Indlæg af The Prophet

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    det tror jeg det er :) men der sker heller ikke noget hvis det er for lidt, så prøv! :D


    Der skete ikk noget. Der kom ikke billede på skærmen så tror ikk PSU kunne være med.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    har du ikke mulighed for at prøve kortet på et andet bundkort med en pci_e x16 port?


    Ja det har jeg. Det vil jeg lige prøve, der er dop kun tilsluttet en 500w PSU på det andet bundkort, så ved ikk om det er nok til at trække det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    hvis du stadig har et pci_e kort kan du jo sætte det i og bytte igen bagefter?


    Jeg har nu prøvet med et andet grafikkort, og der køre det PCI express x16... Så måske det kan være en defekt på kortet?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Prophet


    Ja går jeg ud fra, eftersom det hele spillede da jeg havde et 8800GTX i.
    - Det var en mulighed at prøve.


    Har prøvet at reset bios nu, og det var uden held.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    og den er sat rigtigt?


    hvad med at reset bios?


    Ja går jeg ud fra, eftersom det hele spillede da jeg havde et 8800GTX i.
    - Det var en mulighed at prøve.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    hmm. er der noget i retning af first graphic device i bios?


    Nej tror jeg ikke. Det tætteste er nok "Initiate graphic Adapter" Og den står til: PCIE/PCI ...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    hvad motherbord køre du med? (jeg kan godt se at der står et i bunden, men er det såden et gammelt gfx til et så nyt socket?)


    kan du indstille det i bios sidder dit grafikkort i det rigtige slot?


    Ja det er mit Sabertooth P67 det sidder i. Det hele kørte fint med mit 8800GTX før, og har sat det i samme slot.


    Quote

    Det ser sgu mærkeligt ud, dit bundkort skulle jo have 2 x PCIe 2.0 x16?? Ved ikke om en bios update kunne gøre det?


    Har næsten lige opdateret bios, så tror ikke det er den.

    Quote

    Så vidt jeg kan se på asus´s hjemmeside er der kun 2 slots det kan sidde i og de er begge 2 x PCIe 2.0 x16.


    True, og den sidder i den øverste PCIe 2.0 x16 port.


    Jeg har sat power settings i nvidias kontrolpanel til "prefer max performance" Så ved ikk helt hvad det kan være..


    Jeg har nu prøvet at update til nyeste firmware (2.11) og jeg får stadig disse random system crash, hvor mit system ikke kan finde disken igen..


    Quote

    jeg ville se at få lavet en backup af systemet og så få den formateret en gang...hurtigst muligt.


    Okay, tror du en formatering ville fixe mit problem?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AffenKatzen
    Jeg havde et problem med at min agility 3 nogle gange frøs, det der fiksede det for mig var at opdatere firmware (kan findes på ocz's hjemmeside)


    Okay, det vil jeg så prøve. ;)



    Det skal også siges at det problemet med "Reboot and select proper boot device, or insert boot media", er sket 3-4 gange siden første gang.

    Hey Tweakers.

    Jeg har for et par uger siden købt mig en Vertex 3, og det gik da også godt med at installere windows 7, men for 1 uges tid siden havde min computer stået idle lidt, og da jeg kom tilbage til den stod blot en sort skærm hvor der stod noget alla "Reboot and select proper boot device, or insert boot media".


    Jeg kunne genstarte og fik samme besked, og jeg kunne heller ikke se min Vertex 3 i SATA oversigten i bios. Jeg var nødt til at slå ALT strøm fra og slå det til igen før det kunne finde disken igen..


    Derudover har jeg oplevet tilfældige "system hangs" :(


    Nogle der har nogen forslag til hvad der kunne være galt?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Nej har en cooler master køler på, men med stock køler lyder dine temp da fine..


    Okay fair nok.. Min 2600K bliver dog omkring 70 c under prime95 test.. Er det ikk en for høj temperatur, selvom jeg køre med stock køler?

    Hey Tweakers.
    For en uges tid siden købte jeg mig en lille upgrade til min spand.. Blandt de nye dele var et Asus Sabertooth P67 og en i7-2600K..


    Jeg undre mig over at når jeg starter op og aflæser cpu idle temp i bios står den til 60 c, hvilket jo er for højt! Booter jeg til Windows er Real temp, core temp og AIDA64 ret enige om en idle temperatur på ca. 40 c. Hvad skal jeg stole på, bios eller Windows målingerne?


    På forhånd tak.
    - The prophet

    Quote

    Der er lidt læsning her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.as...x500-wifi-ready Det lader til at det kræver nogle specielle før det virker. Deriblandt selvfølgelig Sonys egen. Edit: Og her: http://softeknews.com/2010/02/05/wi-fi-ready-bravias/ "In Europe these Wi-fi Ready models don’t come with the USB Dongle included, you can use any DLNA certified WiFi adapter or modem with the TV."


    Takker for info :)


    Quote

    Har den originale liggende, hvis du er interesseret. Den fulgte med til mit tv, men bruger det ikke, da mit media center står for det hele Smile


    Tror bare jeg sender dig en pm, hvis det bliver aktuelt, jeg takker i hvert fald for tilbudet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Blitzher
    Valget falder på Asus modellen her.
    Har læst de test jeg kan finde, og syntes at der egentlig er + & - som også er sagt ovenover.


    Tak for hjælpen


    Hvis du vælger den model, kunne du fx. vælge et HD6950 og fifle lidt med et Bios-mod og på den måde spare 500 dask ;)

    Hey Tweakere :D Efter som min søster lige har købt et Sony KDL-40EX500 TV, kan jeg se man kan købe en USB dongle til at komme på wireless.. Jeg ville hører om man er tvunget til at købe den ret dyre " Sony UWA-BR100 "
    eller om en universal usb Dongle som fx. denne "LINK " ville kunne fungere?


    Mvh
    The Prophet


    ps. Sorry hvis den er poste under forkert subforum.

    Hej Twakers.
    Min ven har lige fået 2 stik 9800GTX/9800GTX+ hjem og vil gerne køre SLI.. :clap:


    Problemet er at den starter ok op, indtil den skal til at loade windows loginmenu (windows 7), hvor hans skærme bare går i sort.. Han kan godt starte op i fetilsikret uden problemer, så tror lidt det et driver problem, men han har opdateret til sidste nye driver.. Er der nogen som ved hvad det kunne være? :idea:


    Mvh


    The prophet