Hej
Er der nogen der har en guide til høj fps i WoW?
Jeg har lige været i SHG og har købt en AMD 3700+ og et Inno3D 7900GT, men jeg føler ikke den store forskel i fps, nogen der kan give lidt hjælp?
Hej
Er der nogen der har en guide til høj fps i WoW?
Jeg har lige været i SHG og har købt en AMD 3700+ og et Inno3D 7900GT, men jeg føler ikke den store forskel i fps, nogen der kan give lidt hjælp?
Du siger du har skiftet... Hvad havde du før?
Okay .. kan godt være jeg spørg dumt.. men har ik været i stationer brancen i lang tid.. men WTF er Inno3D? sådan noget som 3dclub
QuoteOriginally posted by Zjapper
Du siger du har skiftet... Hvad havde du før?
Jeg havde GeForce 6600GT og AMD 3000+
kan RAM ha noget at gøre med det? og har du slået lodret synkronisering fra hvis det hjælper?
QuoteOriginally posted by Noller
Okay .. kan godt være jeg spørg dumt.. men har ik været i stationer brancen i lang tid.. men WTF er Inno3D? sådan noget som 3dclub
Inno3D er en kort producent, forholdsvis ny.
QuoteOriginally posted by Fino
kan RAM ha noget at gøre med det? og har du slået lodret synkronisering fra hvis det hjælper?
Jeg har lodret synkronisering på deaktiveret, og jeg har 1,5GB ram fordelt på 4 klodser.
Du burde sgu ikke have nogen problemer med at køre det.
QuoteOriginally posted by Morten
Jeg har lodret synkronisering på deaktiveret, og jeg har 1,5GB ram fordelt på 4 klodser.
Så har jeg minus anelse..
Jeg har heller ikke problemer med at køre det. Jeg havde bare ønsket mig en højere fps end jeg har, synes ikke der er nogen stor forskel på fps siden jeg opgraderede.
Hvor mange FPS kører du med?
QuoteOriginally posted by fookhar
Hvor mange FPS kører du med?
Det er forskelligt, i steder som Stranglethorn Vale kører jeg med 40-80, den svinger utroligt meget. Men i små steder kører jeg med 90+
Ups..
Så længe man er voksen nok til at indse sine fejl
QuoteOriginally posted by SGN_X
Ups..
Så længe man er voksen nok til at indse sine fejl![]()
Ellers kan man også bare trykke Ctrl+R inde i WoW, så kommer der også den der FPS bar op.
haha griner ad dig, havde en gammel pc med Gforce 5600 xt og 1 gb ram og kørte SMOOOOT så hvorfor gå ud og give så mange penge for at kunne spille wow lol!
:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
QuoteOriginally posted by TheMarc
haha griner ad dig, havde en gammel pc med Gforce 5600 xt og 1 gb ram og kørte SMOOOOTså hvorfor gå ud og give så mange penge for at kunne spille wow lol!
![]()
![]()
Måske spiller han andre spil
set alt på low og kør 800x600 i 16bit farver + non-windowed mode ;D
ej :p
QuoteDisplay MoreOriginally posted by TheMarc
haha griner ad dig, havde en gammel pc med Gforce 5600 xt og 1 gb ram og kørte SMOOOOTså hvorfor gå ud og give så mange penge for at kunne spille wow lol!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
wtf?
Smut dog ned i børnehaven...