Hej prøv at læs det her det syntes jeg er fedt.....
Sponseret af google Bryant Park nu med Wireless Network.
Forestil jer en masse parker forskellige steder fælledparken i kbh botanisk have i Århus osv....
Det ville være NiceBryant Park

Sådan en Park skulle vi have i danmark
-
-
Kunne da være rimelig fedt, men findes det ikke allerede rundt omkring?
Sår'n noget TDC hotspot eller hvad det hedder? På Macdonald's og stor centre osv.?
-
det ved jeg ikke
-
Originally posted by TheSnake
Kunne da være rimelig fedt, men findes det ikke allerede rundt omkring?Sår'n noget TDC hotspot eller hvad det hedder? På Macdonald's og stor centre osv.?
Det er nemlig helt korrekt.
-
Man behøver da ikke at gå ud i parken bare for at finde WLAN's.. På min klap kan jeg se de første 15 netværk!
-
Originally posted by Tarantula
Man behøver da ikke at gå ud i parken bare for at finde WLAN's.. På min klap kan jeg se de første 15 netværk!Ej, men jeg tror da ikke at hvis jeg sætter mig i fælledparken f.eks, så finder den 15 netværk
Måske derfor de har "opfundet" det
-
Ja vi har jo hotspots fra TDC men mig bekendt koster det penge at sidde på dem?
Man skal ha en bruger og al ting?
Det der bryant halløj er gratis
Så forresten et afsnit af NCIS på tv3 for et par dage siden hvor et sådan hotspot var lavet ved et universitet...ku være så lækkert på en varm sommerdag.
-
viborg: bibliotek, Skoler, banegården....
vi får nok desværre ikke hotspot fra tdc
-
Man kan da alligevel nemt finde noget trådløst net hvor man bor
Jeg kan vidst selv komme på et par stykker.
-
Bah man skal da ikke bombarderes af alle mulige forbindelser når man tager afsted mod parken.
Tag dog nogle bøger, blok og blyant med
-
vis du syntes parken er fed fordi der er trådløst net er det da noget af noget LOL
næsten alle MsC'er har HotSpots fra TDC eller er på vej bare for at tag et eksemlel. jeg isdder her hjemme og kan finde 5 jeg kan gå på... de er overalt...
-
ja men det er jo ikke free vel?
-
Originally posted by Angelus
vis du syntes parken er fed fordi der er trådløst net er det da noget af noget LOLnæsten alle MsC'er har HotSpots fra TDC eller er på vej bare for at tag et eksemlel. jeg isdder her hjemme og kan finde 5 jeg kan gå på... de er overalt...
Det jo ikke gratis at benytte tdc's hotspots.
Li lidt info:
-
Kan se en 15-20 stykker på klappen. Kun ca. halvdelen er krypteret. Jeg er åbenbart omgivet af fjolser...
-
hmmm... kunne se ud som en god ide, men for at gøre den bedre kunne man jo lade accespointsne køre på et solpanel hver.
det er jo ik en dårlig ide for solenergi koster jo nada
har 3 netværk på min klap... vores MAC-begrænsede net, et WPA-PSK net og et ukrypteret netværk
og det ukrypterede net ligger ca 100m væk, men alligevel er der super god forbindelse
-
Det er da totalt nice at det er gratis
TDC Hotspot koster jo penge, hvis man er business mand på farten er det en go løsning, men jeg vil ikk ofre penge på det..
Herhjemme ka jeg finde 3 netværk, mit eget MAC krypterede og 2 ukrypterede.. Kan fint gå på dem begge, men foretrækker mit eget, da deres internetforbindelser tilsyneladende sutter i forhold til min
-
Originally posted by mrflashbag
viborg: bibliotek, Skoler, banegården....vi får nok desværre ikke hotspot fra tdc
Den på banegården er da et privat netværk? Det kører da i hvert fald pisse langsomt. ;D
I godt vejr kan jeg hapse to her på mit værelse - mit eget og et fremmet.
-
Originally posted by Zlinky
Den på banegården er da et privat netværk? Det kører da i hvert fald pisse langsomt. ;D
I godt vejr kan jeg hapse to her på mit værelse - mit eget og et fremmet.
'
hehe
kan godt være det var privat
jeg havde ingen problemer med hastigheden godt nok
forresten.
jeg nåede over 70 netværk i løbet af en tur gennem gågaden
se om du kan slå den
dog var ca. halvdelen låst
-
Originally posted by mrflashbag
'
hehe
kan godt være det var privat
jeg havde ingen problemer med hastigheden godt nok
forresten.
jeg nåede over 70 netværk i løbet af en tur gennem gågaden
se om du kan slå den
dog var ca. halvdelen låst
lol
Egentligt for dårligt, når jeg sidder ved min gamle bedstemor, så kan jeg ikke finde nogen
(Houlkær)
-
Bare generelt lidt mere aksotisk natur her i DK ville være dejligt!