Speedbug i XP

  • Argh.


    Jeg sidder med en speed bug i Windows XP.


    Hele problemet går på at jeg er oppe omkring de 4800MHz på CPU, og jeg har eller får IKKE SP2 installeret på min maskine - og alle mine spil kører sådan ca dobbelt hastighed. 8o


    Jeg har tidligere set diskussionen være oppe, men søgefunktionen hjælper mig ikke vildere med at finde svar.


    Hvad gør jeg - hvis jeg vil SLIPPE for SP2... Findes der hotfix..?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....


  • Clocker ned til under ~4295 Mhz.


    Jeg fandt i alt fald aldrig en hotfix der kunne hjælpe på problemet i sin tid inden SP2 var udkommet. Problemet opstår med de applikationer der "læser" systemclock via windows, så nogen programmer og spil virker fint, mens andre er aldeles ubrugelige.

    E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

    Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

    3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

    3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

  • min ved 4500 er der no bugs

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    min ved 4500 er der no bugs


    Har du så ikke opdateret den ret fuldt?
    Forresten er er ikke rigtig så mange problemer med sp2 mere, jeg er næsten helt begyndt at synes om det. Men det er selvf op til den enkelte, i dette tilfælde vil jeg se det som en løsning.

  • ja fuldt ud updateret

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • ok derfor så... fatter ikke Sajmon ikke vil have SP2?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg er alt for indgroet med rutiner når jeg bruger min maskine - og det vil SP2 jo lave om på.


    Er der en garanti for at SP2 vil løse mit problem?

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • har aldrig kørt med min cpu og ikke SP2 så det kan jeg ikke svare på, men er vel forsøget vær, men som sagt har jeg ikke problemet så det får du vel heller ikke

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

    Rettet en gang, sidst af hot_fifty ().

  • Nu er der SP2 på den og jeg hader det allerede - selv om det virker som det skal med spil osv.


    Jeg kan ikke slå driversignering fra!


    SUUUUUUUUUUUUK!!!!1111

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • hehe... har du problemer med den.. har aldrig lagt mærke til noget driver problem her

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg har det problem at jeg ikke gider se på den - og det kan jeg ikke slippe for.


    Den kan aldrig nogensinde finde noget som helst brugbart - så hvorfor skal man spilde tid på at klikke "ikke denne gang" og lignende..?


    Lav det dog så det kan slåes fra, Microsoft klaphatte..!


    :finger: :finger: :finger: :boxing: :boxing: :boxing:

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • har aldrig haft noget problem... Hvad skriver den da, eller hvad den nu gør

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • under sikkerhedscentret kan man slå ting og sager fra den skal advare en om...ved ikke om driversignering måske er en af dem.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Hmmm - har da SP2 og det har MS da tænkt på ->

    [Blocked Image: http://img153.imageshack.us/img153/2823/driversign3wa.jpg]



    :$ ;)


  • Jeps.


    Lige bortset fra at når jeg flytter dutten op i "Ignorer" og trykker "ok" - så er den i "Advar" når jeg åbner samme menu igen. Og det gør den hver gang...


    :boxing: :boxing:

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().

  • fuck hvor nedern.. hvorfor ikke bare komme med en update Bill.. no no no no :oops:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.


  • Det gør den så ikke hos mig. :9xo :)) Har lige tjekket det efter.
    Du har husket at sætte hak nederst ved "Gør denne handling til systemstandard" ?

  • Trust me - tried like.. everything... :boxing: :boxed:

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().