WMP 11 Beta.

  • Hvad synes I om den? Jeg synes design mæssigt er den nu på højde med iTunes, og den har fået den rigtig gode søge funktion ind! :9xo. (Den hvor den filtrere efter hvert tastetryk)


    Jeg har dog haft problemer.


    1. Dog kan den ikke finde ud af at sortere mine albums.
    2. Den går i stå under søgning efter medie filer. (Lyder ikke somom jeg er den eneste med denne fejl, efter søgning på google.dk)


    Problemer jeg ikke har haft før, jeg ved godt det kun er en beta.


    Betaen kan hentes via Microsofts hjemmeside og kræver Service Pack 2.


    Slip diskutionen løs!

  • Er der flere der har prøvet den her?


    Overvejer KRAFTIGT at hente den da den ser alt for lækker ud :))


    Men kan den bruges som afspiller? Eller er de der bugs bare for irriterende?

  • Kunne huske da 10'eren var i beta, så mange lydighedsnægtelser fra et program har jeg aldrig prøvet før :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Øv den skal bruge Genuine Advantage...Den har jeg ikke lige fået hentet :O

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Pretty :))


    [Blocked Image: http://img232.imageshack.us/img232/6794/screenshot2641vx.png]


    Ved ikke helt om jeg kan li afspilleren ... Nu bruger jeg dog heller ikke WMP til musik, men iTunes da jeg syntes den er bedre. Bruger dog WMP til film, clips osv så længe den gider ... :))


    [Blocked Image: http://img232.imageshack.us/img232/8748/screenshot2731eg.png]


    Quote

    Originally posted by JuiCe
    Øv den skal bruge Genuine Advantage...Den har jeg ikke lige fået hentet :O


    :boxed: ... Så er det måske også på tide at få opdateret din maskine ;)

  • Hmm...


    Kan mega godt lide det der design...


    Men er det kun mig der har problemer med at den sorterer forkert?


    Har robbie williams greatest hits feks... Og istedet for at den siger det er 1 album siger den der er 4 albums der hedder Robbie williams greatest hits... Har tjekket og alle informationerne er 100% ens...

  • Jeg har den os men jeg har ikke haft nogle problemer med det

    Biostar nf4Ultra motherboard Socket 939
    Cpu: AMD Soc939 Athlon64 3500+
    Xtreme Socket 939 Oversize køler
    Ram: Original 2048 DDR-RAM DualChannel
    Harddisk: Maxtor 250GB harddisk S-ATAII 3Gb/s Fluid
    Grafik: Nvidia GeForce FX7900GT 256MB PCI-E Grafikkort
    Skærm: Phillips 20" Widescreen tv
    Keyboard og mus: Logitech MX 3000
    [


    jeg er ikke den skarpeste ske i skuffen

  • Jeg havede vista og der virker den ikke særligt godt.. De havede jo problemer med den, de skulde omprogramerer 60% af vista..


    Vista er også meget hår at kører rundt med, jeg brugte hele 1,5 gb virtuelt ram, så jeg har installeret xp igen den er meget bedere, så vent med at købe/installerer den før den virker ordenligt.. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil
    Der er lige en anelse for meget bling bling over det.... Mn afspiller skal være grim, have equalizer, og ikk en grafik equalizer...


    Bling Bling? :))


    Jeg kan godt lide at den er sådan lidt shiny... Bare utrolig simpel og stilren IMO... Ikke ret meget bling bling?