Weeee nyt job

• Der er sgu nogle der kan!
    Kæmpe tillykke med det. Meget lækkert for dig med et roligere arbejde, og ikke mindst.. Flere knaster!
    Må man være så fræk at spørge hvad du kommer til at tjene?

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Aerial

Sharp var de første der overhoved kom med en LCD skærm - de laver så selvfølgelig skærme, printere , kopimaskiner osv.

Som account manager tager du ud til kunderne og trækker de store kontrakter hjem på de forskellige produkter.

Okay, nice nok. Tør du sige hvad lønnen, og arbejdstiden er? ;)

• Tillyke med jobbet :)
    Jeg og 899 andre skal på jobsøgning, da Lego flytter det meste af produktionen til Mexico/Ungarn, lidt surt efter 19 på klodsefabrikken, men pyt, så er man da tvunget til at prøve lidt andet.

Originally posted by sam

Tillyke med jobbet :)
    Jeg og 899 andre skal på jobsøgning, da Lego flytter det meste af produktionen til Mexico/Ungarn, lidt surt efter 19 på klodsefabrikken, men pyt, så er man da tvunget til at prøve lidt andet.

Det er jeg da ked af at høre - er der mulighed for at I kan finde noget med den arbejdserfaring i har fået der ?

Originally posted by Aerial

Dobbelt up på lønnen ;)

+ mobil, computer, bil osv

Dobbelt OP?!?

Mit gæt var at du tjente i omegnen af 40-50K hos Medion, dobbelt op, det jo fuldstændigt sindssygt, det jo på niveau med Statsministeren :crazyeyes:

Come on, hvor meget er det ca.? :$

Tillyke med jobbet Smile

Damn hvor surt, men ja, det da vist på tide du får prøvet noget andet :crazyeyes: Held og lykke :cheers:

Originally posted by shahid_2dk

Woot Woot :hb:

Det godt klaret Aerial, RIGTIGT godt klaret :cheers:

Ja især uden en rigtig uddannelse hvis jeg husker sandt :)
    Så gir du en øl i lifthavnen :cheers:

Originally posted by Burger

Det viser jo bare, at man i rigtig mange tilfælde kan komme langt hvis man virkelig ønsker det. Det kræver hårdt arbejde, men det er muligt, og det beviser du.

Det er flot du er kommet så langt :9xo

takker :)

Originally posted by Butcher

Hvordan kom du egentlig videre? hvor startede du, og havde du nogle specielle planer?

Nej - startede i nykredit - arbejdede mig op igennem lager, vikar, salgsafdeling, hotline, dealer, coach over 7 år - og så til jeg har nu som afdelingschef - og nu snart hos Sharp :D

• utroligt.. han har kone, dyr bil, flot hus og han tjener ligeså mange menge som statsministeren :)) haha, yearh man!! that's the way! :9xo :cheers:

btw... nogen der sagde tweak-rabat på Sharp-produkter? :idea:

• Tillykke med det nye job, håber du vil kunne li' det ;)

Dobbelt løn, jamen så poster du nok inden længe din nyindkøbte Audi A8 6.0 V12 - 450 HK. 8) Pokkers lækker øse som du sikkert får råd til. :D eller hvad. ? ;)

Originally posted by Icemann
    Tillykke med det nye job, håber du vil kunne li' det ;)

Dobbelt løn, jamen så poster du nok inden længe din nyindkøbte Audi A8 6.0 V12 - 450 HK. 8) Pokkers lækker øse som du sikkert får råd til. :D eller hvad. ? ;)

Det er firmabilen :crazyeyes:

Tillykke med det Kent. Dælme imponerende at du er kommet så langt, når man løbende har fulgt din historie her gennem tweak. Det giver håb til os alle. Du fortjener et seriøst skulderklap! :D

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing