Horde Vs Alliance

Originally posted by fookhar
    Min main er også troll hunter, men kan sådan set bedre lide alliance-siden. Racerne, områderne og især storbyerne syntes jeg er en del federe end dem på horde-siden.

Kunne ikke siges bedre.

• Helt klart horde, da det er mere udfordrende at være horde, vi har ikke paladin til at buffe vores røv så det er lidt sværer, men den egenligt grund til jeg har stemt horde er fordi jeg syntes racerne på horde siden er 10x så fede som dem på alliance, gider ikk human de ligner alle en flok bøsser, dwarf og gnomer er sgu da egenligt rimelig meget til grin, gnomers hovede er STOR iforhold til deres krop, night elf male er så vamle at jeg ikke kan klare dem, den eneste jeg ville kunne spille er en night elf female, men dog aligevel ikke, fordi den er alliance :P

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• Humen male løber som om de har skidt i bukserne.. =P og nightelf male er også ret klammi... Jeg kan også bedste lide hordes.. problemet er at mine RL venner spiller Alliance og jeg spiller meget med dem, og de vil ikk være horde.. kun... humens lol

Originally posted by guGGe
    Helt klart horde, da det er mere udfordrende at være horde, vi har ikke paladin til at buffe vores røv så det er lidt sværer, men den egenligt grund til jeg har stemt horde er fordi jeg syntes racerne på horde siden er 10x så fede som dem på alliance, gider ikk human de ligner alle en flok bøsser, dwarf og gnomer er sgu da egenligt rimelig meget til grin, gnomers hovede er STOR iforhold til deres krop, night elf male er så vamle at jeg ikke kan klare dem, den eneste jeg ville kunne spille er en night elf female, men dog aligevel ikke, fordi den er alliance :P

Windfury > Blessing of Might
    Shaman > Paladin
    Horde Racial > Alliance Racial
    http://video.google.com/videop…6234&q=stormstrike+shaman

men ellers, ja.. det er mere udfordrende at spille horde pga. befolkningsforskellen ;p

• Tauren Druid :clap: Men spiller kun horde da de er meget federe i races men også vores shamans er 10x federe end paladins som er ekstremt "fuskede" med deres divine protection :boxed: men tilgængeld syne sjeg at alle shamans totems er helt vildt fede :D