Indlæg af Franche

    Hvad er horisonten på det nye windows styresystem? Står nemlig og skal til at købe en bærbar til mit studie, men vil helst gerne vente til det nye windows er ude...


    Og så lige noget andet. Kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med zepto's bærbare?


    Mvh

    Hej! Jeg kan ikke få mit Windows Media Player 10 til at fungere ordenligt... Når jeg vil se videoklip over nettet får jeg konstant en fejl der siger


    "Windows Media Player kan ikke afspille filen. Hvis filen befinder sig på en anden computer, skal du kontrollere, at der er oprettet forbindelse til netværket. hvis du har indtastet en sti, skal du kontrollere, at den er korrekt. Hvis problemet fortsætter, er serveren muligvis ikke tilgængelig."


    Er lidt i vildrede... Nogle gode råd?

    Hvad sker der her?! Mit codec er helt galt! Har DivX, power DVD, Windows Meadia Player 10 etc... På alle min film er kvaliteten af en eller anden grund gået over til total utydlig! hva skal jeg gøre? Farverne er meget underlige! Kan intet se tydeligt...


    Nogle gode forslag :) ?

    Virker lidt drastisk at opdatere bios'en.. Der må da være en anden mulighed... Det er forhåbentlig et problem Valve er klar over og vil rette... For det er dybt frustrerende at købe et produkt som mere eller mindre ødelægger computeren...


    Tja, jeg tager det med sindsro nu... Venter på patchen og så må det spil bare vente... Så kan jeg også fokusere lidt mere på det virkelig liv ;)

    Har siddet og kigget på steam forummet og fundet en del mennesker med samme problem... (http://steampowered.com/forums…3&perpage=15&pagenumber=2 )


    De kommer vist frem til at det ikke er et "varme problem" ... Ham fætteren som poster og har alle problemerne kommer dog frem til en løsning. Han henter nogle ATI DNA drivere, og det løser problemet for ham... Men nu sidder jeg jo desværre med ed Geforce 6800.. og jeg kan ikke lige finde nogle tilsvarende drivere... Men findes de?

    Hmm, har prøvet at skifte drivere.. lige pt kører jeg med nVidia 67.02 ... Men den bliver ved med at fryse... Hvor kan jeg evt. finde nogle ældre drivere som folk ikke har haft problemer med?

    Det spil er da lidt af en farce.. Undskyld jeg siger det... Men altså, det provokerer mig lidt at man skal betale penge for en gang software der fryser ens computer.. Ovenikøbet kan jeg heller ikke få den der console til at virke og endnu værre.. jeg kan ikke engang lave en privat server i CSS.. Connection failed after 4 retries... er jeg den eneste der oplever så mange problemer med det spil her?

    Okaj :) Det er en Shuttle P4 3Ghz Prescott, 1024 DDRRam, Geforce 6800, samt et eller andet skod lydkort... aner ikke hvor det er fra.. WinXP

    Hej! Jeg har lige installeret HL2 og tilhørende programmer... Og jeg har lige nået at spille ca. 5 min, og så begynder spillet ellers at fryse og jeg bliver nød til at rive strømkablet ud af computeren?! Hvad er nu det for en fejl?
    Jeg har ingen problemer med andre spil som f.eks. Doom3.


    Nogen der har foreslag til hvad jeg skal gøre?

    Ja, jeg synes det var tid til en windows opdatering, og af mangel på bedre viden (?) gjorde jeg det... Det var åbenbart ikke så smart?!
    For efter jeg var færdig med, at opdatere har windows åbenbart sat norton ud af spillet af en eller anden syg grund... den har også gjort, at jeg ikke kan komme på msn?! Nogen gode forslag til hvordan jeg får fixet det? Eller skal jeg til at formatere og reinstallere hele moletjavsen, og glemme alt om, at opdatere windows en anden gang?! :lame:

    Det er ikke ham. Ham er jeg kommet forbi. Ham her ligner mere djævlen himself og er væsentlig større end guardian.
    Hvis man kan tale om "hovedmonstre" må det være ham efter Sarge.


    Tror iøvrigt at stedet jeg er ved hedder "Primary Excavation Site".

    Tror jeg er nået rimelig langt i spillet (?!) Er nede i de grotter der og har fundet et monster der er ca. 84 gange så stort som jeg selv og taler med en meget dyb røst... Men jeg kan sgu ikke slå ham ihjel! Hvordan slår man denne her ekstremt store "mand" ihjel?!

    Hej, jeg har bestilt et 6800GT kort og vil gerne have det maximale ud af det, men er ikke haj til at navigere rundt på nettet, eller i det hele taget med computere :O Men nogle kloge hoveder der kan fortælle mig, hvor man får de sidste nye drivere til 6800GT?