Student Student Student

• Så er man selv blevet student, det er fandme dejligt... Man kan komme videre i livet og mere præcisere sine mål...

Med denne tråd vil jeg også sige tilykke til alle Tweaks studenter...

• Der er allerede andre Student tråde.

Men tillykke da :))

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

Originally posted by Dyzio
    Så er man selv blevet student, det er fandme dejligt... Man kan komme videre i livet og mere præcisere sine mål...

Tillykke :cheers:

Så er det tid til begynde på en uddannelse ?
    Hvad vil du være når du bliver stor ?

Originally posted by Dyzio
    Så er man selv blevet student, det er fandme dejligt... Man kan komme videre i livet og mere præcisere sine mål...

ja s¨begynder den virkelige verden...ret skræmmende.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jamen jeg skal læse til ServiceØkonom på Randers Erhvervsakad. i retning af Hotel og Restaurant :)

jeg har allerede her i Grenaa fået en stilling som natportie på et stort hotel, hvilket kun er godt for at prøve tingene af :D

• Tillykke :D

Jeg er oss blevet student (tirsdags), og damn folk er i party humør hele tiden :cheers: Tror sg lige jeg skal have en slapper... Har sg været steif nok for 2 år :-/

• Ja, den virkelige verden er mere skræmmende end jer stakkels studenter tror :P .

Der holdt lige en flok fulde studenter ude foran skolen her til eftermiddag.. Det var nu meget sjovt at høre.. At de havde bestået en eksamen, virker godt nok utroligt :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Ja det er sgu dejligt at få det overstået...

Vi var ude og køre i går, det var fandme også hyggelidt :)

men jeg kan bare ikke høre så godt på det ene øre og der lyder en pisse irreterende piiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lyd i øret efter i går, ret træls ;)