No recoil CS 1.6

Originally posted by Mikkel
    Hold jer venligst til topic og lad vær med at flame - tak!

Uanset hvor uenige I er med trådens forfatter, giver det ikke ret til at nedgøre på den måde. Hvis I ikke er interesserede i trådens emne, eller kan hjælpe, så hold jer væk istedet.

Han spurgte om det var tilladt at snyde i en esport hvor der er store summer penge involveret.

Også er du overrasket over at der bliver flamet, vågn nu op lille ven.

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

Originally posted by RasmusS

Han spurgte om det var tilladt at snyde i en esport hvor der er store summer penge involveret.

lol. Lad os nu ikke gøre CS større end det er. Ja, der er en lille elite der tjener nogle håndører på at spille CS. Men det skal nok ikke trækkes ind i enhver diskussion der handler om CS hva'? For de store summer penge du taler om har ingen af os dødelige mennesker noget at gøre med, huh?

Det er stadig et spil. Jeg tror ikke det er forfatterens hensigt at tage til CPL og owne dem alle med sit no-recoil.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Du skal overhovedet ikke kalde mig for lille ven!

Det kan godt være at der står mange penge på spil i CS, men som sagt gælder reglerne for god og fornuftig opførsel stadig - uanset emnet!

Og hvis der ellers er noget du vil klage over, angående mine vurderinger, så kan det gøres over PM. Slut for nu!

• er ikke selv på dem da jeg har lagt CS på hylden....men er stadig overadmin på puis servere bla. og har samarbejde kørende med andre servere omkring fælles banlister med den slags folk....

og ang. cheat, så er det en principsag for mig og mange andre.....der er ingen gråzoner når man spørger om sådan noget, blot et skråplan man enten ryger ud på eller holder sig helt fra.....udover det så er det forbudt ved lov at bruge 3. parts programmer til at ændre på et spils virkemåde....ergo er det ikke mere lovligt end at snakke om ripping, p2p osv...og en mod burde have lukket det her på det grundlag.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Rettet 2 gange, sidst af Fragman ().

Få nu de briller på, eller forsvind. Jeg spurgte om det var tilladt at bruge 'no recoil' uden rigtigt at vide hvad det er. Det er fandme sidste gang jeg spørger herinde om sådan noget... X(

Vores holdning til flaming er fint beskrevet i vores regler så det er noget der skal overholdes.

Du skal på ingen måde sætte spørgsmåltegn ved det eller lave den der "lille ven" overfor teamet.

Vi har ikke direkte nogen regel imod cheating i spil, men grundet trådens udvikling lukker jeg den.