Hey.
Dette er bare en afsteming om hvem i synes er bedst/ bedst kan lide.
Min er
Troll - Hunter
Hey.
Min er
Troll - Hunter
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Pow
Hey.
Min er
Troll - Hunter
Er også selv troll hunter
Min main er også troll hunter, men kan sådan set bedre lide alliance-siden. Racerne, områderne og især storbyerne syntes jeg er en del federe end dem på horde-siden.
QuoteOriginally posted by fookhar
Min main er også troll hunter, men kan sådan set bedre lide alliance-siden. Racerne, områderne og især storbyerne syntes jeg er en del federe end dem på horde-siden.
Kunne ikke siges bedre.
QuoteOriginally posted by fookhar
/sign!
Men Undead er bare så fede at jeg ikke kan andet end elske dem!!!
Helt klart horde, da det er mere udfordrende at være horde, vi har ikke paladin til at buffe vores røv så det er lidt sværer, men den egenligt grund til jeg har stemt horde er fordi jeg syntes racerne på horde siden er 10x så fede som dem på alliance, gider ikk human de ligner alle en flok bøsser, dwarf og gnomer er sgu da egenligt rimelig meget til grin, gnomers hovede er STOR iforhold til deres krop, night elf male er så vamle at jeg ikke kan klare dem, den eneste jeg ville kunne spille er en night elf female, men dog aligevel ikke, fordi den er alliance
QuoteOriginally posted by AnDeN_DK
Kunne ikke siges bedre.
enig
Troll hunter
For the Horde! :hb:
Horde er klart den eneste faction jeg kan få mig selv til at spille.
Jeg kan simpelthen ikke klare elver, dværge, gnomer og mennesker...
Humen male løber som om de har skidt i bukserne.. =P og nightelf male er også ret klammi... Jeg kan også bedste lide hordes.. problemet er at mine RL venner spiller Alliance og jeg spiller meget med dem, og de vil ikk være horde.. kun... humens lol
QuoteOriginally posted by guGGe
Helt klart horde, da det er mere udfordrende at være horde, vi har ikke paladin til at buffe vores røv så det er lidt sværer, men den egenligt grund til jeg har stemt horde er fordi jeg syntes racerne på horde siden er 10x så fede som dem på alliance, gider ikk human de ligner alle en flok bøsser, dwarf og gnomer er sgu da egenligt rimelig meget til grin, gnomers hovede er STOR iforhold til deres krop, night elf male er så vamle at jeg ikke kan klare dem, den eneste jeg ville kunne spille er en night elf female, men dog aligevel ikke, fordi den er alliance
Windfury > Blessing of Might
Shaman > Paladin
Horde Racial > Alliance Racial
http://video.google.com/videop…6234&q=stormstrike+shaman
men ellers, ja.. det er mere udfordrende at spille horde pga. befolkningsforskellen ;p
Tauren Druid Men spiller kun horde da de er meget federe i races men også vores shamans er 10x federe end paladins som er ekstremt "fuskede" med deres divine protection
men tilgængeld syne sjeg at alle shamans totems er helt vildt fede
QuoteDisplay MoreOriginally posted by h0d
Windfury > Blessing of Might
Shaman > Paladin
Horde Racial > Alliance Racial
http://video.google.com/videop…6234&q=stormstrike+shaman
men ellers, ja.. det er mere udfordrende at spille horde pga. befolkningsforskellen ;p
Ikke for noget men den mand der vises er en Elite med guld dragen om hans ikon i højre hjørne..