Der er sgu nogle der kan!
Kæmpe tillykke med det. Meget lækkert for dig med et roligere arbejde, og ikke mindst.. Flere knaster!
Må man være så fræk at spørge hvad du kommer til at tjene?

Weeee nyt job
-
-
Originally posted by Aerial
Sharp var de første der overhoved kom med en LCD skærm - de laver så selvfølgelig skærme, printere , kopimaskiner osv.
Som account manager tager du ud til kunderne og trækker de store kontrakter hjem på de forskellige produkter.
Okay, nice nok. Tør du sige hvad lønnen, og arbejdstiden er?
-
Ja men så vil jeg da også lige dele mine nyheder med jer.Jeg har lige fået nyt job og starter pr 01 August som Account Manager hos Sharp.
Glæder mig som et lille barn til at komme igang med noget nyt .
Så dette er samtidig lige en info tråd til at i må sejle jeres egen sø hvis i sidder med Medion produkter i fremtiden
Tillyke med jobbet
Jeg og 899 andre skal på jobsøgning, da Lego flytter det meste af produktionen til Mexico/Ungarn, lidt surt efter 19 på klodsefabrikken, men pyt, så er man da tvunget til at prøve lidt andet. -
Originally posted by sam
Tillyke med jobbet
Jeg og 899 andre skal på jobsøgning, da Lego flytter det meste af produktionen til Mexico/Ungarn, lidt surt efter 19 på klodsefabrikken, men pyt, så er man da tvunget til at prøve lidt andet.Det er jeg da ked af at høre - er der mulighed for at I kan finde noget med den arbejdserfaring i har fået der ?
-
Dobbelt up på lønnen
+ mobil, computer, bil osv
Dobbelt OP?!?
Mit gæt var at du tjente i omegnen af 40-50K hos Medion, dobbelt op, det jo fuldstændigt sindssygt, det jo på niveau med Statsministeren
Come on, hvor meget er det ca.?
QuoteTillyke med jobbet Smile
Jeg og 899 andre skal på jobsøgning, da Lego flytter det meste af produktionen til Mexico/Ungarn, lidt surt efter 19 på klodsefabrikken, men pyt, så er man da tvunget til at prøve lidt andet.Damn hvor surt, men ja, det da vist på tide du får prøvet noget andet
Held og lykke
-
Originally posted by shahid_2dk
Come on, hvor meget er det ca.?
deromkring
-
deromkring
Woot Woot :hb:
Det godt klaret Aerial, RIGTIGT godt klaret
-
Originally posted by shahid_2dk
Woot Woot :hb:
Det godt klaret Aerial, RIGTIGT godt klaret
Ja især uden en rigtig uddannelse hvis jeg husker sandt
Så gir du en øl i lifthavnen -
Lige det med hans livshistorie.
Det er jo den Amerikanske drøm i Danmark
-
Originally posted by Slacker
Ja især uden en rigtig uddannelse hvis jeg husker sandt
he he feder den stadig på min 10.klasse med halvslatne karakterer
-
he he feder den stadig på min 10.klasse med halvslatne karaktererDet viser jo bare, at man i rigtig mange tilfælde kan komme langt hvis man virkelig ønsker det. Det kræver hårdt arbejde, men det er muligt, og det beviser du.
Det er flot du er kommet så langt
-
Originally posted by Burger
Det viser jo bare, at man i rigtig mange tilfælde kan komme langt hvis man virkelig ønsker det. Det kræver hårdt arbejde, men det er muligt, og det beviser du.
Det er flot du er kommet så langt
takker
-
he he feder den stadig på min 10.klasse med halvslatne karakterer
Hvordan kom du egentlig videre? hvor startede du, og havde du nogle specielle planer?
-
Originally posted by Butcher
Hvordan kom du egentlig videre? hvor startede du, og havde du nogle specielle planer?
Nej - startede i nykredit - arbejdede mig op igennem lager, vikar, salgsafdeling, hotline, dealer, coach over 7 år - og så til jeg har nu som afdelingschef - og nu snart hos Sharp
-
Vildt man, så mange penge kommer jeg kun til at tjene, hvis jeg får lyst til (og mulighed for ;)) at blive kommunikationschef i et meget stort firma.
Men tillykke med det ihvertfald. Sgu godt gået
-
Originally posted by Lecter
Men tillykke med det ihvertfald. Sgu godt gået
mange tak
-
utroligt.. han har kone, dyr bil, flot hus og han tjener ligeså mange menge som statsministeren
haha, yearh man!! that's the way!
btw... nogen der sagde tweak-rabat på Sharp-produkter?
-
Originally posted by ScratchY
utroligt.. han har kone, dyr bil, flot hus og han tjener ligeså mange menge som statsministerenhaha, yearh man!! that's the way!
btw... nogen der sagde tweak-rabat på Sharp-produkter?
Har han ikke 2 huse?
-
Tillykke med det nye job, håber du vil kunne li' det
Dobbelt løn, jamen så poster du nok inden længe din nyindkøbte Audi A8 6.0 V12 - 450 HK.
Pokkers lækker øse som du sikkert får råd til.
eller hvad. ?
-
Originally posted by Icemann
Tillykke med det nye job, håber du vil kunne li' detDobbelt løn, jamen så poster du nok inden længe din nyindkøbte Audi A8 6.0 V12 - 450 HK.
Pokkers lækker øse som du sikkert får råd til.
eller hvad. ?
Det er firmabilenTillykke med det Kent. Dælme imponerende at du er kommet så langt, når man løbende har fulgt din historie her gennem tweak. Det giver håb til os alle. Du fortjener et seriøst skulderklap!