TV-2 - Hits albummet. Er det genindspilninger?

• Overvejer lidt at investere i dette album, men har dog et spørgsmål

TV2's "originale" indspildninger er jo rimelig dårlige IMO i forhold til f.eks. "De første kærester på månen"

Derfor vil jeg gerne vide om de hits der er på de 2 cd'er er originale eller genindspilninger for sidst nævnte ville klart være at foretrække :D

[Blocked Image: http://www.cdon.com/images/sta…eg&servicename=nn4it_cdon]

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1

Der står godt nok at de er i "remasterede" udgaver...Er der nogle af jer der ejer albummet og kan sammenligne med de helt gamle?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Hvorfor sammenligner du dem ? :boxed: Altså du vil vide om det er nye numre der er på den samling eller hvad ? Jeg forstår ikke helt hvor du vil hen. Det er vel bare normal CD-kvalitet, med mindre der står andet.

• Ok, nok mig der ikk li er så godt formuleret her :P

ALTSÅ:

De første sange de lavede var i "dårlig" kvalitet det jo en del år siden.

De nyere sange er i "god" kvalitet....nyere studio osv osv osv....

Derfor vil jeg gerne vide om de hits (hvor en del af dem jo er gamle) er blevet genindspillet i et nymoderne studio?

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• jeg mener at når der står remastered, er sangene kommet en tur gennem en computer, der har fjernet støj og sårn.. så det bliver bedre kvalitet..

Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

jeg mener at når der står remastered, er sangene kommet en tur gennem en computer, der har fjernet støj og sårn.. så det bliver bedre kvalitet..

Enig :9xo

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Jeg er ikke helt sikker. Kvaliteten fejler absolut intet. Men jeg ved ikke om det er nye indspilninger. Der er ikke sådan forskel at høre fra de ældre til de nyere sange feks synes jeg.
    Under alle omstændigheder tror jeg ikke du vil blive skuffet hvis du kan lide TV-2 - det er det direkte genial album synes jeg.

• Kan ikke høre forskel. Albummet er kanon.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless