Din yngligs class - Begrund!

  • Hmmm.. har spillet warlock, paladin og rogue... og må sige at de begge 3 er mega fede :)


    Men vil nu hellere have en rogue.. elsker bare det med at sneake sig om bag clothie, stunlock ham til 4 points, og så critte med 1500+.. Og elsker bare deres dmg.. den er så lækker :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • Ka godt være de er svære i pvp, men har endnu aldrig mødt en rogue, der ikk forsøgte at ganke en i pve... For satan jeg hader de tosser der gør det mens man sidder og drikker/spiser efter et par kampe... 100% crit chance - klask - uden man havde en chance for at gøre noget


    Man ka jo hverken kaste counter spell eller sætte dem fast, for man ka jo ikk se svindene :boxed:

  • Paladin!!! Simple grund. Jeg kan smadre ALLE classes. Nok den class jeg i bund og grund syntes er fed selvom det kan være kedeligt i PvE.

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    har da givet 4125 i skade med min warr med execute, og det var kun 1 hånds, så warr er min yndlings class da de sparker røv bigtime


    ja grz med 4125 Execute i pvp.. hvad kan man bruge det til?:P ham du for under 20% har tvivlsomt over 1000 hp. ergo 3125 spildt skade^^.. men jo i instance er det cool nok. :dance: :clap:

  • Quote

    Originally posted by argargar
    Paladin!!! Simple grund. Jeg kan smadre ALLE classes. Nok den class jeg i bund og grund syntes er fed selvom det kan være kedeligt i PvE.


    Vil sige ud fra det billede af dig, har dit gear sgu meget at betyde... Jeg tror at hvis du havde startet med en lad os sige mage, og du nu havde snart fuld netherwind ville du sikkert også kunne lide den pga. den kunne nakke alle :P?


    grunden til jeg er til locks er fordi jeg har prøvet alle class, og jeg kan bedst lide måden en lock skal spilles på, gider ikke warrior, det med at stå fast i frost nova er ikke mig.. Gider ikke paladin for jeg hader at stå og normal hit only, indtil den seal of commander endelig rammer.. Mage er sgu egenligt fedt nok du kan bestemme vilde dig for hvornår du vil lave vilde crits, rogues er fede pga. stealth. priest er for overpowered til jeg har lyst til dem, kun hvis man skal heale.. Gider slet ikke druid, jeg er ikke typen der løber væk fra folk ;)


    Syntes en lock har fordel imod stort set alle, måske kan en rogue få first hit, men hvad hjælper det hvis han bliver sedduced og får 4k crit i hovedet :D?

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by guGGe


    Vil sige ud fra det billede af dig, har dit gear sgu meget at betyde... Jeg tror at hvis du havde startet med en lad os sige mage, og du nu havde snart fuld netherwind ville du sikkert også kunne lide den pga. den kunne nakke alle :P?



    tjaaa. både og.. som lvl 51 tog jeg 60 mages og 60 rogues? siger det ikke også lidt?:P

  • Quote

    Originally posted by argargar



    tjaaa. både og.. som lvl 51 tog jeg 60 mages og 60 rogues? siger det ikke også lidt?:P


    det siger at de nok ikk kendte deres class eller var afk ^^

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by argargar



    tjaaa. både og.. som lvl 51 tog jeg 60 mages og 60 rogues? siger det ikke også lidt?:P


    Det siger mere om dem , end det gør om dig - LOL! :))

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    Warrior, Det er muligt man ser meget mere af en fight som dps eller healer. Men som Maintank bærer du mere eller mindre raidet på dine skuldre, hvis en healer dør eller går oom, kan en anden erstatte.. MT'ing er hvor det sker..


    Vi har da op til 3-4 stykker der kan gå som MT. Hvis den egentlige MT dør og dør endnu en gang efter ss, ja så går en anden bare ind som MT (nemt) Desuden kan en healer ikke bare erstattes, en god healer en lige så vigtig som en god MT. Der er kke meget ved at have en shaman med 4k mana i ryggen, i forhold til en 7.5k priest

  • Det kommer helt an på hvad man skal i længere tid hehe.. I pvp kan jeg bedst li' min priest, hvorimod i pve synes jeg det er sjovere at spille rogue. At kigge på små grønne streger gå op og ned..? Nej tak :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Tjaa.


    Har en 60 rogue og warrior, syntes nok mest om warrioren, især da jeg tankede i 40 mands instances, det var sgu sjvot, for hvis du dør (pga dårlige healer) er der god chance for at raidet også dør.. ikke at det er sjovt :P .. Rogue er også sjov nok, men bliver hurtig kedelig syntes jeg.

  • Quote

    Originally posted by Simonthk


    Vi har da op til 3-4 stykker der kan gå som MT. Hvis den egentlige MT dør og dør endnu en gang efter ss, ja så går en anden bare ind som MT (nemt) Desuden kan en healer ikke bare erstattes, en god healer en lige så vigtig som en god MT. Der er kke meget ved at have en shaman med 4k mana i ryggen, i forhold til en 7.5k priest


    Selvfølgelig har man flere MT's.. Og ja gode healers er også meget vigtige. Men du har sjældent mere en 2-3 maintanks. Maintanking er bare hvor det sker.

  • Quote

    Originally posted by argargar



    tjaaa. både og.. som lvl 51 tog jeg 60 mages og 60 rogues? siger det ikke også lidt?:P


    haha det siger da at de var pisse dårlig, eller også afk :P?

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-


    Selvfølgelig har man flere MT's.. Og ja gode healers er også meget vigtige. Men du har sjældent mere en 2-3 maintanks. Maintanking er bare hvor det sker.


    tjaah hvis man er til spanking er tanks jo noget for en ;)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by guGGe


    tjaah hvis man er til spanking er tanks jo noget for en ;)


    Spanking og massive repair bills ;D

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by SpRite


    Det siger mere om dem , end det gør om dig - LOL! :))


    Duels? tjaa syntes det siger meget.. endten er jeg WTF PWNAGE SKILLEDZOR!!!!!!! eller er det min klasse eller er det begge! tror nu mest på det først! :boxing:

  • Quote

    Originally posted by argargar


    Duels? tjaa syntes det siger meget.. endten er jeg WTF PWNAGE SKILLEDZOR!!!!!!! eller er det min klasse eller er det begge! tror nu mest på det først! :boxing:


    Nu er det jo også kun Critadins der har en WIN button.


    http://paladin.istheshit.net/


    'nuff said :pokey:

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX