Hører næsten alt. Favoritterne er Dansk musik og AC/DC
Jeres musik smag??
-
-
Kommer meget an på humør og situation...
Oftest hører jeg nok techno (Trance / Hardtrance / Hardstyle og noget Hardcore ), men fanger ofte migself i at lytte til Tool, Kent, The Cardigans, Coldplay osv... Hører så godt som aldrig pop.
Rap/Hip-Hop hader jeg dog... Der er ikke noget der kan ødelægger mit humør som en gang tung doven monotom stemme...
-
Jeg hører meget forskelligt i næsten alle genrer. Det eneste jeg dog praktisk talt ikke kan fordrage er rap og R&B.
Mit næste mål er at udvide min horisont med noget klassisk musik.Men der er en række bands/sangere som jeg virkelig er vilde med:
Gasolin (mit første rigtige skridt i den musikalske verden)
Nirvana (det andet skridt)
P.J. Harvey
Smashing Pumpkins
Cranberries
Metallica
Hole
Björk
Alanis Morissette
Feist
Nightwish
Patti Smith
Yeah Yeah Yeahs- Anders
-
Originally posted by CheezEDippaH
Kommer meget an på humør og situation...Oftest hører jeg nok techno (Trance / Hardtrance / Hardstyle og noget Hardcore ), men fanger ofte migself i at lytte til Tool, Kent, The Cardigans, Coldplay osv... Hører så godt som aldrig pop.
hvordan hænger det sammen, når f.eks. Coldplay ER pop ?
Hører alt muligt musik.. dog er favoritten Rage Against The Machine, og det har de være et par år efterhånden.. glæder mig til se hva Zack kommer med.. Går jo rygter om et solo album fra ham af
-
Originally posted by Schultz
hvordan hænger det sammen, når f.eks. Coldplay ER pop ?
Hører alt muligt musik.. dog er favoritten Rage Against The Machine, og det har de være et par år efterhånden.. glæder mig til se hva Zack kommer med.. Går jo rygter om et solo album fra ham af
Well - der er aldrig en regel uden en undtagelse...
-
Alt hvad der forefindes på dancechart.dk..
-
De fleste forskellige former for rock. Art rock, indie, hard rock, punk, postpunk osv.
Er helt tosset med Libertines og Wolfmother for tiden.Derudover også lidt rap som The Streets (UK Garage), eller noget mere tilbagelænet electronica som Röyksopp.
-
Hører selv meget indi rock, men kan self ikke holde mig fra de gamle rock guder, som Guns n' roses AC DC, nirvana og lign
-
Har det på samme måde som Karga - Alt andet end jazz!
Har hørt meget metal i form af Hatebreed, Animosity og sårn..
Har hørt meget rap som Dr. Dre, Xzibit, Mc clemens og sårn..
Og hører meget trance så som Gabriel & Dresden, DJ Tiesto, Armin van Buuren osv..Og en masse gamle hits
Skatman - I'm a skatman
ATC - Around the world
C&C Music Factory - Everybody dance nowYou name it
-
Forever Michael Jackson og Allan Olsen!
-
Alt andet en end dårlig pop musik......En masse rock :hb:, men også meget jazz.
-
jeg hører lidt andet musik end de fleste andre skulle sommænd ikke undre mig hvis jeg er den eneste i dk der hører meget breaking Benjamin.
ellers er jeg papa roach freak og hører da også 30 seconds to mars og self Disturbed.
men vil også sige at alt hvad der bliver spillet på p3 hører jeg da også -
Hejsa.
Er ny herinde, men altså har en meget bred musik kan hører alt, nok lige med undtagelse af opera, classics og jazz. -
Techno , Trance. Dance, ALT med en Bass
-
Originally posted by Madsass
Mærkelig blandingIkke rigtigt, alle jeg kender hører os en blanding af metal og hiphop. Synes begge musik stile er enormt fede og er endda begyndt at høre lidt crowl, men ikke noget goth metal det er bare for meget til min smag, er ikke den største fan af punkere og goths.
-
Hardstyle, dance, tehcno, italo, trance, og meget meget lidt pop!
-
er selv musiker.... så elsker al muslig slags musik, men allermest:
-klassisk
-hip hop/rap -
Næsten alt, bortset fra opera
-
Originally posted by Asus3
jeg hører lidt andet musik end de fleste andre skulle sommænd ikke undre mig hvis jeg er den eneste i dk der hører meget breaking Benjamin.
ellers er jeg papa roach freak og hører da også 30 seconds to mars og self Disturbed.
men vil også sige at alt hvad der bliver spillet på p3 hører jeg da ogsåNej i er to
-
lige for tiden er det Håkan Hellström. ellers hører jeg meget musik hvor spansk/akustisk guitar er det primære instrument.