Rank på tweak spørgsmål!

• Nu har jeg spammet og spammet i lllaaannng tid om alt muligt gøjl her på tweak bare for at stige i rank. Så meget at jeg har kramper i læggene af at krumme tæer over mig selv. Jeg har haft 2 blå stjerne i snart 1 år.

HVORNÅR FÅR JEG 1 BLÅ STJERNE MERE ( eller hvad der nu kommer efter 2 blå stjerner ) ??? :pokey:

Der er ingen der kan være tjent med at læse alle mine uinteressante indlæg, så nu må en af jer admins eller Martin sq snart gøre noget da for det her kan ikke fortsætte....

• Jeg foreslår at vi banner dig...

Hvis du med vilje skriver så meget ubrugeligt crap, blot for at stige i graderne, som du selv siger, så fortjener du vel ikke at være her... ? ;)

Originally posted by Mikkel
    Jeg foreslår at vi banner dig...

Hvis du med vilje skriver så meget ubrugeligt crap, blot for at stige i graderne, som du selv siger, så fortjener du vel ikke at være her... ?

tror han skrev det for sjov mikkel ;)

Originally posted by PimpF
    2,146 posts... For hunne da... :boxed:

Go for it.. Du nærmer dig snart Grill-bassen..! :T (Kæft' den knægt "snakker" meget...!)

Har han virkelig snakket så meget..!! 19,628 (15.16 per day)..

Du tosset Grill'er-mand! ;)

• Tror rent faktisk han har lavet flere mener han mistede en masse på et tidspunkt hvor der blev lavet en upgradering af forumet eller sådan noget.

Men lad da værd med at kigge sådan på de stjerner det sgu totalt lige meget og man kan ikke rigtig bruge det til noget. Slet ikke hvis folk bare spammer post for at få stjerner :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by PimpF
    What...rolig nu...det var dybt ironisk ment...Sådan en stille søndag aften kan man godt gå hen og fundere over de mest underlige ting :cheers:

Er jeg da klar over har ikke set så meget vold spam fra din side også derfor jeg smed en smiley efter :) Var mest så andre ikke fik nogle sjove ideer når de nu læste tråden, forebyggelse du ved :D

• hehe kunne være sjovt at se i hvilke forum afdelinger der er blevet postet mest......tror grill har 90% af sine i off topic :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Mikkel
    Jeg foreslår at vi banner dig...

Hvis du med vilje skriver så meget ubrugeligt crap, blot for at stige i graderne, som du selv siger, så fortjener du vel ikke at være her... ? ;)

Godt reddet.

Originally posted by Aerial

Aldrig :)) :clap:

Din frække bandit :) du kan sku da godt være lidt høflig overfor Shak.. Det er da synd for den stakkels mand :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Jeg vil sq også gerne snart have en stjerne mere - så bliver jeg "Nerd" :D Har været her i over 4 år, synes snart den er fortjent :D

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by AbeTis

Din frække bandit :) du kan sku da godt være lidt høflig overfor Shak.. Det er da synd for den stakkels mand :)

Det var da et høfligt, godt og præcist svar.

Der er ikke noget at være i tvivl om beskeden går lige igennem klart og tydligt budskab og de to smilies som er det eneste der forstyrer billedet giver humor og høflighed..... eller noget :T