 16, og så er vi ellers ved at sætte huset i stand :S. Jeg dur sgu ikke til at sove længe, hvis man står op klokken 10 føles dagen også meget kortere imo.

Klokken 10?! :ohmy:

14-15 så kan vi snakke om en kort dag... hvis jeg stor op kl 10 har jeg en lang dag.. x|

• ej 8:30 så har man en lang dag eller det kommer jo an på hva tid man går i seng står op kl 14:00 og går i seng kl 03:00 =lang dag

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

Originally posted by SaLtUm
    ej 8:30 så har man en lang dag eller det kommer jo an på hva tid man går i seng står op kl 14:00 og går i seng kl 03:00 =lang dag

Så har du kun været oppe i 13 timer? det er da ikke lang tid. Svare til at du stod op kl 7 og gik i seng kl 20.

• me2 kan sQ oss kun sove til max 10

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

• Wow...

Jeg synes selv jeg sover længe..

Men ville aldrig kunne sove hverken til kl 10 eller 14!!

7-7:30 er længe for mig..

Skal bare have mine 4-6 timers søvn, så er jeg glad..

Nå, men vi vidste heller ikke rigtigt hvad vi skulle i vores ferie..

Det endte så med at vi allerede har være i Odense Zoo, København Zoo samt Ripley's Believe it or Not..

Og i morgen tidlig kl 5:30 tøffer vi mod færgen i Frederikshavn..
    Og nubber og en uges ferie i Sverige..

• nogla er a mennekser andre er b mennesker....jeg arbejder 12:00-19:30 eller 14:00-21:30 og elsker den arbejdstid...jeg kan ikke sove før omkring kl 3 tidligst alligevel, og i weekenden sover jeg gerne til kl 14-15 ...specielt efter en bytur.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• I hele min vennekreds er jeg faktisk den eneste B person.. Dog har jeg gjort en fra A til B person :)

Hvis jeg går i seng kl 3 kan jeg sagtens sove til 15-16 stykker.. men ja, så er dagen ligesom ødelagt..

I ferien skal jeg ikke så meget.. Ned til tyskland, ellers ikke noget særligt

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-