QuoteOriginally posted by Shak
Hmm mystisk, det forstår jeg ikke helt.
Jeg får den her:
Jeg prøved lige, at smide linket ind på det første billede -> no problemos
QuoteOriginally posted by Shak
Hmm mystisk, det forstår jeg ikke helt.
Jeg får den her:
Jeg prøved lige, at smide linket ind på det første billede -> no problemos
Det er kort sagt noget rodet noget som ikke rigtig kan regnes med... kort sagt find et andet sted at hoste end deviant den side er alligevel også langsom som bare fanden.
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Det er kort sagt noget rodet noget som ikke rigtig kan regnes med... kort sagt find et andet sted at hoste end deviant den side er alligevel også langsom som bare fanden.
Helt enig - godt nok har de mange billeder liggende - men det er dælme træls, at den loader så langsomt. Imageshack er betydelig hurtigere og bedre imo. især den thumbnail funktion til store billeder.
ja de er sikkert meget flotte hvis man er på kiks..
Så skulle de meget gerne virke.
Ny host.
Så brug Opera Jeg kan se alle.
Og kan godt lide lygtepælen
Så kunne jeg også se dem
Syntes der mangler noget der fanger min interresse i flere af dem. Første er faktisk det bedste bliver abstrakt og på den måde rimelig godt.
Godt med en ny host så man kunne se dem
Jeg bruger Photobucket.com til mine signaturer og hurtige uploads.
deviantART er ikke en upload side, det er en community. Lad være med at sammenligne den med uploadsider ffs..
De siger heller ikke mig det store. Billedet for noget tid siden fra WHAT hvor Dronningens Boulevard i Herning var taget med lang lukketid er rigtigt fedt derimod!
Billede 5 med lygtepælen ser godt ud med det grønne lys.
Billede 6 er også cool, fordi man i baggrunden kan se lidt lys omme bag bakken. Det giver lidt en effekt af noget mystisk som ligger bag toppen. Hvem sagde UFO...
Jo jeg kan sgu generelt godt lide billederne fordi der er lidt UFO agtigt over mange af dem...
Altså generelt bryder jeg mig ikke om denne slags billeder, med mindre effekten viser noget om billedet. Hvis det bare er en gang roddede farver siger det mig ikke så meget. Men fx en trafikkeret motorvej er meget fascinerende at kigge på.