gode råd til at fjerne bums

  • Quote

    Og hvorfor så det.. jeg trykker da altid mine...og det virker da..


    Ja det virker, men du kan få nogle ar af det som måske ikke går væk og det er ikke det skønneste at se på ;) Men det kommer nu også an på hvor de sidder henne:)

  • Quote

    Originally posted by K.Hvoldal


    Den har jeg hørt lidt for mange gange :D Måske også fordi jeg drikker 1½ Cocio, på en dag :rolleyes:


    Selvom man spiser sundt osv. så er der altså også mange andre ting der spiller ind.. Det hjælper ikke noget at spise sundt, for så at sidde 24/7 inde foran computeren.. ;)


    Cocio er ikke "fed" mad i. Der er ca. 1,5% fedt, og så noget sukker selvfølgelig ;)

  • Quote

    Cocio er ikke "fed" mad i. Der er ca. 1,5% fedt, og så noget sukker selvfølgelig


    Sandt! Det er ikke mad, men drikkevarer :)
    Og så vil jeg sige at kakao drikkevarer er i den usunde afdeling af "drikkevarer pyramiden" og at det ikke er fedt der gør at man får bumser, men kulhydraterne! (Sidder sjovt nok faktisk lige og laver en fremlæggelse om fedt):D

  • Quote

    Originally posted by K.Hvoldal


    Sandt! Det er ikke mad, men drikkevarer :)
    Og så vil jeg sige at kakao drikkevarer er i den usunde afdeling af "drikkevarer pyramiden" og at det ikke er fedt der gør at man får bumser, men kulhydraterne! (Sidder sjovt nok faktisk lige og laver en fremlæggelse om fedt):D


    Det er det så ikke. Jeg har, under et tidligere ophold på en idrætsdaghøjskole, fået 100% grønt lys fra en diætist til at erstatte min daglige mælk med f.eks. Mathilde Cacaomælk. Så holder du dig til f.eks. Cacao skummet mælk betyder det ikke noget.

  • OKay, jeg formulerede mit lidt forkert!


    Det er som sagt ikke fedtet i Cocioen, der er "sundhedsskadelig", men kulhydraterne! MEN!


    Kulhydrateren er kun skadelige, hvis de ikke bliver forbrændt af kroppen og da du var på en idrætsdaghøjskole, så kan jeg heller ikke se noget problem i at erstatte den almindelig mælk med kakao mælk.
    Hvis man derimod sidder foran computeren, hele tiden og ikke får forbrændt de kulhydrater, så er det at det sætter sig :)

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    Det er nemlig helt korrekt. Fed mad har ikke noget at gøre med bumser. Læs evt det link jeg smed til netdoktor ;)


    Og som Burger siger, så er det en dum ide at presse bumser, da det øger risikoen for en infektion = værre bums.


    Synes bare det er meget sjovt at mit ansigt er invaderet af små hvide bumser som væsker så dejligt når jeg trykker på dem, hvis jeg dagen forinden har proppet mig med fed mad, chips, flæskesvær etc. :P

  • Quote

    Synes bare det er meget sjovt at mit ansigt er invaderet af små hvide bumser som væsker så dejligt når jeg trykker på dem, hvis jeg dagen forinden har proppet mig med fed mad, chips, flæskesvær etc.


    Selvfølgelig er fed med kilden til alt ondt, desværre, men det de mener er det ikke er alle samme der "reagere" på samme måde nårde får noget fed mad:)

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe


    Synes bare det er meget sjovt at mit ansigt er invaderet af små hvide bumser som væsker så dejligt når jeg trykker på dem, hvis jeg dagen forinden har proppet mig med fed mad, chips, flæskesvær etc. :P


    Tro kan flytte bjerge ;)


    Jeg har squ også altid fået at vide at al den sodavand jeg hælder ned var skyld i det, men det gik over efter nogle år og jeg drikker stadig lige meget cola, hvis ikk mere...


    Man må squ nok bare indse, at det hører med til puberteten, istedet for at give alt muligt andet skylden :crazyeyes:


    Men hva faen... helse industrien skal jo tjene penge på et eller andet