Flying Trickster - Movement Preview

  • Hey alle.
    Var lige ude at optage i dag til min kommende sampler, der mangler stadig en del, men I får lige preview, dem af jer der gerne vil se.
    Hehe, det ser satme skæg ud til sidst. Jeg laver en Aubatido (Handstand) hvor jeg falder. Havde lavet 5 i træk så var lidt træt, og da jeg så var ved at falde orkede jeg ikke lige at sætte benene ned på jorden :D Så spændte bare i kroppen istedet, og det resulterede i et langsomt skæg fald :P Check it out:
    http://www.flying-trickster.com/movementpreview.wmv

  • Du kan sq nogle rimelig syge ting :crazyeyes: Respekt..


    Man kan kun lige antyde dit fald til sidst fordi filmen altså stopper midt i dit fald :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Du kan sq nogle rimelig syge ting :crazyeyes: Respekt..


    Man kan kun lige antyde dit fald til sidst fordi filmen altså stopper midt i dit fald :crazyeyes:


    Thanks.
    Ja, ved godt den stopper, har ikke mere af faldet, derfor :P hehe.

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Du har da alt alt alt for meget energi..


    Fået Red Bull på sutteflaske som barn ? :T


    Hehe, nope :p Så havde det nok gået galt :D Det er kun godt at have meget energi.

  • Prøv at få skurkerollen i en Karatefilm :crazyeyes:
    Ej gas, sejt gået der.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Originally posted by Avartar
    nice moves der..
    mener at kunne huske dig i et klip sidste år ... Syntes du så lidt mere spændstig ud der..... har du taget nogle kg. på ? :D


    Tænkte lige, hva fanden betyder spændstig, men nu du spørger om kg, betyder det vel at jeg så slankere ud? :P
    Jeg vejede mig lige, 66kg, har vel taget 2-3 kg på. Det var efter lidt tid hvor jeg begyndte at træne styrke igen, efter en periode hvor jeg havde pause.

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Tænkte lige, hva fanden betyder spændstig, men nu du spørger om kg, betyder det vel at jeg så slankere ud? :P
    Jeg vejede mig lige, 66kg, har vel taget 2-3 kg på. Det var efter lidt tid hvor jeg begyndte at træne styrke igen, efter en periode hvor jeg havde pause.


    hehe (spændstig = elastisk/energi/hurtig/let/ m.m)
    men det er nok pausen der har gjort det.

  • Quote

    Originally posted by Avartar


    hehe (spændstig = elastisk/energi/hurtig/let/ m.m)
    men det er nok pausen der har gjort det.


    nååh. Nej, jeg er hurtigere nu end sidste år. Kan jeg mærke på min 540s f.eks. De er langt hurtigere. Men der var ik noget vildt krævende på den video alligevel :P hehe

  • haha den slags har aldrig været mig.....har prøvet springgymnastik, men når mit hoved ikke aner hvad der er op og ned så lander jeg aldrig på benene :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • First of all .. Tusind tak, drenge :D
    Undskyld jeg ik lige svarede, men fik altså ingen beskeder på det, så troede slet ikke der var nogen der skrev mere, hehe...
    Second of all, jeg har lige opdateret den med 2 klip. Det er ikke noget vildt, kun 2 nye klip, hvor jeg laver en Chimp (backflip fra "siddende" stand) og Handrun. Så hvis I orker det for bare 2 nye klip, så hent den igen fra samme link :P Og tak igen for jeres ros! :rules: