op følger til tråden: ''Så er bunden sku nået'' Paris Hilton edition

Originally posted by Marquis
    Jeg undrer mig egentlig bare over hvilken viduner-maskine, som kan købes for penge, de har haft inde over optagelserne af hendes stemme, for at få det til at lyde sån der..

hehe, ja.. men hun ser sku meget godt ud... ;)

Originally posted by Marquis
    Jeg undrer mig egentlig bare over hvilken viduner-maskine, som kan købes for penge, de har haft inde over optagelserne af hendes stemme, for at få det til at lyde sån der..

Det lyder jo ikke engang godt :crazyeyes:

niller: Der findes også hankønsvæsner der siger det modsatte. Selv har jeg bare ekstremt svært ved at tage hende seriøs, og håber hun snart har fået nok af alt den opmærksomhed i medierne. Kunne heller ikke tage hendes burgerreklame for Carls Jr., der var et hit sidste år, seriøst.

• migg jeg mener det modsatte hun er bare alt fo perfekt og ADDDD

• Netop - hun siger mig ca intet. Ville sgu hellere have fingre i 7 af 10 piger man møder på gaden tror jeg ;)
    Og hvis man så tæller intellekt og personlighed med er vi MEGET tæt på 100%.

• Første gang jeg hørte den syns jeg den lød som et typisk sommerhit... da jeg så hørte det var hende der havde lavede den sad jeg bare og gloede...

Amen seriøst... hvem prøver hun at narre? Syns hun selv det lyder som hende mon?

Hun ser da lidt køn ud ja, men kun som påklædningsdukke for diverse undertøj :) Syns squ det er latterligt hun både har lavet parfume og nu også tror hun ka lave musik

Gad egentlig godt se hva hun var blevet til, hvis hun var blevet afskrevet fra farmands testamente :))

• Ja, eller hvor mange der faktisk kendte hende, hvis hun ikke havde lavet det famøse videobånd.. :roller:

Originally posted by Macimuz
    Ja, det var bestemt bunden. Hun kan næppe synge, ser ej heller fandens godt ud. Tja, har squ aldrig været vild med det stankelben.

Helt enig! :cheers:

Originally posted by Macimuz
    Ja, det var bestemt bunden. Hun kan næppe synge, ser ej heller fandens godt ud. Tja, har squ aldrig været vild med det stankelben.

Hehe kan kun give dig ret, hun er alt for tynd, hun vil jo knække samme på midten hvis man giver hende en ordenlig rystetur ;)

Originally posted by Mikkel

Helt enig! :cheers:

Du har så evigt ret :boxing:

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Brition
    Jeg kan ikke helt se problemet i sangen - den lyder da hverken værre eller bedre end alt andet pop. :dance:

Hun har intet at gøre med musik.. Hun har formentlig bare viftet med en pose penge og så er der nogle folk der har set muligheder i at hun også begynder at synge

Originally posted by KarGa

Hun har intet at gøre med musik.. Hun har formentlig bare viftet med en pose penge og så er der nogle folk der har set muligheder i at hun også begynder at synge

Korrektion:
    At grim, nogenlunde velsyngende pige begynder at synge, mens Paris lader som om det er hende ;)

Originally posted by Don_Jabbe

Du har så evigt ret :boxing:

Ja, for jeg synes også det er gået helt over gevind. :roller:

Hvad er det der er så specielt ved Pairs Hilton? For mig er hun da bare en en Rig mands, forkælede datter, der endnu ikke er blevet voksen.

I hvert fald ikke på de tidspunkter jeg har set hende i tv og filmklip. :$

• Præcis, hun er bare en forkælet tøs. Har hun overhovedet studeret noget som helst i sit liv?