QuoteOriginally posted by Icemann
Det er en 12V.
Synes det er fuldstændig latterlig, de kunne have lavet en ekstrem stærk motor, men det skylle ødelægges ved at bygge den med en 12V motor:(
QuoteOriginally posted by Icemann
Det er en 12V.
Synes det er fuldstændig latterlig, de kunne have lavet en ekstrem stærk motor, men det skylle ødelægges ved at bygge den med en 12V motor:(
QuoteOriginally posted by Shooqer
Synes det er fuldstændig latterlig, de kunne have lavet en ekstrem stærk motor, men det skylle ødelægges ved at bygge den med en 12V motor:(
Så er første mod-projekt jo klar
QuoteOriginally posted by SlackeR
Så er første mod-projekt jo klar
Kan godt blive svært at finde 2 topstykker der passer:))
Men Homemod ville være en IDE Grus:))
Hvis Grus begynder at lave "homemod' i samme kvalitet som med hans andre biler, så holder den nye Golf sq ikke længe...
QuoteOriginally posted by Shooqer
Kan godt blive svært at finde 2 topstykker der passer:))
Men Homemod ville være en IDE Grus:))
Hm. Frem med dremlen, bore et par huller og tilpasse lidt diverse. Så er et heller ikke værre, da?
QuoteOriginally posted by Icemann
Det er en 12V.
Grus tillykke med den, hvor mange kilometer har den kørt. ?
200k - så der er masser af km tilbage i den bil
QuoteOriginally posted by Tarantula
Er det ikke lige i overkanten?
Nope.. I den her stand og med det km antal, går de som regel mellem 70k og 100k, så det er meget billigt.. Har jo ikk lige fået taget et billede af de pæne Borbet Alu sutter som jeg os får med..
QuoteOriginally posted by CheezEDippaH
Hvis Grus begynder at lave "homemod' i samme kvalitet som med hans andre biler, så holder den nye Golf sq ikke længe...
Og ligenetop DERFOR skal jeg ikk "homemodde" nogen som helst på den her..
Så længe du holder dig langt væk fra sjælland, så er jeg glad! Jeg har set hvordan du kører bil ... eller mangel på samme!
QuoteOriginally posted by Ulrik
Så længe du holder dig langt væk fra sjælland, så er jeg glad! Jeg har set hvordan du kører bil ... eller mangel på samme!
Du drømmer..
Tillykke med bilen Grus!
Ligeså mange hypper som min A3
Ulrik tag en chill-pill;-)
QuoteOriginally posted by Pejsen
Tillykke med bilen Grus!
Ligeså mange hypper som min A3
Ulrik tag en chill-pill;-)
Najs, må jeg se din A3?
QuoteOriginally posted by Shooqer
Synes det er fuldstændig latterlig, de kunne have lavet en ekstrem stærk motor, men det skylle ødelægges ved at bygge den med en 12V motor:(
Synes jeg ikke, sådan en VR6 med 12V har et hamrene godt bundtræk, det ville gå lidt af hvis den havde 24V. Jeg foreslår selv et godt bundtræk fremfor at bilen skal ha' 4000 omdrejninger eller mere for at bestille noget.
Sådan er det faktisk lidt i min Primera GT, den har ikke en vildt godt bundtræk, men mellem ca 4000 - 7200 omdrejninger skal man holde pænt fast i rattet.
HK er ikke alt i en bil motor, momenten er faktisk det vigtigste.
QuoteOriginally posted by Grus
200k - så der er masser af km tilbage i den bil
Ja det må vi håbe, hvis altså den tidligere ejer ikke har brugt den som gokart.
QuoteOriginally posted by Icemann
HK er ikke alt i en bil motor, momenten er faktisk det vigtigste.
Nej, ikke altid.
Moment skal dø ved kølle!
skal du med i en omgang mere af Danmarks værste bilist:D
ej ser sku godt ud
hvordan kan det være at folk har biler med så mange hk, men der er ingen der har et fedt paintjob eller vinyl på...
hader golf... de er grimme, næh polo er vejen frem
QuoteOriginally posted by Pow
Nej, ikke altid.
Moment skal dø ved kølle!
Helst ikk:)) Ellers nice bil.... Ville god have valgt en anden bil en golf...
QuoteOriginally posted by Tigerplayer
hvordan kan det være at folk har biler med så mange hk, men der er ingen der har et fedt paintjob eller vinyl på...
hader golf... de er grimme, næh polo er vejen frem
Polo er en "mini Golf", ved snart ikke hvilken der er grimmest:))
QuoteOriginally posted by noxon
Det skal nok gå galt sådan som du køre
Men tillykke med den
Selvom man har benzin i blodet, kan man godt ha jord i hovedet
Anyway, tillykke med dyret, Grus