Det nye windows?!

  • Hvad er horisonten på det nye windows styresystem? Står nemlig og skal til at købe en bærbar til mit studie, men vil helst gerne vente til det nye windows er ude...


    Og så lige noget andet. Kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med zepto's bærbare?


    Mvh

  • Quote

    Originally posted by Franche
    Hvad er horisonten på det nye windows styresystem? Står nemlig og skal til at købe en bærbar til mit studie, men vil helst gerne vente til det nye windows er ude...


    Og så lige noget andet. Kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med zepto's bærbare?


    Mvh


    Sikkert i 2007 engang.. De har jo lige udskudt det + MS Office..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Hvad er horisonten på det nye windows styresystem? Står nemlig og skal til at købe en bærbar til mit studie, men vil helst gerne vente til det nye windows er ude...


    Har godt nok ikke helt styr på hvad ham Bill Gates han går og laver af nye produkter, men er det Windows Vista du taler om eller et helt andet styresystem?

  • Når først Vista er kommet skal man jo til at vente på at hardwareproducenterne finder ud af at lave drivere.


    Jeg har lige prøvet en beta version af vista. Med de drivere der fulgte med kom alt til at køre som i "fejlsikret tilstand". Plus at der selvfølgelig var enkelte ting som lydkort, harddiskcontroller og kortlæser den slet ikke havde nogle til.


    Jo nyere computer jo større chance for at den har hardware der ikke er med i vista's database.