QuoteOriginally posted by Macimuz
Præcis, hun er bare en forkælet tøs. Har hun overhovedet studeret noget som helst i sit liv?
En del mænd og deres ædlere dele vil jeg gætte på.
Præcis, hun er bare en forkælet tøs. Har hun overhovedet studeret noget som helst i sit liv?
QuoteOriginally posted by Slacker
Hehe, lod ellers være med at nævne det
QuoteOriginally posted by Slacker
*LOL* - Den sad lige på sømmet!
Lige som hende, nogle gange efterhånden...
QuoteOriginally posted by KarGa
Hun har intet at gøre med musik.. Hun har formentlig bare viftet med en pose penge og så er der nogle folk der har set muligheder i at hun også begynder at synge
Derfor må man vel stadig gerne synge en sang hvis man har lyst - folk der udgiver et debutnummer har vel heller ikke noget at gøre med musik så.
Jeg synes ikke der er nogle problemer med sangen - hun synger i mine øjnene væsentlig bedre end eksempelvis James Blunt, som dog har nogle langt bedre tekster. Men jeg er i bund og grund ligeglad med pop-genren.
Om der så er anvendt playback som nogle antyder, det kan jeg da virkelig ikke vurdere.
Synes folk har alt for meget imod Paris Hilton - hun har måske ikke truffet de mest fornuftige valg, men man har trods alt muligheden for at ignorere hende hvis man har så meget imod hende, som så mange jo så åbenlyst har.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Brition
Derfor må man vel stadig gerne synge en sang hvis man har lyst - folk der udgiver et debutnummer har vel heller ikke noget at gøre med musik så.
Jeg synes ikke der er nogle problemer med sangen - hun synger i mine øjnene væsentlig bedre end eksempelvis James Blunt, som dog har nogle langt bedre tekster. Men jeg er i bund og grund ligeglad med pop-genren.
Om der så er anvendt playback som nogle antyder, det kan jeg da virkelig ikke vurdere.
Synes folk har alt for meget imod Paris Hilton - hun har måske ikke truffet de mest fornuftige valg, men man har trods alt muligheden for at ignorere hende hvis man har så meget imod hende, som så mange jo så åbenlyst har.
Det er nu også mere ud fra en sammenligning med klippet hvor hun syner tillykke som en postede et link til. Der synger hun ikke ret meget som på sangen ihvertfald.
Hvem siger ikke også at vi ignorerer hende?
Jeg er såsandelig ikke selv nogen stor fan af James Blunt, men han har i det mindste en sangstemme i modsætning til Paris Hilton. Men fordi vi kommer med lidt kritik, betyder det jo ikke at hun ligefrem ikke MÅ synge noget.
Desuden har de fleste debutanter en fortid som musikanter, gerne på lidt lavere niveau, så det synes jeg heller ikke du kan sammenligne med. Men okay - hver sin smag.
Jeg har set det, men jeg synes slet ikke det er grundlag nok til ligefrem at sige det ikke er hende der synger.
Sanglærere har før lavet mirakler og er man fokuseret kan man vel finde ud af det meste - også at synge.
QuoteOriginally posted by Brition
Jeg har set det, men jeg synes slet ikke det er grundlag nok til ligefrem at sige det ikke er hende der synger.
Sanglærere har før lavet mirakler og er man fokuseret kan man vel finde ud af det meste - også at synge.
Tror så ikk du ska regne med hun nogensinde har været fokuseret på noget i mere end 6 minutter
Er heller ikke just fan af ham James Blunt, men forskellen på ham og Paris vil formodentlig være, at han kan synge uden for et lydstudie.
Men nu udtaler man blot sin mening omkring personen og denne video, i og med det er tråden intention.
Folk skal skam have lov at synge, hvis de lyster, men der er forskel på at kunne synge og lyde som om.
QuoteOriginally posted by MikkelHvem siger ikke også at vi ignorerer hende?
Jeg er såsandelig ikke selv nogen stor fan af James Blunt, men han har i det mindste en sangstemme i modsætning til Paris Hilton. Men fordi vi kommer med lidt kritik, betyder det jo ikke at hun ligefrem ikke MÅ synge noget.
Desuden har de fleste debutanter en fortid som musikanter, gerne på lidt lavere niveau, så det synes jeg heller ikke du kan sammenligne med. Men okay - hver sin smag.
Jeg forsøgte nu ikke at skabe den store debat - synes bare folk er så hårde i vendingerne hver gang Paris Hilton dukker op i medierne igen på den ene eller anden måde. Jeg kan virkelig ikke se det slemme (i forhold til så meget andet) ved den her sang. Måske tager jeg fejl, men tror ærlig talt ikke at folk ville have været halvt så kritiske hvis det var enhver anden end Paris Hilton - eller også ville de bare være ligeglade.
QuoteOriginally posted by Brition
Det er måske også bare en formodning, men når man har oplevet denne tøs i tv, så får man ikke et indtryk af, at hun ligefrem ville gide at ligge en pokkers masser timer i det.
Kan man ikke synge, så kræver det vel en del for at lære det. Nogle har sågar bare ikke stemmen til det.
Måske hun overrasker, det ved jeg ikke. Men mange kan lyde god i et lydstudie. Det ville være sjovere at opleve hende til audition ved Idols næste gang.
Ja, det var bestemt bunden. Hun kan næppe synge, ser ej heller fandens godt ud. Tja, har squ aldrig været vild med det stankelben.
[Blocked Image: http://www.vestrehus.dk/New_Folder/stankelben1.jpg]
heller ikke jeg ej gir dig ret hun er for meget
QuoteOriginally posted by Asus3
[Blocked Image: http://www.vestrehus.dk/New_Folder/stankelben1.jpg]
heller ikke jegej gir dig ret hun er for meget
Hehe, også lige et billede af et stankelben. Det ligner jo næsten på en prik
IMO så er den ikke værre end så meget andet musik. F.eks Death Metal eller trance-dance-hardcore-hip hop eller hvad det nu hedder.
F.eks. meget at det numodens heavy er imo, lige til at lukke op og s.... i. Her står der en eller anden ugly fastelavns-udklædt person, som sikkert nok har mindreværdskomplekser og brøler noget utydeligt i mikrofonen.
Nu kommer der nok nogle og farer i flint over det. Fordi den slags musik må man ikke kritisere, men Paris Hilton må man godt.
Men det er lige så fordomsfuldt, som meget af det der bli'r skrevet her i tråden ! IMO så er der ikke mange af de heavyrock-sangere der har en tone i livet. Den kan ihf. ikke høres for den koncentrerede larm.
Ikke fordi jeg bryder mig om hende, men der er da ikke meget forskel på hende og så alle de andre popsild ! Måske nogle af dem synger en anelse bedre, men de er da ligeså meget medieludere. Stilen og melodierne lyder meget ens. Og de klæ'r sig næsten også ens ud og promoverer sig næsten på samme måde.
Summasumarum: Musiksmag er IMO ikke lige noget, der kan debatteres på et sagligt plan. Det tyder det ihf ikke på, sådan som enkelte udtrykker sig. Mig selv iberegnet.
Edit: Håber ikke jeg støder nogen med mine holdninger, for det er nemlig ikke meningen. Syn's bare det er for meget, med den slags ensidig rakken ned på personer. Misundelse er en grim ting !
Hun har en ekstrem nice krop IMO, men det er da også det.. Hun ligner en barbie-dukke, dum at høre på, total pudder-dåse at se på osv..
QuoteOriginally posted by Zjapper
[Blocked Image: http://www.borked.us/attention_whore3.jpg]
Et billede siger mere end tusind ord :D.
Men ja hun må da til at tage sig sammen den forkælede hoteltøs.
Kæft det er til grin, og hot?..... NOT!
QuoteStilen og melodierne lyder meget ens. Og de klæ'r sig næsten også ens ud og promoverer sig næsten på samme måde.
jigga'what?? jeg har aldrig set noget death-metal band udgive en musikvideo hvor de løber halv-nøgne rundt ??
QuoteF.eks Death Metal eller trance-dance-hardcore-hip hop eller hvad det nu hedder.
F.eks. meget at det numodens heavy er imo, lige til at lukke op og s.... i. Her står der en eller anden ugly fastelavns-udklædt person, som sikkert nok har mindreværdskomplekser og brøler noget utydeligt i mikrofonen.
QuoteSyn's bare det er for meget, med den slags ensidig rakken ned på personer. Misundelse er en grim ting !
Ja... Det taler for sig selv
QuoteDisplay MoreOriginally posted by tAshDa
jigga'what?? jeg har aldrig set noget death-metal band udgive en musikvideo hvor de løber halv-nøgne rundt ??
Ja... Det taler for sig selv
Nu er det jo en god ting, at læse hvad jeg skriver ! Tak !
I stedet for at pille tingene ud af deres sammenhængen og blande det godt og grundigt.
Jeg sammenlignede hende med de andre popsild !!! - i dette afsnit:
"Ikke fordi jeg bryder mig om hende, men der er da ikke meget forskel på hende og så alle de andre popsild ! Måske nogle af dem synger en anelse bedre, men de er da ligeså meget medieludere. Stilen og melodierne lyder meget ens. Og de klæ'r sig næsten også ens ud og promoverer sig næsten på samme måde."
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Bentzin
Nu er det jo en god ting, at læse hvad jeg skriver ! Tak !
I stedet for at pille tingene ud af deres sammenhængen og blande det godt og grundigt.
Jeg sammenlignede hende med de andre popsild !!! - i dette afsnit:
"Ikke fordi jeg bryder mig om hende, men der er da ikke meget forskel på hende og så alle de andre popsild ! Måske nogle af dem synger en anelse bedre, men de er da ligeså meget medieludere. Stilen og melodierne lyder meget ens. Og de klæ'r sig næsten også ens ud og promoverer sig næsten på samme måde."
Ok, den må du så undskylde.. Den havde jeg opfattet anderledes
Men synes stadig du modsiger dig selv lidt Ikke noget angreb eller "hate-crime"..