Hænge andre ud

  • ved jeg ikke, men du skal jo kunne underbygge alle udtalelser med beviser ......så er det jo bare facts. ellers kan man blive meldt for injurier og evt æreskrænkende udtalelser.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    ved jeg ikke, men du skal jo kunne underbygge alle udtalelser med beviser ......så er det jo bare facts. ellers kan man blive meldt for injurier og evt æreskrænkende udtalelser.


    Jeg har allerede beviser på han gør dette

  • Hans Hansen som skrev;


    Message from Hans Hansen, on 03-27-2006 20:07
    negl!


    Damn hvor er du irriterende overfor andre brugere!


    RE: negl?


    Din måde at virke "jeg ved bedst" fremgangsmåde
    Holder øje med dig, og når du træder ved siden af anmeldes du


    RE: negl?


    Dine 30kg kan vist ikke skade nogen LOL



    en person som jeg aldrig nogensinde har skrevet med, ej heller skrevet i samme tråd med (før nu). siger dette, og så opretter denne tråd... hahaha :P :..


    Hænger jeg ham ud nu? ... puha... jep:) ... man skal kun skrive det man kan tåle at andre os hører... med mindre det er en kammeratlig samtale, og det var det her ikke ;) ...


  • Du mener altså der er belæg for et sag mod brugeren?

  • Quote

    Originally posted by Hans Hansen


    Du mener altså der er belæg for et sag mod brugeren?


    Ved ikke hvad dit indlæg hentyder til, men jeg har benyttet en ven profil på tweak for at få lidt hjælp fra jer

  • det kan alle jo komme og sige.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • okay gutter rolig nu :)


    seriøst hvad sker der lige for at oprette en tråd..


    Du skal stadig huske det ikke er et personligt angreb, så længe du ikke bliver angrebet på livet hvis du forstår...


    Forummer regnes faktisk som et chatrum, hvor du stadig angives som anonym efter hvad jeg husker... derfor kan du ikke slæbe nogen i retten eller noget, da det ikke kan bevises han kender dig som person :)


    er det ikke noget i den retning man siger :D


    videre gutter ikke mere piv fra jeres side :)

  • Quote

    Originally posted by Hans Hansen


    Ved ikke hvad dit indlæg hentyder til, men jeg har benyttet en ven profil på tweak for at få lidt hjælp fra jer


    forklar lige den ;)

  • Den her tråd er da for underlig :boxed: Smid nogle beviser eller luk tråden :roller:


    Ikk hvis man bor i Finland :)) Eller hvor det nu var de ikk ville ha man skrev vrede ting til folk på nettet :P

  • Quote

    Originally posted by Hans Hansen


    Du mener altså der er belæg for et sag mod brugeren?

    Nej nej.... hold kæft du kommer til at give en kvaje bajer snart.


    Når han siger du bliver anmeldt så er jeg 99% sikker på at han reporter dig og du får lidt julegodt fra en admin, ikke en skid andet.


    Nu ved jeg godt April er den største deprimerede måned, men nu skal vi heller ikke gå for vidt vel? :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Sorry - men jeg har ikke helt fattet, hvad der sker eller ikke sker. :crazyeyes:
    En der laver en tråd - på et tidspunkt qouter han sig selv og svarer på et af sine egne spørgsmål. Hmm :rolleyes: og hvad er et sag ?
    En der kan forklare, hvad det her går ud på eller er det ligemeget ? :roller:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Sorry - men jeg har ikke helt fattet, hvad der sker eller ikke sker. :crazyeyes:
    En der laver en tråd - på et tidspunkt qouter han sig selv og svarer på et af sine egne spørgsmål. Hmm :rolleyes: og hvad er et sag ?
    En der kan forklare, hvad det her går ud på eller er det ligemeget ? :roller:


    Du er ikke den eneste Bentzin, jeg er heller ikke liiiige helt med. Én eller anden, uddyb venligst sagens kerne. :D

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Sorry - men jeg har ikke helt fattet, hvad der sker eller ikke sker. :crazyeyes:
    En der laver en tråd - på et tidspunkt qouter han sig selv og svarer på et af sine egne spørgsmål. Hmm :rolleyes: og hvad er et sag ?
    En der kan forklare, hvad det her går ud på eller er det ligemeget ? :roller:


    Et sag er et begreb fra amerikansk fodbold, hvor quarterbacken nedlægges bag line of scrimmage og giver negative yards :))
    er dog ret sikker på det intet har med dette at gøre :D

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Et sag er et begreb fra amerikansk fodbold, hvor quarterbacken nedlægges bag line of scrimmage og giver negative yards :))
    er dog ret sikker på det intet har med dette at gøre :D


    Der kom lidt opklaring, det er amerikansk fodbold der er tale om !! :))

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Et sag er et begreb fra amerikansk fodbold, hvor quarterbacken nedlægges bag line of scrimmage og giver negative yards :))
    er dog ret sikker på det intet har med dette at gøre :D


    Nej måske ikke, men det gi'r lige så meget mening, som tråden . . måske gør el. ikke. [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/70.gif]
    Må vist hellere finde de bløde gemakker - inden det går helt galt. [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/184.gif] [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/199.gif] [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/11.gif]

  • I virkeligheden hedder det også et sack. Jeg kunne bare ikke modstå ;)
    Jeg synes ikke helt denne tråd hører til - eller også gør FlexQ's indlæg ikke, for efter det gik det da galt :)