Indlæg af niels_eh

    Har prøvet det med BIOS'en men det virkede ikk så prøver at få lånt nogle andre ram. . .
    og ingen af mine ting er OverClocket... de er som da jeg fik min computer

    Har den nyeste driver og det nyeste DirectX og da jeg installerede og afinstalerede dem var antivirus slået fra.
    Er der en hjemmeside hvor man kan checke sit Grafik kort for fejl

    Jeg har haft et ret træls problem her for tiden hver gang jeg går ind i et spil Cs:s, Bf2, F.E.A.R, oblivion... alle mine nyere spil. Lige når spillet har loadet en bane og jeg er inde begynder skærmen og blinke og så fryser billedet. Hvorefter der kommer en blå skærm frem. På den blå skærm står der:


    A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.
    The problem seems to be caused by the following file: Nv4_Disp


    If this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:


    The device driver got stuck in an infinite loop. This usually indicates a problem with the device itself or with the device driver programming the hardware incorectly. Please check with your hardware device vendor for any driver updates


    TECNICAL INFORMATION:


    ***STOP: OxOOOOOOEA (0x891DAD8, 089x895A6938, oxBACD7Cb4, 0x00000001)


    Nv4_Disp


    Er det mit graffikkort der er i stykker? jeg har prøvet at installere den nyeste driver, og ældre drivere. Det sker kun når jeg er inde i spil. jeg kan sagtens sidde flere timer på nettet uden der sker noget...

    Når jeg sidder og bruger min computer og der er gået en times tid begynder cpu forbruget at ryge op 100% og alt går langsomt så åbner jeg windows jobliste (Alt+Ctrl+Delete) og går ind i processer og så er Processen WLANPRO.exe steget til 100% cpu forbrugg så lukker jeg den og lidt tid efter går processen rundll.exe op på 100% så lukker jeg os den og sådan bliver den ved indtil den rammer explorer.exe og så fryser min computer så har nogen prøvet det her før og hvordan kan jeg fjerne det bliver jeg nød til at reformatere?


    Har prøvet at finde det med mange anti-virus programmer men ingen af dem kan finde det.

    Det der med hardware acceleration virkede heller ikke


    Min computer er kun 2 måneder gammel
    Har re-installeret det 3 gange
    Har ikke fået noget nyt hardware
    Bruger ikke noget No-cd
    Men jeg har ikke prøvet en anden skærm fordi jeg ikke har andre