Hvor mange liter benz brugte du?
En evo skulle vist sluge mere end en amerikaner
( Top gear målte den til at bruge 1 l pr km på deres bane, og andre biler med større motor brugte noget mindre ).
Hvor mange liter benz brugte du?
En evo skulle vist sluge mere end en amerikaner
( Top gear målte den til at bruge 1 l pr km på deres bane, og andre biler med større motor brugte noget mindre ).
Fed nok bil, og garenteret lækker at køre i. Den skulle bare lige sænkes et par centimeter og have en autolakering, så var den sgu blær.
Oh my god.
Lækker bil. Var nede ved vores lokale mitsubishi forhandler og kigge på en med en kammerat. Deprimerende at se på når man kun har råd til en gammel corolla.
Den kunne jeg satme godt tænke mig fyrer af Jeg kan også godt smader din audi for dig, du skal bare sige til
Har kørt rigtig meget "markrace" og smadert en del biler på det, bla. et par rimlig nye japsere vi selv havde "rodet" lidt med, der var godt nok også smæk på. kommer dog slet ikke i nærheden af den fætter der.
Alt for nice.
Så var der også dem der var ude og se en Evo 8 skyde den af til Rally i weekenden
WOW, man kan da ikke andet end at blive misundelig Hvilken drengerøv ville ikke elske at presse pedalen i bund på sådan en slæde der?
I would :hb:
Gi' mig! Nice car, mayn!
Nogen der sagde Røvhul?
Men damn den er top nice
QuoteOriginally posted by fhqwhgad
Deprimerende at se på når man kun har råd til en gammel corolla.
Det er Evo forgænger
Satme en lækker øse...hvem har ikke lyst til at fyre den af på de svenske grusveje?
Mitsubishi danmark har den ikke engang på deres hjemmeside eller på deres prislite, til gengæld fortæller de lystigt om den nye VIII :)):
Sød bil
Men når ikke helt op til en BMW M3 GTR eller en Porsche Carrea GT som jeg har været ude og kører i ;D
FRÆKT!!! hva er det der sidder foran, udstødningerne?? fandme nice !!!
og det er da dejligt.. kender ham der ejer denne side, http://www.affordablesupercars.dk , og den ford mustang er godt nok VILD!!! det er noget jeg er bange for at køre i. ved 130 på motorvejen, og du giver fuld gas trækker den lige hjulguffer
QuoteOriginally posted by celfa
Syygt!! Jeg har prøvet en Mercedes AMG 55 SLR og den var vildMen den her rykker da vist på nogenlunde samme tid
HVor F*** har du prøvet sådan en? Bastard
Jeg kan kun pralle med Golf R32 generation 5 med Automatkæp og 4Motion, den mener det sq seriøst når speederen ryger i kælderen
R32'ern sluger benzin, som en Thai tøs sluger ***Censur***
Nå ja og så en VW Phaeton 6,0 W12 med 450 hk... ARGH det er ikke bare verdens flotteste bil, den kører perfekt... og så med Læderstue. ENeste problem den danske pris ca. 2.300.000 kr.
Hvordan kan man sige at Tysk er værre end Svensk? Den udtalelse burde medføre dødsstraf
Tyskland ejer Sverige
Den er da meget fin
Kan kun prale at ha prøvet en Evo 4...
Når ja, og en skyline med 700Hybber
Godt at ha en stedfar med gode forbindelser...
Det skal så lige siges, at det ikke er det enste jeg har prøvet af vilde biler hehe...
usa har mange og når stedfar er Amrikaner er vi tit der over...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Dj Rush
HVor F*** har du prøvet sådan en? Bastard
Jeg kan kun pralle med Golf R32 generation 5 med Automatkæp og 4Motion, den mener det sq seriøst når speederen ryger i kælderen
R32'ern sluger benzin, som en Thai tøs sluger ***Censur***
Nå ja og så en VW Phaeton 6,0 W12 med 450 hk... ARGH det er ikke bare verdens flotteste bil, den kører perfekt... og så med Læderstue. ENeste problem den danske pris ca. 2.300.000 kr.
Hvordan kan man sige at Tysk er værre end Svensk? Den udtalelse burde medføre dødsstraf
Tyskland ejer Sverige
Har set et par stykker af de der mercere ude på strandvejen ved København (charlottenlund), så det er ikke helt umuligt at finde en man kan få en tur i..
Og så er der jo en i Nordjylland som ejer Mercedes Mclaren SLR..
Den er kræs for øjnene.
-Personlig selv har jeg ikke prøvet noget der er værd at prale om, når i snakker så store og dyre biler.
-Men er da glad for min Carina
absolut en superfed bil
Det er jo ikke andet end en rallyracer som de har bygget om til en vildsom familie bil.
Der er bare lige noget jeg godt vil høre, for syns virkelig det er en kanon fed bil, men, har den os problemer med gearskift? Og har den som de gamle modeller en vendekreds på størrelse med sjælland?
QuoteOriginally posted by FlexQ
absolut en superfed bil
Det er jo ikke andet end en rallyracer som de har bygget om til en vildsom familie bil.
Der er bare lige noget jeg godt vil høre, for syns virkelig det er en kanon fed bil, men, har den os problemer med gearskift? Og har den som de gamle modeller en vendekreds på størrelse med sjælland?
Gearskift var godtnok ikke noget problem. Det siger bare klonk som en rigtig racer skal sige og så ellers bare afsted
QuoteOriginally posted by FlexQ
absolut en superfed bil
Det er faktisk en familie bil som de har smidt en anden motor i Så det er omvendt
Og undermotoren er faktisk fra en gammel GTI.
Men ja, de rykker helt vildt. Vi havde dem ind i mellem som promo-modeller fra importøren på mit gamle arbejde.
QuoteOriginally posted by Aerial
Gearskift var godtnok ikke noget problem. Det siger bare klonk som en rigtig racer skal sige og så ellers bare afsted
okay, så nemlig et afsnit af top gear her for et stykke tid siden, hvor de havde den inde, og mener jeremy clarkson nævnte noget med at den ikke vilde rende ordentlig ud i gearene og når den gjorde så smed han den.
men skal lige se om jeg kan finde afsnittet