Hårvoks

  • Holder klart på Osmo, den er ganske nice.


    Hvad er problemet lidt i et trimme øjnbrynene lidt med skrabrene, især hvis man nu alligevel er igang med at barbere sig? tager få sekunder.

  • Quote

    Originally posted by Poco
    yo tak for info folkens.... men tøver stadig angående brug af voks: er det ikk alt for tøsset?!


    Det er jo kun hvis du selv gør et stort nummer ud af det. Nu er jeg selv af hunkøn, og jeg har ingen problemer med, at fyre bruger voks til at fjerne uønsket hårvækst. Der er jo ikke tale om, at du skal til at fjerne hår på benene - og det er kun lækkert med en fyr der gider gøre noget ud af sig selv.

  • Quote

    Originally posted by Poco
    yo tak for info folkens.... men tøver stadig angående brug af voks: er det ikk alt for tøsset?!


    Tjaa, det er det måske nok, men nogen gange må man lide lidt for skønheden.


    Ellers kan du vel bare få nogle laserbehandlinger for hårvækst på det område, så gror det ikke sådan lige igen. Det er selvf. også den dyreste løsning, men den mest holdbare.


    Edit:
    Forresten, er det vel også ved at være ganske normalt fyre gør sådanne ting. Bare se alle de produkter der blomster frem til mænd, så som ansigtsvask og den slags.

  • ka sgu godt se hva i mener.... men det virker bare lidt unaturligt og underligt at gøre det for første gang!!!!! 8o
    og hva vil mine homies og for den sags skyld min mor/storsøster tænke når de ser mig med en overraskende glat område mellem øjenbrynene?! aner det ikk.... kaster mig bare ud i det....
    og sidste spørgsmål: området som ska vokses er under 1x1 cm.... hvordan ska jeg gøre så jeg lige præcis tar det område og ikk hele fjæset?!

  • Hvis du gerne vil betale for det, som jeg gør, da jeg har verdens tungeste hår kan du tage den vold nice med:


    Sebastian Xtah Crude
    Det holder bare dit hår i år hvis du ikke vasker det, det er simpelthen så godt og du kan lave alt med håret, selvom det er kæmpe og vejer et ton.


    Sebastian Xtah twisted taffy
    Da det dog bliver lidt dødt at se på, af det andet, blander jeg det op i hånden med dette. Det giver rigtig god effekt og der er intet hår du ikke kan sætte med disse to ting. :boxing:


    Ved godt det er dyrt, men det virker :9xo

  • Quote

    Originally posted by Poco
    ka sgu godt se hva i mener.... men det virker bare lidt unaturligt og underligt at gøre det for første gang!!!!! 8o
    og hva vil mine homies og for den sags skyld min mor/storsøster tænke når de ser mig med en overraskende glat område mellem øjenbrynene?! aner det ikk.... kaster mig bare ud i det....
    og sidste spørgsmål: området som ska vokses er under 1x1 cm.... hvordan ska jeg gøre så jeg lige præcis tar det område og ikk hele fjæset?!


    Nøjes med at komme voksen på det område :)


    Hvad angår venner, bekendte, familien og den slags, tjaa, så er det vel bare at se om de overhovedet siger noget. Venner eller kærester vil nok nævne det. Måske også en mor, men næppe far.

  • Quote

    Originally posted by Poco
    angående laserbehandling: har hørt lidt for meget at det ikk holder sådan som det ska, så tror ikk jeg tar laserbehandling!!


    Det skal jeg så ikke kunne sige, har læst lidt om det forskellige steder.


    Har egentlig tilmed gennemgået 2 behandlinger indtil videre. Kan derfor endnu ikke sige om det virker effektivt. kan dog sige det virker mest effektivt på kvinder, da mænd danner Testoron (eller hvordan det nu staves). Det kan betyde efterbehandlinger engang kan være nødvendige.

  • tja, vi må se hvordan det går..... men tror nu mest det er min far der lægger mærk til det....! :crazyeyes:
    men hey.... tak for hjælpen allesammen.... stødte ind på tweak.dk ved en tilfælde og det er jeg sgu glad for! alt fra fashion til über nørdet stuff.... på én hjemmeside.... props fra min side....
    hey så længe.... og godnat (klokken er 23:32.... skal stå op kl. 7 imorgen.... :boxed:)....

  • jeg bruger mud wax, som kan fås i alle mulige mærker, både billige og dyre, jeg syntes det er godt da det giver håret det mat look og holder godt, samt ikke er særlig svært at skylde ud

  • Quote

    Originally posted by Poco
    yo tak for info folkens.... men tøver stadig angående brug af voks: er det ikk alt for tøsset?!


    Så er jeg ultratøset - har 10 forskellige slags voks, hårlak osv.


    Rene Fris laver udenmærkede produkter, men ellers har jeg mest brugte Sebastians produkter - feks http://www.hqhair.com/code/pro…?PageID=103&SectionID=333


    God til rimelig kort hår , hvis det ikke skal være superwet-look og det skal kunne formes i flere timer.


    Lidt længere og lidt mere wet-look så er den grønne at foretrække


    Rene Fris har lavet den her som måske er noget af det du søger - hans voks er også i den billige ende - ca 100 i matas http://www.renefris.com/sw/fro…enu_parent=66317&layout=1


  • hmm så ikke lige dit indlæg :O

  • Quote

    Originally posted by Burger
    og det er kun lækkert med en fyr der gider gøre noget ud af sig selv.


    hvis man forventer at piger gør noget ud af sig selv, bliver man vel som fyr også nød til at gøre lidt for det selv ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerialhmm så ikke lige dit indlæg :O


    Hehe.. Bare i orden :9xo :P


    Dejligt at høre at man ikke er den eneste som bruger mange af sine surt tjente penge på garnet ;) :))


    Edit: Men hvis jeg finder ud af det var fordi du gerne vil tjene stjerner, bliver jeg rigtig sur og kontakter tweak crewet!!! :boxing: ;)