Konsolkrig

  • Konsolkrig


    Hehe, vi prøver igen:


    Hvad er den bedste konsol gennem tiderne, og hvorfor?


    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    Bemærk:
    Glemte ligesom Nintendo 64, så vi prøver igen. Den anden tråd jeg lavede som omhandlede samme emne er lukket. Jeg undskylder for besværet
    -----------------------------------------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Er det ikke nok med én tråd om dette emne ?!?


    Jeg undskylder men troede jeg kunne slette den anden... :'/... Har bedt om at få den slettet... Hehe, der gik lidt kuks i det... Der manglede jo Nintendo 64! :)

  • Lidt svært at udtale sig om PS3 når den ikke er udkommet endnu imo..


    Men jeg har stemt SEGA. Aldrig i mit liv har jeg brugt så mange timer foran en konsol som jeg har gjort foran vores SEGA Gamemaster :D


    Sonic og Alex Kidd ftw. ;)

  • Har en Nintendo Gamecube, og jeg synes at det er en go' konsol, fordi den er lille og mobil, og samtidig har den go grafik. Har også en Xbox og den har bedre grafik, men er noget af et skrummel at ha med. Så jeg hælder mest til gamecuben


    Hvis PS3 er med skal du også have Nintendo Wii med i din poll, den udkommer i 3. kvartal og ser meget spændende ud.


    Ville have stemt Nintendo Wii, men har stemt Nintendo 64, fordi jeg godt kan li Nintendo og fordi N64 var min første konsol.

  • N64 ftw!


    Zelda Ocarina of Time er en legende og jeg glemer det ALDRIG!


    Mario var også såå fedt. Uha den konsol skabte en ny æra.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tror PS3'en bliver RIGTIG fed. Den kommer også med HDD, og grafikken bliver superb!


    360'eren er også flot, men xbox har aldrig sagt mig meget...


    Nintendo er en klassiker, men SEGA er en original der virkelig vil noget... Har brugt millioner af timer på Sonic som knægt...


    Min stemme røg til SEGA :)

  • Har stemt på Xbox 360, men tror da at PS3 trækker forbi den, men ved ikke så meget om den, så derfor Xbox 360.. Og selvom man køre PC kan man jo os har en konsol, og hvis man er helt vild, et spil KORT ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Har stemt på gameboy


    Har den allerførste model, og den er alt for sej.


    Har et spilmodul hvor der er 105 spil på. Det skal måske lige nævnes at min gameboy ligge ude på mit WC, så nogen gange kan et toilet besøg godt trække ud hvis man lige skal spille lidt tretris eller supermario.


    Mvh Stubkier

  • Jeg havde valgt (Konsoller... nejtak...) Men så så lidt senere at der stod (Fuck konsol, jeg kører PC :D:D ) Så det er godtnok mit valg, har spillet Xbox og Ps over ved vennerne, og det vil jeg helst ikke igen.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg havde valgt (Konsoller... nejtak...) Men så så lidt senere at der stod (Fuck konsol, jeg kører PC :D:D ) Så det er godtnok mit valg, har spillet Xbox og Ps over ved vennerne, og det vil jeg helst ikke igen.


    Hehe okay... Vi jo alle forskellige... :)

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    øv


    Hvor er den klassiske Nintendo henne?


    er det din? og kan den købes? :D:D:D:D:D:D;D;D;D;D



    nintendoen for life... :D ...


    Nintendo <3


  • NEJ ikke til salg


    Det er det fedeste legetøj ever:))