Billige solbriller? Hvor?

• gad nu godt have samme slags som morfeus har i matrix....de er da for seje :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by SpRite

Nu er det jo så ikke såen, at fordi der står Gucci på, falder de fra hinanden efter kort tids brug. Jeg har selv et par mærkevare solbriller, og de har holdt fint. Det er et par Gucci, og jeg er fuldt tilfreds.
    Ved ikke om du giver udtryk for at D&G, Gucci osv. falder sammen efter kort tids brug, ville bare lige understrege at De ikke gør ;).

Og jeg skulle da mene at Ray Ban (spelling?) burde være nogle af de bedste solbriller du kan få, og de koster over 1k, hvis ikke meget over faktisk. Tror ikke et par til 500,- slår dem.

Ahh, tror du tolker mig helt forkert. Skriver jeg godt vil ofre en sjat penge på nogle fornuftige solbriller, men ikke gider at give det ekstra for et navn som D&G samt lignende mærker.

Originally posted by Fragman
    gad nu godt have samme slags som morfeus har i matrix....de er da for seje :)

Var det en hentydning til at vi skulle finde dem til under 100 kr ? :T

Kan finde nogle morfeus kopi-briller til noget ligende 200 ... men de er sgu nok også derefter :))

Originally posted by Macimuz

Ahh, tror du tolker mig helt forkert. Skriver jeg godt vil ofre en sjat penge på nogle fornuftige solbriller, men ikke gider at give det ekstra for et navn som D&G samt lignende mærker.

Jeg undskylder - jeg vidste jeg havde fået solstik. :boxed:

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

Originally posted by GrillRotten

Var det en hentydning til at vi skulle finde dem til under 100 kr ? :T

Kan finde nogle morfeus kopi-briller til noget ligende 200 ... men de er sgu nok også derefter :))

nej tværtimod, sådan nogle ville jeg godt give lidt ekstra for.....men sq ikke over 500.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by GrillRotten
    Du køber BMW, men køber solbriller i Bilka ? ... nasty blanding ... :boxed:

Hvorfor ikke købe noget ordenligt ? Man kan få lækre solbriller for ned til omkring en tusse. Er vel til at leve med ? Eller bruger du alle dine penge på bil ? ...

Er du helt flad, så kan du jo købe dem på afbetaling. Hellere det end at købe crap :razz:

Ja jeg køber bmw men det har intet at gøre med hvordan jeg klæder mig ud :)

Hvad er ordenligt? jeg har da haft da solbriller før men bryder mig ikke om dem længere.... Som sagt varer sommeren her kun 1/12 af året... Så synd at bruge de extra penge der... :P

Originally posted by Fragman
    hehe ved godt ikke alle er som mig, men jeg gider sq ikke give over 100 kr for et par solbriller, for jeg enten ridser dem elelr smider dem væk inden 6 mdr....

Tjaaa... :$

• Kan godt anbefale "Arnette" og modellen der hedder "Catfish".. Rigtig fede briller, som fåes i mange farver!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• hej gutter,

Just my two cents :-)

Ligegyldigt om man ønsker nogle billige kopi-solbriller eller nogle dyre designer-solbrller er det altså min erfaring at solbriller skal købes på nettet. Jeg selv købte eksempelvis i sidste måned et par Police solbriller til ca 1000 kr i en brilleforretning (UK) - de samme briller koster ca det dobbelte ved en dansk optiker.

Jeg plejer bare at finde den model jeg vil have, nedskrive modelnummeret og så finde solbrillen via Google. Nummeret står indgraveret på indersiden af brilelstangen. Der var en som nævnte Ray Ban solbriller. Hvis det er en Ray Ban solbrille du ønsker at købe, kan nummeret eksempelvis hedde "RB4104". Det skriver man bare i Google, og der er næsten altid bid blandt et af de første søgeresultater.

Hvis jeg kan finde solbrillerne til samme billige pris i en dansk online butik som eksempelvis Smart Guy, foretrækker jeg at købe dem der. I mange tilfælde kan man blot finde samme solbriller væsentligt billigere i udenlanske online brillebutikker. Så se jer godt for inden I køber :-)

Husk blot at hvis butikken sender solbrillerne fra USA, så kan TOLD & SKAT finde på at tillægge told og moms hvis de åbner pakken. Derfor kan det være en fordel at finde enbutik i EU, så dette ikke er et problem. Solbriller er eksempelvis væsentlgt billigere i både England og Italien, så mange af online butikkerne sender derfra.

mvh

Brilleaben

ps. Min personlige hjemmesider (ikke kommerciel!) fortæller meget mere om hvordan man får billige solbriller.

• Brilleabe, først og fremmest, velkommen til Tweak.dk. Når det er sagt, så er det åbenbart tid til en lille lektion i hvor gamle tråde man normalt kan tillade sig at hive op.

Denne tråd er næsten 2 år gammel, og hvor relevant dit indlæg nu end måtte være, så er det ret lang tid. Selvom der ikke er nogen fast regl om, hvor gammel en tråd man kan tillade sig at hive frem igen, så er det altid en god idé at tænke sig om igen, og 2 år, vil i alle tilfælde være alt for lang tid.

Men på den igen - mon ikke du også kan bruge tweak.dk til mange andre ting ;)