Sådan en Park skulle vi have i danmark

• Hej prøv at læs det her det syntes jeg er fedt.....
    Sponseret af google Bryant Park nu med Wireless Network.
    Forestil jer en masse parker forskellige steder fælledparken i kbh botanisk have i Århus osv....
    Det ville være NiceBryant Park

• Kunne da være rimelig fedt, men findes det ikke allerede rundt omkring?

Sår'n noget TDC hotspot eller hvad det hedder? På Macdonald's og stor centre osv.?

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• Man behøver da ikke at gå ud i parken bare for at finde WLAN's.. På min klap kan jeg se de første 15 netværk! :ohmy:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Tarantula
    Man behøver da ikke at gå ud i parken bare for at finde WLAN's.. På min klap kan jeg se de første 15 netværk! :ohmy:

Ej, men jeg tror da ikke at hvis jeg sætter mig i fælledparken f.eks, så finder den 15 netværk ;)

Måske derfor de har "opfundet" det :D

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

• Ja vi har jo hotspots fra TDC men mig bekendt koster det penge at sidde på dem?

Man skal ha en bruger og al ting?

Det der bryant halløj er gratis :dance:

Så forresten et afsnit af NCIS på tv3 for et par dage siden hvor et sådan hotspot var lavet ved et universitet...ku være så lækkert på en varm sommerdag.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• Man kan da alligevel nemt finde noget trådløst net hvor man bor :))

Jeg kan vidst selv komme på et par stykker.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• vis du syntes parken er fed fordi der er trådløst net er det da noget af noget LOL

næsten alle MsC'er har HotSpots fra TDC eller er på vej bare for at tag et eksemlel. jeg isdder her hjemme og kan finde 5 jeg kan gå på... de er overalt...

Originally posted by Angelus
    vis du syntes parken er fed fordi der er trådløst net er det da noget af noget LOL

næsten alle MsC'er har HotSpots fra TDC eller er på vej bare for at tag et eksemlel. jeg isdder her hjemme og kan finde 5 jeg kan gå på... de er overalt...

Det jo ikke gratis at benytte tdc's hotspots.

Li lidt info:

Priser

Om tdc hotspot

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• hmmm... kunne se ud som en god ide, men for at gøre den bedre kunne man jo lade accespointsne køre på et solpanel hver.

det er jo ik en dårlig ide for solenergi koster jo nada

har 3 netværk på min klap... vores MAC-begrænsede net, et WPA-PSK net og et ukrypteret netværk

og det ukrypterede net ligger ca 100m væk, men alligevel er der super god forbindelse

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Rettet en gang, sidst af Tigerplayer ().

• Det er da totalt nice at det er gratis :D

TDC Hotspot koster jo penge, hvis man er business mand på farten er det en go løsning, men jeg vil ikk ofre penge på det..

Herhjemme ka jeg finde 3 netværk, mit eget MAC krypterede og 2 ukrypterede.. Kan fint gå på dem begge, men foretrækker mit eget, da deres internetforbindelser tilsyneladende sutter i forhold til min :P

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Originally posted by mrflashbag
    viborg: bibliotek, Skoler, banegården....

vi får nok desværre ikke hotspot fra tdc :S

Den på banegården er da et privat netværk? Det kører da i hvert fald pisse langsomt. ;D

I godt vejr kan jeg hapse to her på mit værelse - mit eget og et fremmet. ;)

Originally posted by Zlinky

Den på banegården er da et privat netværk? Det kører da i hvert fald pisse langsomt. ;D

I godt vejr kan jeg hapse to her på mit værelse - mit eget og et fremmet. ;)

'

hehe :) kan godt være det var privat :D jeg havde ingen problemer med hastigheden godt nok :D

forresten. :) jeg nåede over 70 netværk i løbet af en tur gennem gågaden :) se om du kan slå den :D

dog var ca. halvdelen låst :S :)

• lol :D

Egentligt for dårligt, når jeg sidder ved min gamle bedstemor, så kan jeg ikke finde nogen :( (Houlkær)