Adgang til spærrede internetsider

  • hey jeg er ny her, jeg faldt over dette forum da jeg søgte efter noget.... Hehe jeg ved godt at det ikke er god stil at stille spørgsmål, som ens første svar, men håber stadig der er nogle der kan hjælpe mig med det. På min skole har de lige installeret et form for filter så man ikke kan få adgang til visse sider såsom Onside.dk og andre, men jeg mener at have hørt om en form for hjemmeside hvorfra man kan få adgang til disse sider igennem, ved at indtaste Url'en der .... nogen der kan komme med et link til det?


    mvh, Krasser

  • Quote

    Originally posted by Krasser1
    hey jeg er ny her, jeg faldt over dette forum da jeg søgte efter noget.... Hehe jeg ved godt at det ikke er god stil at stille spørgsmål, som ens første svar, men håber stadig der er nogle der kan hjælpe mig med det. På min skole har de lige installeret et form for filter så man ikke kan få adgang til visse sider såsom Onside.dk og andre, men jeg mener at have hørt om en form for hjemmeside hvorfra man kan få adgang til disse sider igennem, ved at indtaste Url'en der .... nogen der kan komme med et link til det?


    mvh, Krasser


    Det kaldes proxyer :). Men efter hvad jeg ved, så kan du ikke "logge ind" osv. Altså, bruge forms uden at du har betalt.


    https://www.megaproxy.com/


    Her har du en proxy :9xo

  • Hmm jeg syntes ikke lige at dit link der hjalp, det jeg mener er at når jeg f.eks prøver at gå ind på sider som tips.dk, Onside.dk, eller Euroadrenaline.com , så siger den at siden er spærret af administratoren da siden indeholder sport,spil eller gambling (eller noget lignende) så det jeg mener at have set er en side, hvor man bare skriver navnet på internetsiden på, i et søgefelt, og så bliver man "ført" hen til den side som man vil hen på, uden om internet filtret.....

  • måske http://www.anonymizer.com/ ('free private surfing' oppe i højre hjørne) - har ingen ide om det vil omgå et filter, men forsøget værd

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Er jeg den eneste der tænker....: "Mon ikke der er en grund til din skole har sådan et filter??????"


    Nej. Men det kan på ingen måde være af en fair grund ;) :9xo