Fire -> frost. Hvornår?

• Jeg er i øjeblikket fire mage lvl 47. Jeg vil skifte til frost på et tidsspunkt men ved ikke helt hvornår. Hvornår synes i det ville være bedst at skrifte til frost?

Originally posted by AnDeN_DK
    Jeg er i øjeblikket fire mage lvl 47. Jeg vil skifte til frost på et tidsspunkt men ved ikke helt hvornår. Hvornår synes i det ville være bedst at skrifte til frost?

muligvis når du skal i gang med molten core.. ellers er fire fint nok ^^.. imo

• Gjorde det i level 36 og har ik haft de store problemer med at overleve. Husk på at frost jo ikke nødvendigvis er dårligt, bare fordi du skifter lidt tidligt. Det er bare et rygte. Du skal ganske vidst spille lidt anderledes, men det er du vel klar over.

Originally posted by købkøb
    Hehe... I 1.11 slipper vi helt for at skifte...

Og specielt siden naxxramas er en frost instance så skal man netop være fire...

jojo.. Men nu skal han lige igennem MC med frost først ;) Men ja, det bliver sq nice med Naxx..

Jeg har absolut ingen mage erfaring ud over en level 9, men jeg kan ikke forestille mig du ville have problemer med det. Eftersom at du med frost har rigtig god mulighed for at holde mobs på afstand af dit cloth armor :)

Originally posted by købkøb
    Hehe... I 1.11 slipper vi helt for at skifte...

Og specielt siden naxxramas er en frost instance så skal man netop være fire...

Dybere forklaring tak :D

• I Molten Core og Blackwing lair, giver næsten alle Monstrene Fire Damage. Derfor har de også høj Fire Resistance. Modsætningen til Fire er jo Frost, så i MC og BWL er Frost at foretrække, da montrene ikke "resister" dine spells nær så ofte.

I Naxxramas derimod, er det omvendt, således at mange af mobs'ne giver nature og frost damage. Nature har ikke nogen direkte modsætning, men Forst har jo Fire. Derfor er Fire at foretrække i Naxxramas, da monstrene der har frost resistance, og derfor ikke resister dine fire spells. :)