Weeee nyt job

  • Quote

    Originally posted by ScratchY
    utroligt.. han har kone, dyr bil, flot hus og han tjener ligeså mange menge som statsministeren :)) haha, yearh man!! that's the way! :9xo :cheers:



    btw... nogen der sagde tweak-rabat på Sharp-produkter? :idea:



    Jaa. Men så vidt jeg husker, har han intet internet, telefoni og tv i hans nye lejlighed :D .. så helt perfekt er det ikke endnu :P

  • Tillykke herfra med det nye job, Aerial :9xo

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

  • Shiiit man! Et stort tillykke til dig! :9xo


    Og hvis du får lyst til at sende en computer, penge eller en bil(nok først om et halvt år), så skriver du bare, så skriver jeg straks min addresse/kontonummer og så sender du bare :razz:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Et stort til lykke her fra.


    Skal du så køre rundt i hele landet?


    Hvis det er dobbelt op på det du tidligere har sagt i poll omkring hvad man tjener, så siger jeg sku først rigtig til lykke :))


    Æbler og bananer fungerer fint for os andre.


  • he he tak - jeg regner med at jeg får nordsjælland som mit distrikt og så er der jo ellers bare at give den gas og knokle for at tjene nogle penge ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he tak - jeg regner med at jeg får nordsjælland som mit distrikt og så er der jo ellers bare at give den gas og knokle for at tjene nogle penge ;)


    Nåh. Det er der hunden ligger begravet. De mente garanteret NordJYLLAND.

  • Quote

    Originally posted by Maverick
    Set i lyset af din sidste tråd vedr. TV osv. er det her sgu da super godt nyt. Fik helt ondt af dig. Det har jeg så ikke mere. Tillykke.


    ha ha nej det pynter lidt på mit humør må jeg indrømme :))

  • Quote

    Originally posted by learner


    Og jeg var overbevist om, at du tjente helt ok før :ohmy:


    Anyway Tillykke, står den på ny bil igen så, indenfor den nærmeste fremtid? :D


    Tror ikke jeg gider have bil - vil hellere have penge for at køre rundt i min egen ;)
    Man skal også lige huske at man bliver beskattet af firmabil, hvilket jeg ikke rigtigt gider

  • Quote

    Originally posted by learner


    Og jeg var overbevist om, at du tjente helt ok før :ohmy:


    Anyway Tillykke, står den på ny bil igen så, indenfor den nærmeste fremtid? :D


    Den står sikkert på et par nye biler :D



    Men tilykke herfra da, og imponerende at du er kommet så langt efter alt hvad man har læst, du har været igennem :) *SKULDERKLAP* :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Pow
    Skal du så ikke ha en ny Pc ? :)


    jow faktisk - og mange herinde vil nok have lyst til at give mig flade, men jeg er blevet så glad for min macbook at jeg faktisk overvejer at opgradere til den store 17" macbook pro - den er lidt dyr, men fandeme også lækker ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    jow faktisk - og mange herinde vil nok have lyst til at give mig flade, men jeg er blevet så glad for min macbook at jeg faktisk overvejer at opgradere til den store 17" macbook pro - den er lidt dyr, men fandeme også lækker ;)


    Jeg håber at en maskinmester uddanelse giver lige så mange penge din udd ! :razz:

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Det er jeg da ked af at høre - er der mulighed for at I kan finde noget med den arbejdserfaring i har fået der ?


    Vi har heldigvis 18 måneder inden de første fyringer kommer, så god tid til at søge og finde andet job. Regner med du tilbyder mig et assistent job :)
    Jeg vil prøve noget andet end plast støbning. Jeg har søgt en stilling som kontorassistent, selvom jeg ikke har erfaring med sådan et job. Noget skal man jo prøve.


  • Lige en opfølger.
    Har fået nyt arbejde fra 4/9-06 og så endda tættere på min bopæl :)
    Lidt lavere løn, men kun 10 minutters kørsel.