Det dyreste du har i eje.

• :)

Sidder også bare og venter på et opkald, så kan jeg tage hjem. På ferie :D

Originally posted by Aerial
    hmm mine 2 lejligheder ? - den gamle 2.7mio den nye 2.1 mio.

Ellers den nye Audi til 190K og derefter falder den drastisk ned til mit tv til lige under 30K

Jeg troede alle var indeforstået med at du ikke måtte deltage i sådanne tråde?

Originally posted by fhqwhgad

Jeg troede alle var indeforstået med at du ikke måtte deltage i sådanne tråde?

Ja, det siger du ikke... :ph34r:

Her sidder jeg og ejer ikke en rød reje, og så kommer Karriere-Kent og TROMLER mig ned mentalt...! :boxed: Det er lige før jeg går ud og hænger mig i naboens æbletræ... hvis jeg altså havde råd til et reb :roller: :))

• min Audi A3 og min stue :) - stuen kom vist nok op på små 30k hehe ups (uden møbler)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by Mikkel

Her sidder jeg og ejer ikke en rød reje, og så kommer Karriere-Kent og TROMLER mig ned mentalt...! :boxed: Det er lige før jeg går ud og hænger mig i naboens æbletræ... hvis jeg altså havde råd til et reb :roller: :))

Haha :)

Originally posted by Mikkel

Haha stop jeg får jo helt ondt i maven :P

• Min tunede scooter i sin tid.. Fuck man der er brugt over 10k på tun og selve scooteren kostede 8k brugt

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by Happy^
    Hmm må næsten være min hjemmebio til et par og 40k.

hehe ja de skal op i den pris :)

må vi se et billede, så viser jeg også min (lol sorry måtte bare skrive det)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Det må nok være min scooter til 7.2k, min cykel til 4k, og så min dvd+spil-samling..

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-