Flytter Snart ind i køleskabet

  • Åben to vinduer og lad det trække, eller også kan du tage et koldt bad indmellem :)..


    - Du kan også gøre ligesom mig, gå ud i baghaven og grav en lille swimming pool ned (5.5 diameter og 1.20 dyb), støb bunden med gulvvarme og varme i siderne, så fylder du vand i og vupti - pludseligt er varmen godt :)

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    nej. tordenvejr og en ordentlig byge sørger ofte for at luftfugtigheden bagefter falder...og så føles heden meget mere udholdeligt....


    Nemlig. Det har meget med sagen at der bliver tordenvejr. Torden efterfulgt af regn = Aaah. Eller det har du måske aldrig prøvet unge mand?


    Alt det 9. klasses viden du fyrer af der virker ikke i den virkelige verden :razz:

  • I går smed jeg skærmen op i vinduet. (som vender ud til teressen hvor der er skygge) Så en forlænger til keyboardet og min mx 1000 med ud i en havestol. Så er det til at holde ud, da der er lidt træk :D

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    gå ned i din lokale netto vi har aircondision i de fleste butikker


    Hvordan vil i ha det, hvis der stod 20 mennesker og bare hang ud i jeres butik? :D


    Sådan her løser jeg mit varmeproblem:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

    Rettet en gang, sidst af AbeTis ().


  • Der er forskel på varme


    45 grader kan godt føles behageligt men også lige stik modsat


    er det ikke noget med luft fugtigtheden?

  • Holder mig nu mest uden for i det her skønne vejr :)


    der skal man da ikke sidde og glo ved computeren .. der skal man ud og kigge på låkorte / Letpåklædte damer :D

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Kan ikke forstå i brokker jeg sådan. Vejret er jo skønt! Drik noget iskoldt vand, og masser af det :drink: eller snup en is :razz:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Quote

    Originally posted by Maverick
    Typisk dansk tråd det her. Først mega-brok over et lorte forår. Så kommer sommeren og straks er den gal igen fordi det er for varmt. Lev med det, eller flyt ud af landet.
    Mangler kun lige landmændenes brok, så er alt sgu som det plejer.


    Hehe også derfor jeg har trukket på skuldrene hver gang folk har gjort mig opmærksom på heden :) Når den endelig er her så ska den squ også nydes!

  • Istedet for at glo ind i skærmen, så tag nogle mates og hunkøn med ud til stranden + nogle kolde self ;)


    Har selv nydt de 2 foregående dage på Rømø og konge badestedet Ladelund, som jeg oss skal ned og sumpe i om en halv times tid :D


    Kisker - Jeg giver dig fuldstændig ret :$



    Maverick - Hopper lige på vognen, for det bliver jo ikke mere perfekt end det er nu. WM, sol og kolde :9xo

  • Det satme dejligt med lidt varme :D


    Hehe....Nå - Men Burger - Ved du hvordan varmen er i Florida?


    Der sku gerne være fra 30-40 grader når vi ska der over her om 4 uger :D Men hvordan er den "varme" mht. fugtigheden osv osv...Du har jo været "over there" så del noget visdom! :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Maverick
    Typisk dansk tråd det her. Først mega-brok over et lorte forår. Så kommer sommeren og straks er den gal igen fordi det er for varmt. Lev med det, eller flyt ud af landet.
    Mangler kun lige landmændenes brok, så er alt sgu som det plejer.


    Kan ikke være mere enig.


    Sommeren er her! - nyd det! :dance: