Så... endelig fik de lanceret det...
Det er tidligere chefer fra cybercity som står bag det hele...
Så... endelig fik de lanceret det...
Det er tidligere chefer fra cybercity som står bag det hele...
Hmmm... 20Mbit/s/512kbit/s....
512 kbit er da så vidt jeg ved ikke nok til at trække en 20mbit..
jeg får nu via jobbet en 4mbit gratis, så gider næsten ikke til at betale for det igen - men lyder godtnok billigt
Syntes bare ikke det er første gang man hører et firma der lover sådan noget men så for de 500 kunder eller sådan noget fordi der ikke er mange der kan få det også lukker de efter et års tid
Vi skal have gang i de elselskaber så der kommer noget 20/20 eller mere ud i hele dk ikke bare til nogle få rundt omkring. Først når en stor udrulning og mange på sådanne linier det bliver rigtig spændende.
Det vil jo give nogle helt andre muligheder for hjemmesider hvis de fleste havde 10mbit eller mere.
Jeg ville være meget glad, hvis bare TDC ville sænke priserne samt hæve hastigheden drastigt
QuoteOriginally posted by Bubbi
Hmmm... 20Mbit/s/512kbit/s....
512 kbit er da så vidt jeg ved ikke nok til at trække en 20mbit..
du kan vælge op til 1.5mbit upload...
står bare ikke på forsiden.. prøvede at gå ind i bestil menuen,og der kan vælge 1.5mbit istedet for 60kr ekstra
1) Som What_ siger, så er det jo ikke første gang et eller andet firma tilbyder pisse hurtigt internet pisse billigt. Jeg er meget skeptisk.
2) SÅ GIV OS DA FULL DUPLEX. 1,5Mbit up max er fandme for ringe!
Der er hvertfald ingen tvivl om at der er nogle investorer med big money bag det her.
# What - Ja self, men den smøre fyrer alle jo efterhånden af hver gang de får muligheden Ved ikke om jeg bedste kan lide det TDC har gang i eller el-selskaberne. Hvis TDCs planer går godt tror jeg ikke der er mange af el-selskaberne der formår at få hevet nok "mainstream" kunder til sig. Lige for øjeblikket graver HEF en hovedlinie ned 2km fra os. Så skal bare lige ha byen med på idéen egentlig.
Sgu kold over for hvem der gør hvad af dem bare vi for nogle hurtigere og bedre linier til billigere penge. Så må de sgu selv finde ud af resten. Ved dog en ting jo flere udbydere jo mere mulighed for konkurrence og jo bedre priser og produkter til os forbrugere.
QuoteOriginally posted by Lecter
1) Som What_ siger, så er det jo ikke første gang et eller andet firma tilbyder pisse hurtigt internet pisse billigt. Jeg er meget skeptisk.
2) SÅ GIV OS DA FULL DUPLEX. 1,5Mbit up max er fandme for ringe!
1. Ja, der er ingen garanti for at man har den forbindelse som man bestiller. Håber dog ikke for deres kunders skyld at de kører på "best effort" ligesom i Sverige, men så skal de vel også skrive det højt og tydeligt...
2. Tja... Med tiden vil mulighederne jo komme for højere upload over hele brættet, men det er jo de færeste der har behov eller lyst for en høj upload. Men ja, kunne da godt bruge 4 Mbit upload. Uden at overdrive
QuoteOriginally posted by Marquis
Der er hvertfald ingen tvivl om at der er nogle investorer med big money bag det her.
# What - Ja self, men den smøre fyrer alle jo efterhånden af hver gang de får mulighedenVed ikke om jeg bedste kan lide det TDC har gang i eller el-selskaberne. Hvis TDCs planer går godt tror jeg ikke der er mange af el-selskaberne der formår at få hevet nok "mainstream" kunder til sig. Lige for øjeblikket graver HEF en hovedlinie ned 2km fra os. Så skal bare lige ha byen med på idéen egentlig.
Indtil videre har EL-selskaberne vist 0,5% af bredbåndskunderne ... eller noget i den dur. Kan ikke lige huske det præcist. Læste det i dag.
Men fremtiden er jo altid spændende...
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Sgu kold over for hvem der gør hvad af dem bare vi for nogle hurtigere og bedre linier til billigere penge. Så må de sgu selv finde ud af resten. Ved dog en ting jo flere udbydere jo mere mulighed for konkurrence og jo bedre priser og produkter til os forbrugere.
Er du også ligeglad hvis din EL-pris stiger uden at du får mulighed for at få en internetforbindelse via et eller andet EL-selskab ?
QuoteOriginally posted by Don_Jabbe
Jeg ville være meget glad, hvis bare TDC ville sænke priserne samt hæve hastigheden drastigt
Det har været oppe og vende hvad TDC har planlagt i løbet af 2006 og fremefter
Hvad priserne bliver vil tiden jo så vise, men de skal jo nok komme ned på et niveau hvor de fleste kan være med hvis man vil have en rimelig hurtig forbindelse.
Synes nu det ser godt ud!
Og fandeme gode priser
Det ikke nok med at de billige osv... de skal fandme oz være stabile...
Dog tror jeg meget på disse fyre da de har mange års erfaring og lommerne fyldt med $$$$$$
Nu har jeg kørt med http://www.cph-metronet.dk siden okt mener jeg, det har været total ustabil osv...
fullrate bruger samme princip, altså adsl2 (kobber) men har mere tillid til dem selvom deres priser er stadig for høje nogen steder...
jeg så godt dette på jp.dk igår, så jeg har netop idag bl.a. talt med dem og bestilt en 5mbit line/512kb - senere kan jeg jo vurdere om jeg skal have 1.5mb up.
Uanset hvad, så er det markant billigere end den løsning jeg har nu, og til noget bedre hastighed.
Så bliver det jo spændende at se mht stabiliten - det kan jo være jeg ender med at fortryde det, men nogen må jo tage chancen
Derudover giver det mening for mig at der endelig at nogen høje herre som ville udnytte at TDC og CC er så f___ing dårlig til at føre en ordentlig krig på hastighed
hmm kedeligt at de ikke giver mere i upload.. så er det jo ikke sjovt.. så har jeg det fint med min fællesantenne Arrownet.
QuoteOriginally posted by Firedog
hmm kedeligt at de ikke giver mere i upload.. så er det jo ikke sjovt.. så har jeg det fint med min fællesantenne Arrownet.
Dem har jeg godt nok også kun været tilfreds med!
QuoteOriginally posted by bot
Derudover giver det mening for mig at der endelig at nogen høje herre som ville udnytte at TDC og CC er så f___ing dårlig til at føre en ordentlig krig på hastighed
tjaa nu er det jo også bare lidt forskel på at kunne tilbyde ADSL2+ i en by også hele landet (dette gælder jo for både CC og TDC). Men ja konkurrance er altid godt, desværre er de fleste jo meget begrænset til få byer og vil derfor ikke være den helt store trussel igen.
Ved dog at TDCs test med ADSL2+ og VDSL har kørt i længere tid nu, mere kan jeg ikke sige.
QuoteOriginally posted by dkwolf
tjaa nu er det jo også bare lidt forskel på at kunne tilbyde ADSL2+ i en by også hele landet (dette gælder jo for både CC og TDC). Men ja konkurrance er altid godt, desværre er de fleste jo meget begrænset til få byer og vil derfor ikke være den helt store trussel igen.
Ved dog at TDCs test med ADSL2+ og VDSL har kørt i længere tid nu, mere kan jeg ikke sige.
Enig at det naturligvis er noget lettere at holde sig til et begrænset område.
Men alligevel mener jeg at det udelukkende er mangle på vilje at TDC eller CC ikke er nået længere med ADSL2 end teststadie.
QuoteEr du også ligeglad hvis din EL-pris stiger uden at du får mulighed for at få en internetforbindelse via et eller andet EL-selskab ?
Det er jeg nu heller ikke så sikker på den vil gøre selvom de laver det tror bare godt tdc kan vil male fanden på væggen måske lidt fordi de er bange for reel konkurrence.
QuoteOriginally posted by Firedog
Jeg tror faktisk at det ikke er helt muligt at give meget i upload med den protokol de kører med (adsl2)
indtil videre ligger alle udbydere som kører det via kobber på ca. 1mbit.
dog er fullrate nu oppe med 1.5 mpbs
QuoteOriginally posted by bot
Enig at det naturligvis er noget lettere at holde sig til et begrænset område.
Men alligevel mener jeg at det udelukkende er mangle på vilje at TDC eller CC ikke er nået længere med ADSL2 end teststadie.
tjaa hvem siger at produkterne ikke er færdige?