Nej, 2000 gør jobbet perfekt for mig..
- 

- 
			vista og dx 10, og til den tid en mxxxxx fxxxxx sli ell. quad gpu løsning. og en monster amd'er (ell 2) med dual ell quad core. det ku spille max. 
 Men skifter helt sikkert til vista. ligeglsd med hvad det koster, regner med at købe en firmapc til den tid. Så følger vista med sikkert.
- 
			Har det allerede..  
- 
			QuoteOriginally posted by Don_Jabbe Men ikke så godt som Windows 2000  Og 2000 ik så godt som win2003 server..  kører min server.. kører min server..
- 
			Må nu indrømme at Windows XP PRO er mit fortrukne Windows OS blandt ALLE Windows OS´erne.... 
- 
			Venter nok en go slat tid  XP pro er mere end rigeligt her... 
- 
			Venter lige til de første sygdomme er væk.. 
- 
			Vil også gerne lige vente, nok et år eller lign. et år lyder retfærdigt. Gik rigtig langtid fra jeg skiftede fra 98 til XP. 
- 
			Jeg regner med at købe det til det bliver forholds vis billigt.. 
- 
			Hørte det kommer ca. til at koste 2500.- men ikke sikkert enu.. 
- 
			Skal nok have det med det samme, men skal lige se hvad prisen er... Hvis de skyder sig selv i foden atter en gang ved at sætte priserne helt oppe i skyerne, så ka de squ godt vinke farvel til mine penge... 
- 
			køber det nok efter SP1 med mindre at det virkelig er noget der rykker men det tvivler jeg på 
- 
			tror ikke jeg skal have det!!! men det kan siges men skal ihvertfald ikke købe det 
- 
			Resultat kommer ikke bag på mig overhovedet. Skulle ikke komme bag på mig at man kommer nok til at formatere et par gange, hvis man køber det fra starten, med alle de opdateringer der skal laves. SP1'ern skal nok være rimelig hård, selvom det ikke lyder af meget. 
- 
			QuoteOriginally posted by BukkeMand 
 Resultat kommer ikke bag på mig overhovedet. Skulle ikke komme bag på mig at man kommer nok til at formatere et par gange, hvis man køber det fra starten, med alle de opdateringer der skal laves. SP1'ern skal nok være rimelig hård, selvom det ikke lyder af meget.
 Det kan du have så evigt ret i jeg gider ikke formatere mere lige nu. mener selv de små ti gange på 2 uger er rigeligt
- 
			QuoteOriginally posted by PaW^ 
 Venter lige til de første sygdomme er væk..
 Kunne ikke være mere enig..
 ..hvis man ser på de sidste par gange der er blevet udgivet et nyt win, har som regel skulle min en SP til før det blev nogenlunde stabilt! 
- 
			Venter godt nok også lige til de første børnesygdomme osv. er rettet 
- 
			QuoteOriginally posted by Meinder 
 Hørte det kommer ca. til at koste 2500.- men ikke sikkert enu..TO ET HALVT K?! Det må kraftemende have spist søm... ikke noget at sige til at piratkopiering eksisterer... damn x| 2½k for at man kan bruge sin computer - de er sq tossede... (Og ja, jeg kender godt til unix systemer) - men det kan den almene bruger (og jeg) ikke finde ud af ...  
- 
			Synes det er sjovt hvordan folk altid er bange for deres "privatliv" på deres pc... Og er bange for at hele verden ka se det ene og andet og at der er dit og dat... GLÆDER mig til DRM i vista... Det kommer til at åbne for SÅ mange muligheder... Og ja jeg venter da nok lige et lille stykke tid, ser an om der er nogen store eller irritterende problemer og hvis det ikke er alt for ekstremt så er jeg med på vognen... 
- 
			QuoteOriginally posted by købkøb 
 Synes det er sjovt hvordan folk altid er bange for deres "privatliv" på deres pc... Og er bange for at hele verden ka se det ene og andet og at der er dit og dat...Hvad er der sjovt ved det ? QuoteOriginally posted by købkøb 
 GLÆDER mig til DRM i vista... Det kommer til at åbne for SÅ mange muligheder...Hvorfor glæder du dig til DRM i Vista ? ... Som der er nu er DRM jo crap mildest talt ...