Der er ofte personer der skriver at de er enige i et eller andet, eller uenige i et eller andet, men uden at de skriver andet end deres mening. Ville det ikke være en hel del nemmere at man kunne trykke enig med en post, eller uenig, og det så stod under eller ud for post'en?
Det er lidt trættende at skulle kigge 80 ligegyldig post's igennem for at finde ud af der ikke er nogen der har noget somhelst konstruktivt at sig..
Så derfor ville en enigheds funktion være en god idé?

Ny ENIG funktion??
-
-
Folk ku også bare skrive det i titlen på deres post
-
eller lave en poll
-
Originally posted by KarGa
Folk ku også bare skrive det i titlen på deres postIdeen var at sænke antallet af ligegyldige post's.. Det er lidt trættende at se på at folk skriver enig med XXXXX, og til tider virker det mere som post hunting end som relevante input. Det man ville kunne opnå med dette var netop at gøre trådende mere relevante, samtidigt med at det bliver muligt at se folks meninger. Hvis det istedet var en poll, skulle man på forhånd vide hvad der kom af meninger i tråden.
-
Uenig!
Ej, synes ikke det er nødvendigt... vil bare kræve noget ekstra arbejde fra crewet, i noget som jeg ser pisse ligegyldigt. Selvfølgelig vil det tit være en fordel at begrunde hvorfor man er enig eller uening, men mange gange er den heller ikke længere end at man bare kan skrive enig.
-
Hmm.. Synes ikke jeg kan se det som en nødvendighed, men kunne da være smart nok hvis Martin gider rode med det..
-
Originally posted by Han$en
Hmm.. Synes ikke jeg kan se det som en nødvendighed, men kunne da være smart nok hvis Martin gider rode med det..I am with stupid
PS, den smiley må godt vende tilbage
-
Originally posted by teko
Ideen var at sænke antallet af ligegyldige post's.. Det er lidt trættende at se på at folk skriver enig med XXXXX, og til tider virker det mere som post hunting end som relevante input. Det man ville kunne opnå med dette var netop at gøre trådende mere relevante, samtidigt med at det bliver muligt at se folks meninger. Hvis det istedet var en poll, skulle man på forhånd vide hvad der kom af meninger i tråden.Ja, men hvis folk virkelig VIL posthunte - så gør de DET. Også selvom der er andre muligheder...
Jeg kan godt se hvor du vil hen - Jeg tror bare ikke det fører nogen vegne, i praksis.
Folk må bare være bedre til at tilføje noget mere i deres indlæg, men det generer mig nu ikke, som det er nu.
Synes ikke problemet er så stort...
-
Originally posted by teko
Ideen var at sænke antallet af ligegyldige post's.. Det er lidt trættende at se på at folk skriver enig med XXXXX, og til tider virker det mere som post hunting end som relevante input. Det man ville kunne opnå med dette var netop at gøre trådende mere relevante, samtidigt med at det bliver muligt at se folks meninger. Hvis det istedet var en poll, skulle man på forhånd vide hvad der kom af meninger i tråden.
Er meget enig i dine betragtninger - men ved ikke om det ville hjælpe med sådan en funktion. Har oplevet det på andre fora, men desværre er der altid nogle, som bare ikke forstår hvordan man gebærder sig på et forum.
De gør bare hvad der passer dem alligevel.
Desværre en tendens som også findes på mange andre plan. Men det er en anden snak. -
Enig!
-
Det ville da være synd at lave det på den måde.
Hele idéen med et 'debat fora' er vel, at debatere? Syns da hele charmen ville gå af tweak hvis man bare havde en overskrift samt første post.. og så kunne man ellers se hvor mange der var enige eller uenige..
Der er jo også allerede muligheden for at rate tråde. Hvis folk bare ville blive lidt bedre til at benytte den funkiton, kunne man jo hurtigt vurdere overskrift kontra rating, og ud fra det beslutte sig for om man ville læse tråden eller ej. Det er jo heller ikke verdens undergang hvis man kommer ind i en tråd der ikke interessere en.. Tar ikke mange sec. at komme ud igen
-
Vil også mene det er et mindre problem og meget arbejde for ingen ting. Jeg har åbenbart ikke så store problemer med de her ligegyldige og meget slemme posts som i andre. Om det er fordi jeg er mere ligeglad ikke læser samtlige tråde eller hva der ligger bag ved jeg så ikke lige ser det ikke som noget stort problem her på tweak.
-
God idé!
-
Originally posted by Schultz
Det ville da være synd at lave det på den måde.Hele idéen med et 'debat fora' er vel, at debatere? Syns da hele charmen ville gå af tweak hvis man bare havde en overskrift samt første post.. og så kunne man ellers se hvor mange der var enige eller uenige..
Der er jo også allerede muligheden for at rate tråde. Hvis folk bare ville blive lidt bedre til at benytte den funkiton, kunne man jo hurtigt vurdere overskrift kontra rating, og ud fra det beslutte sig for om man ville læse tråden eller ej. Det er jo heller ikke verdens undergang hvis man kommer ind i en tråd der ikke interessere en.. Tar ikke mange sec. at komme ud igen
Men du har en pointe!